Powrót do kategorii

Tierra Flavour Preamp – Model Chilli

Mobilny preamp mikrofonowy, ostrzejszy kolor brzmienie, regularne harmoniczne, mocna kompresja szczytów, idealny do energetycznych wokali, perkusji i gitar akustycznych, transformator wejściowy Lundahl, boosted gain +51dB, Made in Spain

Sugerowana cena detaliczna brutto 1120 zł

Opis szczegółowy

Agresywny dźwięk • Bliski • Bardzo szybkie transjenty • Parzyste harmoniczne

Chilli to nasz najbardziej dziki smak i bez wątpienia najostrzejszy.
Świetnie nadaje się do wokali, ponieważ może wnieść niesamowitą energię i dużą prezencję: bardzo bliski wokal!
Nie tylko wokaliści, ale także gitarzyści, perkusiści i perkusjonaliści będą chcieli mieć go przez cały czas przy sobie.

DLA GEEKÓW AUDIO:
• BOOSTED GAIN: +51 dB.
• FILTR CZĘSTOTLIWOŚCI: brak.
• ZNIEKSZTAŁCENIA HARMONICZNE: parzyste harmoniczne, chrupiący dźwięk z twardą kompresją szczytów.
• TRANSFORMATOR WEJŚCIOWY: Lundahl®.

Przedwzmacniacze Flavours

NIE WAŻNE CZY JESTEŚ WOKALISTĄ CZY INSTRUMENTALISTĄ. NA PEWNO TO POLUBISZ!

Flavours Preamps to kolekcja analogowych przedwzmacniaczy mikrofonowych o studyjnej jakości, które wniosą dodatkową dawkę wzmocnienia, tekstury i koloru do Twoich wokali i nagrań instrumentów oraz występów na żywo.

Dzięki szerokiej gamie oferowanych smaków możesz cieszyć się różnymi poziomami wzmocnienia, od atrakcyjnego i krystalicznego dźwięku po różne rodzaje i intensywności „smaków dźwiękowych” specjalnie zaprojektowanych, aby nadać niepowtarzalny charakter, bez utraty ani kropli muzykalności. W jednym ze smaków osiągniesz cieplejsze niuanse i dźwięki, w innych ostrzejsze lub gorętsze, gęstsze, bardziej nasycone, z większą definicją, ziarnistością lub chropowatością.

Po prostu podłącz swój ulubiony mikrofon i zacznij śpiewać lub grać na swoim instrumencie: zdziwisz się swoim „nowym brzmieniem”!

Podobnie jak wszystkie nasze produkty, przedwzmacniacze Flavours są wykonywane ręcznie z mnóstwem miłości w Madrycie (Hiszpania), z obwodów i komponentów elektronicznych najwyższej jakości. Są wynikiem wspólnych wysiłków inżynierów, muzyków, projektantów i producentów, aby zapewnić pełną gamę „przenośnych smaków”, które wzbogacą i zniuansują dźwięk Twoich mikrofonów.

Twoja kreatywność będzie rządzić podczas nagrywania wokali i instrumentów wszelkiego rodzaju!

Twój dźwięk zawsze z tobą

Włóż je do plecaka, trzymaj w futerale na gitarę, torebce lub schowku samochodowym.

Są ultrakompaktowe i nie wymagają baterii ani dodatkowych kabli zasilających, dzięki czemu możesz ich wygodnie używać nie tylko w domu lub w studiu nagraniowym, ale także w sali prób, na koncertach na żywo, podczas sesji streamingowych i wideokonferencji, lub pracując nad swoimi produkcjami w całym mieście, podczas podróży lub na wakacjach.

Jakie są smaki?

Truffle (Trufla), Cocoa (Kakao), Mint (Mięta), Chilli, Vanilla (Wanilia), Pepper (Pieprz) i Salt (Sól).

Zaprojektowaliśmy siedem różnych smaków, oferujących bardzo wszechstronną gamę dźwiękową, aby pomóc Ci poprawić brzmienie głównych wokali, chórów, gitar klasycznych, gitar akustycznych, gitar elektrycznych, wzmacniaczy basowych i wszelkiego rodzaju instrumentów smyczkowych, takich jak skrzypce, wiolonczele lub kontrabasy oraz instrumentów perkusyjnych… Krótko mówiąc, każdy głos lub instrument, który może zostać wychwycony przez mikrofon.

Każdy z modeli oferuje inny poziom wzmocnienia (wszystkie posiadają wzmocnienie), a także możliwy filtr częstotliwości (mniej lub więcej basu, średnich i/lub wysokich tonów) oraz pewne zniekształcenia harmoniczne (miękkie lub twarde), a nawet ulepszony, ale całkowicie neutralny dźwięk, bez dodatków.

Jakich mikrofonów mogę używać?

Mikrofony dynamiczne • Pasywne mikrofony wstęgowe • Mikrofony pojemnościowe (z zewnętrznym zasilaniem fantom)

Przedwzmacniacze Flavours są specjalnie zaprojektowane do bezpiecznego użytkowania z dynamicznymi i pasywnymi mikrofonami wstęgowymi, ponieważ są to mikrofony, które generują mniejszy sygnał i potrzebują największego wzmocnienia.

Na przykład:
Shure SM7B, Shure Beta 58A, Shure SM57, Shure SM58, ElectroVoice RE20, Beyerdynamic M69N, M130, M160, AEA R84, Coles 4038, pasywne mikrofony wstęgowe Royer Labs, SE Electronics VR1 Voodoo, pasywne mikrofony wstęgowe t.bone i inne.
Gwarantujemy, że zasilanie fantomowe nigdy nie dotrze do mikrofonu.

Jeśli chcesz używać przedwzmacniaczy Flavours z mikrofonami pojemnościowymi lub aktywnymi (z zasilaniem fantomowym) mikrofonami wstęgowymi, będziesz musiał użyć zewnętrznego źródła zasilania fantomowego.

Nawiasem mówiąc, mikrofonów USB nie można podłączyć do przedwzmacniaczy Flavours. Pasować będą tylko mikrofony podłączone symetrycznym kablem ze złączami XLR (męsko-żeńskie).

Wyjście przedwzmacniaczy Flavours to wzmocniony, symetryczny sygnał mikrofonowy (wyjście nie jest sygnałem liniowym).

W jaki sposób działają?

Siedem proponowanych przez nas „dźwiękowych smaków” rodzi się poprzez przepuszczanie sygnału z mikrofonu przez różne w 100% analogowe obwody elektroniczne , które przekształcają go w całym spektrum częstotliwości. Tak jak podczas gotowania ulubionego dania szukasz konkretnego smaku, w zależności od dźwięku, jaki chcesz uzyskać, obwody te tworzą różne składniki (elementy elektroniczne najwyższej jakości), z których budujemy filtry i stopnie wzmocnienia spełniające bardzo specjalistyczne zadania.

Ponadto pięć naszych przedwzmacniaczy smakowych zawiera kluczowy składnik: wysokiej jakości transformator wejściowy.
Transformator wzmacnia sygnał, przepuszczając go przez miedziane uzwojenie wokół metalowego rdzenia, który wzbudza sygnał i daje dodatkową dawkę harmonicznych: czysty kolor i smakowity dźwięk. Wybór transformatora nie jest łatwym zadaniem. Istnieją setki producentów, modeli i funkcji do wypróbowania, dopóki nie znajdziesz tego, który najlepiej pasuje do smaku, którego szukamy.

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w świecie ProAudio znamy i współpracujemy z najlepszymi międzynarodowymi markami transformatorów. Dlatego wybraliśmy modele prestiżowych marek, takich jak Carnhill® (Wielka Brytania) i Lundahl® (Szwecja).

Każdy z wybranych transformatorów został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić parzyste lub nieparzyste harmoniczne dla Twojego dźwięku, mniejsze lub większe nasycenie, wzmocnienie, kolor, a nawet szum, a wszystko to działa w niesamowicie muzyczny sposób!

Podobne produkty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Zasilacz zgodny z formatem API 500, 3 sloty na moduły, moc 2.4A, pozłacane wejścia i wyjścia [XLR], P48V, bezszumowy zasilacz uniwersalny, zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe, aluminiowa obudowa, gwinty M3

Zobacz
UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

12-kanałowy preamp mikrofonowy z AVB i MADI, sterowanie cyfrowe, 4 x Combo XLR/TRS [Mic/Inst/Line], 8 x XLR [Mic/Line], wyjście słuchawkowe, 3 x ADAT Out, MADI I/O [BNC, optical SFP], 2 x AVB [RJ45], Word Clock, USB, redundantne zasilanie [AC, 12V DC]

Zobacz
Warm Audio WA12 MKII Black – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio WA12 MKII Black – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, elementy dyskretne wzmacniacza typu 1731, Phantom 48V, wejścia i wyjścia [XLR, TRS], wejście HI-Z, tłumik 20dB, miernik LED

Zobacz