Seria Weiss Gambit do Console 1

08.05.2020

Seria Weiss Gambit do Console 1

Komponenty do sterownika Softube Console 1

Oto jest! Weiss Gambit – jedne z najbardziej oczekiwanych komponentów do sterownika Console 1 firmy Softube.

Firma Softube wypuściła nową serię komponentów Weiss Gambit do sterownika Console 1. To efekt ścisłej i pełnej sukcesów współpracy firmy Softube z firmą Weiss Engineering.

Komponenty bazują dokładnie (1:1) na tych samych portach kodu dwóch słynnych procesorów cyfrowych: Weiss DS1-MK3 i Weiss EQ1. Weiss Gambit łączy kluczowe elementy przetwarzania z dwóch procesorów w jeden potężny channel strip dla Console 1. W wyniku połączenia głównych cech dwóch procesorów cyfrowych z technologią Softube powstał precyzyjny channel strip, na który czekali inżynierowie z całego świata.

Krystalicznie czysty dźwięk Weissa na Console 1

Starannie wydobyto główne elementy z dwóch najbardziej podziwianych procesorów cyfrowych, Weiss DS1-MK3 i Weiss EQ1 i dodano nowe funkcje – rezultatem tego jest czysty, wyraźny tor kanałowy, na który czekali inżynierowie dźwięku na całym świecie.
Bogata oferta Weiss Gambit Series, stworzona w ramach udanego partnerstwa Softube i Weiss Engineering, zapewnia ci algorytmy z oryginalnych urządzeń. Może poszczycić się też wyjątkowymi funkcjami, takimi jak kompresja poniżej progu. Tor kanałowy Weiss Gambit Series dla Console 1: stworzony do masteringu, teraz dostosowany specjalnie do miksu.
– Uporządkowany tor kanałowy stworzony w oparciu o przeniesieniu kodu 1:1 z oryginalnych urządzeń Weiss DS1-MK3 i EQ1
– Utworzony we współpracy z Weiss Engineering i oficjalnie licencjonowany przez Weiss Engineering
– Ze specjalnymi funkcjami, takimi jak kompresja poniżej progu.

Sojusz na rzecz inspiracji

Kolejny odświeżająco nowy produkt, który powstał we współpracy z Weiss Engineering.

Skrupulatne połączenie

Ścisłe przeniesie kodu 1:1, łączące najlepsze cechy Weiss DS1-MK3 i Weiss EQ1 w jednym torze kanałowym.

Nowe wrażenia

Tor kanałowy Weiss Gambit Series daje użytkownikom Console 1 zupełnie nowe możliwości.
Seria Gambit, w połączeniu z innymi torami kanałowymi w ekosystemie Console 1, zapewnia bogaty brzmieniowo zwrot inwestycji. Zastosuj tor SSL 4000 dla mikrofonów zestawu perkusyjnego oraz Zener Bender do overheadów i ambientu. Wrzuć tor Weiss Gambit Series na szynę bębnów, wykorzystując unikalną kompresję poniżej progu do wyeksponowania szczegółów i dźwięku pomiędzy uderzeniami. Następnie usiądź i rozkoszuj się dźwiękiem.

Miara masteringu

Weiss DS1-MK3, szczytowe urządzenie masteringowe od momentu wprowadzenia na rynek w latach 90., jest niezastąpionym narzędziem w studiach na całym świecie. Niezrównana wszechstronność i nieporównywalna jakość dźwięku sprawiły, że stał się on niezbędnym składnikiem prawie każdej ważnej płyty z ostatnich dwóch dekad. Unowocześnienia i ulepszenia Weissa uczyniły DS1-MK3 praktycznie idealnym, a w pełni cyfrowy kompresor/limiter/de-esser Softube’a i Weissa wykonuje zadania, o których w przypadku urządzenia analogowego nie można nawet pomarzyć.

Niezrównany korektor

Słynne właściwości dźwiękowe Weiss Engineering EQ1, w połączeniu z jego wszechstronną pracą jako korektor minimalnofazowy, liniowofazowy lub dynamiczny sprawiają, że jest to kluczowy cyfrowy korektor masteringowy od czasu wypuszczenia go na rynek w 1996 roku. Wtyczka jest przeniesieniem kodu z oryginału, jeden do jednego, linijka po linijce z najnowocześniejszymi funkcjami dodatkowymi, które zapewniają mu większą funkcjonalność w porównaniu z oryginalnymi algorytmami, pracę w rozdzielczości 32-bity / 192 kHz i lepszą ergonomię.

Korzyści uboczne

Wyjątkowe partnerstwo Softube z Weiss Engineering ma kilka zalet. Przy tworzeniu serii Gambit mieliśmy okazję współpracować z Danielem Weissem we własnej osobie. Wspólnie stworzyliśmy cechy toru kanałowego, sprawiające, że jest to potężne narzędzie do miksu, które może być również używane do masteringu. Ma takie funkcje, jak filtr górno- i dolnoprzepustowy, bramka, ekspander, kompresor działający poniżej progu, chirurgiczny korektor, kompresor i limiter.

Tędy w górę

Robiącym największe wrażenie elementem toru kanałowego serii Gambit jest kompresja poniżej progu. W przypadku każdego tradycyjnego kompresora, „powyżej progu” odnosi się do przetwarzania dynamiki dla dźwięku przekraczającego ustalony próg. „Poniżej progu” dotyczy zatem wpływu na dźwięk poniżej ustawionego progu, jak w przypadku zwykłej bramki lub ekspandera. Wynika z tego, że normalna kompresja i ekspansja mogą być nazywane „kompresją powyżej progu” i „ekspansją poniżej progu”. Gambit Series na Console 1 nie jest jednak zwykłym torem kanałowym. Oferuje on kompresję poniżej progu i wszystkie inne funkcje bramki, kompresora, ekspandera i limitera. Nieźle, prawda?

Struktura toru kanałowego Weiss Gambit Series dla Console 1:

Sekcja Input
Niskoszumowa sekcja wejściowa wyposażona jest w filtr górnoprzepustowy 12 dB i dolnoprzepustowy 6 dB z EQ1. Tak jak w oryginalnym EQ1, każdy parametr jest osobny, z setkami stopni, które umożliwiają łatwe wybieranie dokładnych ustawień.

Sekcja Shape
Sekcja Shape w Weiss Gambit Series działa poniżej progu. Możesz stosować normalną ekspansję/bramkowanie, ale możliwe jest również wykonanie kompresji poniżej progu. Dzięki kompresji poniżej progu można wzmocnić ciche dźwięki bez wpływu na głośne dźwięki, na przykład uwydatnić ogon pogłosu lub odgłos pomieszczenia na szynie bębnów, lub uzyskać więcej legato w elektrycznym basie bez wpływu na jego impet.

Sekcja Equalizer
Korektor to Weiss EQ1 w trybie Low Latency bez żadnej dynamiki. Wszystkie cztery pasma mają pełny zakres częstotliwości i taki sam zakres podcinania/podbijania jak w oryginalnym urządzeniu: od -39 dB do +18 dB. Pasma niskich i wysokich częstotliwości mają stały zakres Q, ale regulowane parametry Cut, Peaking, i Shelving (Cut, Bell, i Shelf na Console 1). Dwa środkowe pasma pracują dokładnie tak samo jak pasma korektora EQ1 w trybie Peaking z
takim samym, ekstremalny zakresem Q od 0,2 do 650, jak w oryginalnym urządzeniu.

Sekcja Compressor
Kompresor to Weiss DS1 z ograniczonym zestawem funkcji, tak samo jak w przypadku wtyczki Weiss Compressor/Limiter. Współczynnik kompresji można ustawić w zakresie od 1:1 do 1000:1 i z bardzo krótkim czasem ataku wynoszącym 0,02 ms.

Sekcja Drive
Regulacja przesterowania dla urządzenia o superczystym dźwięku? Cóż, to nie jest właściwie przester, tylko limiter z DS1 i Weiss MM-1. Za pomocą pokrętła Drive można wzmocnić sygnał trafiający do limitera, ograniczając tym samym sygnał powyżej 0 dB. Parametr Character pozwala wybrać jeden z trzech typów limiterów: oryginalny DS1, ulepszony typ 1, oraz ulepszony typ 2.

W skrócie:

Pozostałe aktualności

Korzystając z niniejszej strony internetowej wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Administratorem danych jest Audiostacja sp. z o.o. sp. k. W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych, masz prawo dostępu do nich, sprostowania i usunięcia. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych (lepsze dopasowanie reklam), analitycznych i do wysyłania newslettera. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności.

Made by OSOM