Powrót do kategorii

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Sugerowana cena detaliczna brutto 3499 zł

Specyfikacja

Wejścia
  • Mikrofonowe (żeńskie XLR),
  • Symetryczne liniowe (żeńskie XLR),
  • Niesymetryczne instrumentalne (1/4″ jack) (D.I.).
Wyjścia
  • Symetryczne liniowe (męskie XLR),
  • Rodzaj przedwzmacniacza: Lampowo-tranzystorowy, symetryzowany przedwzmacniacz mikrofonowy/DI Box z funkcją mieszania brzmień „Tone Blending”,
  • Rodzaj lamp: 12ax7,
  • Tłumik: -15 dB,
  • Filtr: górno-przepustowy w ustawieniu 75 Hz,
  • Maksymalny pobór mocy: 160 mA przy 120 V AC, 20 W,
  • Zasilanie: 100-240 V AC,
  • Wymiary: S 21 x 9 W x G 26,
  • Waga: 2.4 kg,
  • Impedancja wejścia mikrofonowego: 2 KΩ,
  • Impedancja wejścia liniowego: 10 KΩ,
  • Impedancja wejścia Hi-Z: 2.2 MΩ,
  • Impedancja wewnętrzna (internal output): 600 Ω,
  • Poziom wzmocnienia: – ∞ do 70 dBu,
  • Wzmocnienie dla toru mikrofonowego: 10 ~ 60 dBu,
  • Wzmocnienie dla toru liniowego: -10 ~ 40 dBu,
  • Regulacja wzmocnienia dla toru Hi-Z: -10 ~ 40 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia mikrofonowego (przy ustawieniu min. SSe): +18 dB,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min Tube 1% THD): -7 dBu dBu – +8 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min SS): +30,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min Tube 1% THD): +8 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia Hi-Z (przy ust. min SS): +18,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia Hi-Z (przy min ust Tube 1% THD): +8 dBu,
  • Maksymalny Poziom wyjściowy: przy 600 Ω +18 dBu,
  • Maksymalny Poziom wyjściowy: przy 100 Ω +28 dBu,
  • Poziom przesterowania lamp: Taki, jak wartość Max In,
  • Poziom przesterowania toru tranzystorowego: Taki, jak wartość Max In,
  • Pasmo przenoszenia: Tor mikrofonowy 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Pasmo przenoszenia: Tor liniowy 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Pasmo przenoszenia: Dla wejścia Hi-Z 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Zniekształcenia: Min THD+Noise @ +4dBU, 0.1% lampa 0.005% tranzystor.

Opis szczegółowy

Od 100% brzmienia lampy do 100% brzmienia tranzystorowego — przedwzmacniacz mikrofonowy z regulacją charakteru brzmienia i DI Box

Nagradzany model przedwzmacniacza 710 Twin-Finity™ to zupełnie nowa konstrukcja Universal Audio oferująca zarówno klasyczne, lampowe ciepło w stylu retro i wyraźne, podkreślające transienty brzmienie tranzystorów, o wymiarach 2U/half-rack.  Model 710 to wszechstronny przedwzmacniacz, który w odróżnieniu od zwykłych preampów dostępnych w interfejsach audio, bardzo inspiruje brzmieniowo. Z pomocą płynnej regulacji charakteru brzmienia, od ustawienia 100% dla toru lampowego do 100% toru tranzystorowego możemy uzyskać praktycznie nieskończoną paletę barw z przedwzmacniacza i tym samym, w bardzo łatwy sposób ustawić własne, niepowtarzalne brzmienie. Na rynku można znaleźć dużo tranzystorowych oraz lampowych przedwzmacniaczy w korzystnej cenie, ale tylko w 710 znajdziemy to, co najlepsze z obu światów – i wszystko pomiędzy – zamknięte w jednej obudowie i za cenę, która nie obciąży budżetu, poważnie myślącego o przyszłości właściciela studia projektowego.

  • Przedwzmacniacz z klasycznej konsolety Putnama 610 i DI-box,
  • Legendarne, w pełni lampowe brzmienie w cenie atrakcyjnej dla studia projektowego,
  • Funkcje wyboru parametrów wzmocnienia, poziomu i impedancji zapewniające maksymalną różnorodność brzmieniową,
  • 1 rok gwarancji.

Kluczem do swobody w kształtowaniu brzmienia jest innowacyjny projekt układu, w którym tranzystorowy, transimpedancyjny wzmacniacz wejściowy jednocześnie napędza osobne, zestrojone fazowo bloki wzmocnienia – lampowy i tranzystorowy, z których sygnał sumowany jest na wyjściu. Za pomocą regulatora oznaczonego symbolem „∞” możemy łączyć sygnał z bloków – transimpedancyjnego tranzystorowego i lampowego, single-ended w klasie A z triodą pracującą pod napięciem 310 V. Regulacja charakteru brzmieniowego odbywa się płynnie, od ustawienia 100% dla toru lampowego do 100% toru tranzystorowego i możemy w ten sposób uzyskać praktycznie nieskończoną paletę brzmienia przedwzmacniacza i szybko odnaleźć własne, charakterystyczne brzmienie.

Tak jak w innych przedwzmacniaczach UA, tak i w 710 znajdziemy regulację dla dwóch stopni wzmocnienia (Gain/Level). Dzięki temu, można radykalnie wpływać na poziomy nasycenia i przesterowania, a nawet na wysterować sygnał na wejściu tak, jak we wzmacniaczu gitarowym. Wskaźnik VU działa w unikalnym trybie „Drive”, w którym można zobaczyć poziom wysterowania dla bloku wejściowego.

Wszechstronność modelu 710 czyni go idealnym przedwzmacniaczem do użytku z kolekcją rozmaitych mikrofonów. Co więcej, do bloku wejściowego DI JFET na komponentach dyskretnych możemy podłączyć dowolny instrument elektryczny. Gitarzyści i basiści szczególnie docenią to, że do 710 można podać sygnał zarówno z przetworników aktywnych, jak i pasywnych. W komplecie z 710 Twin-Finity znajduje się zestaw do montażu w skrzyni rack 19” dla jednego lub dwóch urządzeń.

Cechy charakterystyczne:

  • Przedwzmacniacz z klasycznej konsolety Putnama – 610 i DI-box,
  • Legendarne, w pełni lampowe brzmienie w cenie dostosowanej do budżetu studia projektowego,
  • Funkcje ustawienia parametrów wzmocnienia, poziomu i impedancji zapewniają maksymalną różnorodność brzmieniową,
  • 710 Twin-Finity™ Przedwzmacniacz mikrofonowo-liniowy z regulacją charakteru brzmienia i instrumentalnym wejściem DI typu Hi-Z,
  • Dwutorowy przedwzmacniacz z sekcją lampową single-ended w klasie A ( 310 V) i transimpedancyjnym układem tranzystorowym,
  • Funkcja łączenia sygnału z torów lampowego i tranzystorowego “Tone Blending”,
  • Dwa stopnie wzmocnienia: regulacja wzmocnienia Gain pozwala na uzyskanie różnych odcieni brzmienia, od ciepłych do drapieżnych typu crunch,
  • Blok Direct Input JFET na komponentach dyskretnych z wejściem Ultra Hi-Z o impedancji 2.2M ohm,
  • Monolityczny, symetryczny układ wyjściowy,
  • Poziom wzmocnienia: 70dB+, zasilanie fantomowe +48V, tłumik -15dB, inwertor fazy, filtr górno-zaporowy (75Hz),
  • Podświetlany wskaźnik VU – dwufunkcyjny: dla poziomu wyjściowego i poziomu „Drive”,
  • Możliwość montażu w skrzyni rack, poręczna konstrukcja pozwalająca na używanie sprzętu w dowolnych warunkach: w studio, na biurku lub na scenie,
  • W komplecie zestaw do montażu w racku 19”, opcjonalnie dostępny zestaw do montażu na pulpicie,
  • Wejście Hi-Z na panelu przednim (automatyczne przełączanie źródła Mic/Line dzięki funkcji Jack Detect),
  • Wejścia mikrofonowe i liniowe (oba XLR) oraz wyjście liniowe XLR na panelu tylnym,
  • Uniwersalny zasilacz wewnętrzny,
  • Wytrzymała metalowa konstrukcja.

Podobne produkty

Warm Audio WA12 500 MKII – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio WA12 500 MKII – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy w formacie API 500, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, elementy dyskretne wzmacniacza typu 1731, Phantom 48V, wejścia i wyjścia [XLR, TRS], wejście HI-Z, tłumik 20dB

Zobacz
RME Octamic XTC – 8-kanałowy Preamp z AD

RME Octamic XTC – 8-kanałowy Preamp z AD

8-kanałowy preamp mikrofonowo-instrumentalny z przetwornikiem A/D 24-bity/192kHz, w pełni kontrolowany poprzez MIDI/ USB/ MADI, dowolna konwersja i routing wszystkich sygnałów, [Analog, AES/EBU, ADAT, MADI], MIDI oraz MIDI po USB i MADI

Zobacz
Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], dyskretne wzmacniacze [1731 Vintage lub 918 Clean], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr górnoprzepustowy 80Hz, tłumik 20dB, diodowy wskaźnik VU

Zobacz
Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz