Powrót do kategorii

Warm Audio WA-MPX – Preamp Mikrofonowy

Lampowy preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 90dB, transformatory CineMag [Made in USA], 2 lampy 12AX7 i lampa 12AU7 na kanał, saturacja taśmowa, przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr High-Pass 80Hz, filtr Low-Pass 2kHz, high gain 20dB

Sugerowana cena detaliczna brutto 4099 zł

Specyfikacja

  • 1- kanałowy lampowy preamp mikrofonowy
  • Autentyczna reprodukcja otoczonego ogromnym kultem lampowego preampu ery taśmowej
  • W pełni dyskretna, składana ręcznie konstrukcja z 3 lampami na kanał dla niesamowitego analogowego brzmienia
  • Możliwość wyboru poziomu saturacji taśmowej, która dodaje zniekształceń harmonicznych oraz naturalnej kompresji
  • Impedancja wejściowa: 600 Ω (znamionowa 6000 Ω)
  • Impedancja wejściowa z przełącznikiem „Tone”: 150 Ω (znamionowa 1500Ω)
  • 90 dB lampowego gainu na kanał
  • Specjalnie zaprojektowany transformator CineMag z dużym rdzeniem
  • Lampy premium 2 x 12AX7 i 1 x 12AU7
  • Tłumienie wyjściowe 600 Ω
  • Włącz „High Gain”, aby zwiększyć headroom o 20dB (z 70 do 90dB) co da większy zakres czystego gainu dla źródeł o niskim poziomie wyjściowym
  • Zasilanie Phantom +48v i odwrócenie polaryzacji
  • Klasyczny przełącznik „tone” od Warm Audio zmienia impedancję transformatora co dodaje ekstra koloru
  • Filtr high pass 80Hz dla kontroli niepożądanych niskich częstotliwości
  • Filtr low pass 2 kHz skupia preamp na średnich częstotliwościach co dodaje mocy i ciepła
  • Wejścia: mikrofonowe XLR, instrumentalne TS i liniowe TRS
  • Wyjścia: XLR/TRS o poziomie liniowym
  • Miernik VU
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20Hz – 20kHz
  • Aluminiowa płytka frontowa, stalowa obudowa, gałki w stylu vintage
  • Wewnętrzne zasilanie IEC 115v/230v

Opis szczegółowy

Historia godna powtórzenia

WA-MPX to autentyczna reprodukcja taśmowego lampowego preampu, który zdefiniował ciepłe analogowe brzmienie wczesnego rock’n’rolla. Preamp dostarcza 300V czystej mocy i 90dB lampowego gainu. W trakcie złotej ery nagrań na taśmę, oryginalny przedwzmacniacz lampowy typu 351 stał się królem studiów nagraniowych i znalazł swoje miejsce w łańcuchu sygnału w trakcie nagrań takich artystów jak Elvis Presley, Bing Crosby, Les Paul, Nat King Cole i Roy Orbison. Z tego klasycznego brzmienia wciąż korzystają także współcześni producenci tacy jak np. Steve Albini. WA-MPX autentycznie reprodukuje analogowe brzmienie oryginału, dzięki komponentom premium, prawdziwie oryginalnemu obwodowi i możliwości wyboru poziomu saturacji taśmy, to wszystko pozwoli dodać do Twoich nagrań vintage’owe ciepło i kolor.

Autentyczne vintage’owe przeżycie

WA-MPX jest ręcznie montowany w 100% z elementów dyskretnych. Każdy kanał posiada 3 lampy, które pozwalają osiągnąć 90dB gainu, kiedy włączony jest przycisk high gain. Specjalnie zaprojektowane transformatory CineMag o dużym rdzeniu, zamontowane na wejściu i wyjściu, dają każdemu z kanałów natężenie na poziomie 300v. WA-MPX posiada mocną metalową obudowię z frontem z szczotkowanego aluminium, gałki w stylu vintage, podświetlane na bursztynowy kolor mierniki VU. Wszystko to, w połączeniu z tradycyjnymi technikami inżynieryjnymi, dostarcza legendarne brzmienie wprost z taśmowej ery nagrań w bardzo korzystnej cenie. Każdy WA-MPX przechodzi drobiazgową kontrolę jakości i jest testowany w siedzibie Warm Audio w Austin w Teksasie.

Oparta na lampach stacja robocza do kształtowania brzmienia

Jako lampowy preamp mikrofonowy klasy premium WA-MPX dostarcza szeroki zakres analogowych brzmień od czystego i przejrzystego dla cichszych źródeł, po bogatsze, przesterowane dźwięki, wtedy kiedy lampy są pchane do granic swoich możliwości. WA-MPX posiada kilka bardzo ważnych funkcji, które spełnią oczekiwania każdego współczesnego profesjonalisty wśród nich są: zmiana impedancji wejściowej, zasilanie Phantom +48, odwrócenie polaryzacji oraz kontrola nad gainem wejścia i wyjścia. Dodatkowo sprzęt posiada filtr hi-pass 80Hz, który pomaga poradzić sobie z niepożądanymi niskimi częstotliwościami, a także filtr low-pass 2kHz, który usuwa niechciane wysokie częstotliwości. Klasyczne, wśród sprzętów Warm Audio, pokrętło „tone” zmienia impedancję transformatora wejściowego co dodaje ekstra analogowego koloru. Przełącznik „high gain” dodaje 20dB lampowego gainu co pozwala WA-MPX dotrzeć aż do 90dB – jest to bardzo użyteczne przy mikrofonach z mniejszym poziomem wyjściowym, takimi jak mikrofony wstęgowe. Przełącznik Tape Saturation uruchamia dyskretny obwód, który dodaje naturalnej kompresji, zniekształceń harmonicznych i skupionego filtrowania brzmienia, co skutecznie pozwala emulować dźwięk taśmowych maszyn nagrywających, które działały w 15IPS, co dodawało przyjemnych niedoskonałości do nagrania. Jest szczególnie użyteczne, kiedy pracujesz na gotowym materiale podczas miksu i masteringu.

WA-MPX to coś o wiele więcej niż preamp z analogową wibracją, to absolutnie elastyczny i potężny przedwzmacniacz lampowy.

Komponenty premium – wysoka jakość konstrukcji – zawodowy dźwięk

Lampy premium 12AX7 i 12AU7

Dzięki zastosowaniu trzech lamp premium, dwóch 12AX7 i jednej 12AU7 na kanał, WA-MPX dostarcza duży headroom i bogate w harmoniczne analogowe brzmienie dostępne jedynie w najbardziej nieosiągalnych cenowo lampowych preampach na rynku.

Zrobiony w Ameryce transformator CineMag

Historia firmy CineMag zaczęła się w latach 40 XX w. Wtedy właśnie zaczęli produkować transformatory do największych klasyków sprzętu audio poprzedniego stulecia. Transformatory wyjściowe o dużym rdzeniu CineMag w WA-MPX są specjalnie zaprojektowane. Ten specjalny transformator został zrobiony w Ameryce wg przyjętych standardów jakości. Wielki headroom oraz kolor jaki dodają te transformatory, świetnie współgrają z lampami w środku WA-MPX

Podobne produkty

Lindell RE-51 – Preamp mikrofonowy

Lindell RE-51 – Preamp mikrofonowy

Jednokanałowy, sprzężony transformatorowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz korektor, zbudowany na bazie uznanego wzmacniacza operacyjnego Vintage OPA1731, potencjometry stopniowe, wejście mikrofonowo-liniowe, analogowy miernik VU, wejście Hz

Zobacz
Lindell 6X-500 – Preamp mikrofonowy z EQ

Lindell 6X-500 – Preamp mikrofonowy z EQ

Jednokanałowy, sprzężony transformatorowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz 2-pasmowy pasywny korektor typu Pultec z wzmocnieniem 15dB, wzmacniacz hybrydowy do 65dB wzmocnienia, miernik diodowy VU

Zobacz
UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

Klasyczny, przenośny preamp lampowy oraz DI BOX, zawiera regulator poziomu wzmocnienia, czułości, filtr dolnozaporowy, odwrócenie fazy, zasilanie phantom 48V

Zobacz
Lindell 506 Power MKII – Obudowa Rack-500 6 slotów

Lindell 506 Power MKII – Obudowa Rack-500 6 slotów

Zasilacz zgodny z formatem API 500, 6 slotów na moduły, moc 2.4A, pozłacane wejścia i wyjścia [XLR/ D-sub], P48V, bezszumowy zasilacz uniwersalny, zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe, aluminiowa obudowa, gwinty M3, przełącznik feed

Zobacz