Powrót do kategorii

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Sugerowana cena detaliczna brutto 10500 zł

Opis szczegółowy

Klasyczny lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy i kompresor typu 1176 w jednym urządzeniu.

6176 Vintage Channel Strip to jedyny w swoim rodzaju tor sygnałowy, w którym znajdziemy kusząco brzmiący, lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy 610 projektu legendarnego Billa Putnama i wyjątkowy kompresor FET UA 1176LN. Ciepłe, wyrównane brzmienie tego przedwzmacniacza – wykorzystywanego w nagraniach wielu artystów, od Franka Sinatry do Van Halen – oraz unikalny charakter kompresji, to dwa główne powody, dla których 6176 można znaleźć w studiach na całym świecie.

  • W pełni lampowy preamp mikrofonowy oparty na układzie z konsoli modularnej 610 projektu Billa Putnama,
  • Wyjątkowa sekcja kompresora 1176LN FET w klasie A – to brzmienie słychać w niezliczonej ilości przebojów od ponad 30 lat,
  • Przełącznik trybów “Split” lub “Join” pozwalający na rozdzielne lub szeregowe działanie modułów przedwzmacniacza i kompresora,
  • Ręcznie montowany w USA, z 12-to miesięczną gwarancją.

Bezpośredni dostęp do regulatorów i wyróżniające model 6176 brzmienie sprawiają, że właśnie po ten tor sygnałowy sięgają najlepsi inżynierowie dźwięku, tacy jak Vance Powell i Joe Chiccarelli, oraz artyści: Chris Martin z Coldplay, Norah Jones, Wyclef Jean czy James Mercer z The Shins. Możliwość rozdzielenia lub połączenia (ustawienia Split i Join) przedwzmacniacza i kompresora za pomocą jednego przełącznika sprawiają, że 6176 jest jeszcze bardziej uniwersalny. To jeden z najlepszych torów sygnałowych na świecie i faktycznie najważniejsze z urządzeń typu channel strip produkowanych przez Universal Audio.

Przedwzmacniacz mikrofonowy 610B
Przedwzmacniacz mikrofonowy i instrumentalny 2-610 otrzymał pochwały z wielu stron. Michael Cooper w recenzji dla magazynu Mix napisał: „brak słów, to najbardziej wszechstronny przedwzmacniacz, jaki kiedykolwiek miałem okazję słyszeć”. Peter Wade, inżynier/producent współpracujący z wieloma wykonawcami, takimi jak Wyclef Jean i Jennifer Lopez stwierdził po prostu: „Ta skrzynka powala.” Sekcję przedwzmacniacza mikrofonowego 6176 cechuje jakość i charakter znane z modelu 2-610. Dodatkowo do dyspozycji mamy regulację poziomu wysokiego napięcia dla poprawy wybrzmienia częstotliwości basowych i przełącznik tłumika 15 dB na panelu przednim.

1176LN Limiting Amplifier
Jak określił to inżynier/producent Andy Johns, “1176LN to kompresor do każdego z zadań” 1176LN być może należałoby też uznać, za najbardziej uwielbiany kompresor w historii. Typowe dla tego urządzenia, „błyskawiczne”, krótkie czasy ataku i uwolnienia oraz brzmienie wzmacniacza wyjściowego klasy A wzbogaciły brzmienie niezliczonej ilości nagrań powstałych w ciągu ostatnich 35 lat. Sekcja kompresora w 6176 zawiera ten sam, wiernie odtworzony i z najwyższą dbałością o szczegóły i zachowanie tradycji, blok kompresji, jaki znajduje się w modelu 1176LN. W rezultacie, tego charakteru i klasycznej nuty brzmieniowej, nie uda się uzyskać za pomocą żadnego, innego urządzenia typu  „channel strip”.

6176 VINTAGE CHANNEL STRIP:

  • W pełni lampowy preamp mikrofonowy oparty na układzie z konsoli modularnej 610 projektu Billa Putnama,
  • Oferująca wyjątkowy charakter brzmienia sekcja kompresora 1176LN FET w klasie A – to brzmienie słychać w niezliczonej ilości przebojów od ponad 30 lat,
  • Przełącznik trybów “Split” lub “Join” pozwalający na rozdzielne lub szeregowe działanie modułów przedwzmacniacza i kompresora,
  • Filtr półkowy, dla niskich i wysokich tonów,
  • Funkcja zmiany impedancji wejściowej, wzmocnienia i poziomu wyjściowego,
  • Wejście mikrofonowe, liniowe oraz Hi-Z,
  • Bardzo cicha praca,
  • Możliwość połączenia w stereo przez 1176-SA,
  • Urządzenie ręcznie montowane w USA, 12 miesięczna gwarancja.

W ustawieniu “Join” pojedynczy sygnał wejściowy przechodzi przez przedwzmacniacz mikrofonowo/instrumentalny, a następnie przez blok kompresora. W trybie “Split” można jedną ścieżkę przepuścić przez sekcję preampu/korekcji, podczas gdy drugi sygnał będzie niezależnie przepływał przez blok kompresji.

Podobne produkty

MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

Analogowy chorus / flanger z MIDI

Zobacz
Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], dyskretne wzmacniacze [1731 Vintage lub 918 Clean], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr górnoprzepustowy 80Hz, tłumik 20dB, diodowy wskaźnik VU

Zobacz
Warm Audio WA12 MKII – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio WA12 MKII – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, elementy dyskretne wzmacniacza typu 1731, Phantom 48V, wejścia i wyjścia [XLR, TRS], wejście HI-Z, tłumik 20dB, miernik LED

Zobacz
Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz