Powrót do kategorii

PreSonus DP88 – 8-kan. Preamp/ Przetwornik AD/DA

8-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz konwerter AD/DA 24-bity/ 96kHz, 8 cyfrowo sterowanych preampów XMAX [z poziomu Studio One 3, UC Surface, MIDI – dowolny DAW], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych [DB25], wyjścia DAC [DB25], ADAT, Word Clock, MIDI

Sugerowana cena detaliczna brutto 2888 zł

Specyfikacja

Przedwzmacniacz mikrofonowy (symetryczne XLR)
  • Rodzaj złączy: gniazda XLR Female i DB25 Female, zdalnie symetryzowane,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. poziom wzmocn, 1 kHz @ 0.5% THD+N):  +12 dBu, ±0.5 dB,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: 60 dB, ±1 dB,
  • Pasmo przenoszenia (A-C):  10 Hz – 40 kHz, ±0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. poziom wzmocn., A-ważone): > 110 dB,
  • Zakres dynamiki (średni poziom wzm., nieważ.): > 105 dB,
  • Poziom THD+N (zniekształcenia harmoniczne i szum) (min. wzm., a-ważone):  < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: 1600 Ω,
  • EIN (wzm. +55 dB gain, 150 Ω na wejściu, 20 Hz-22 kHz, A-ważone): < -128 dBu,
  • Współczynnik tłumienia sygnału zbieżnego (1 kHz, wzm. +55 dB): > 55 dB,
  • Zasilanie fantomowe: +48V, ±3V, > 8 mA na kanał.
Wejścia liniowe
  • Rodzaj złączy: Gniazda DB25, symetryczne,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz @ 0.5% THD+N): +22 dBu, ±0.5 dB,
  • Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz – 20 kHz, ±0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 114 dB,
  • Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-ważone): < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.
Bezpośredni wejścia liniowe do konwertera Analog-Cyfra
  • Rodzaj złączy: Gniazda DB25, symetryczne,
  • Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz@0.5% THD+N): +22 dBu, ±0.5 dB,
  • Pasmo przenoszenia: (A-D) 20 Hz – 20 kHz, ±0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 118 dB,
  • Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-ważone) < 0.005%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.
Wyjścia konwertera C-A (cyfra-analog)
  • Rodzaj złączy: Gniazda DB25, symetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0.5 dB,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0.2 dB,
  • Zakres dynamiki (A-ważone): > 120 dB,
  • THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%,
  • Impedancja wyjściowa: 51 Ω,
  • Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB.
Tor cyfrowy
  • Rodzaje złącz: ADAT / Dual SMUX,
  • Zakres dynamiki, konwersja A-C (A-waż., 48 kHz): 118 dB,
  • Zakres dynamiki, konwersja C-A (A-waż., 48 kHz): 118 dB,
  • Rozdzielczość bitowa: 24 bity,
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania wewnętrznego: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz.
Zegar
  • Jitter: <50 ps RMS (20 Hz – 20 kHz),
  • Tłumienie Jittera: >60 dB (1 ns wejście => 1 ps wyjście).
LED-owe wskaźniki sygnału
  • Sygnał 1: -50 dBFS,
  • Sygnał 2: -30 dBFS,
  • Sygnał 3: -20 dBFS,
  • Sygnał 4: -10 dBFS,
  • Sygnał 5: -6 dBFS,
  • Sygnał 6: -4 dBFS,
  • Sygnał 7: -2 dBFS,
  • Clip: -0.5 dBFS.

Opis szczegółowy

Przedwzmacniacz i konwertery nowej generacji.
Od ponad dekady preampy/konwertery z serii DigiMax™ używane są z powodzeniem w niezliczonej ilości studiów nagraniowych na całym świecie. DigiMax DP88 to najnowsze urządzenie z serii DigiMax wyposażone w sterowane cyfrowo, analogowe przedwzmacniacze, które zapewniają najwyższej próby konwersję cyfrową nawet do 96 kHz. Tak jak poprzednie modele, DigiMax DP88 jest wszechstronny, posiada uniwersalny zestaw złączy i zapewnia profesjonalne brzmienie, co sprawia, że idealnie sprawdzi się w każdym środowisku studyjnym.

Płynne przejście z analogu do cyfry.
DigiMax DP88 wyposażono w audiofilskiej klasy procesory Burr-Brown, zapewniające najwyższej próby konwersję cyfrową aż do 96 kHz. Przetworniki pracują z zakresem dynamicznym 118 dB i, wspierane niezawodnym zegarem z jitterem poniżej 50 pikosekundy, płynnie i naturalnie przetwarzają każdy, nawet najbardziej złożony harmonicznie materiał muzyczny. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, każdy transjent i szczegóły wykonania.

Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.
Przedwzmacniacze XMAX™ cechuje niski poziom szumów, szeroki zakres dynamiki i duży headroom, oraz rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalność i transparentność sprawiają, że stały się ulubionymi układami w branży. W roku 1995 PreSonus opatentował cyfrową kontrolę układów analogowych w pierwszym produkcie. Bazując na tych dokonaniach firma stworzyła osobny układ cyfrowej kontroli poziomów głośności dla nagradzanych układów analogowych przedwzmacniaczy XMAX, zapewniając wygodę cyfrowego sterowania bez utraty jakości sygnału. DP88 posiada osiem takich, sterowanych cyfrowo preampów XMAX, więc idealnie sprawdzi się jako główne, a także dodatkowe urządzenie w każdym studiu.

Naturalne rozszerzenie dla modeli Studio 192 i Studio 192 Mobile.
Chociaż Digimax DP88 to idealny towarzysz dla każdego interfejsu audio ze złączami ADAT I/O, model ten zaprojektowano jako naturalne rozszerzenie do analogowych wejść i wyjść interfejsów audio PreSonus Studio 192 i Studio 192 Mobile. Po podłączeniu DP88 do Studio 192 lub Studio 192 Mobile przez ADAT, jego ośmioma przedwzmacniaczami analogowymi XMAX™ można w pełni, zdalnie sterować z poziomu aplikacji PreSonus Studio One 3 PL, Studio One Remote dla iOS oraz za pomocą oprogramowania sterującego UC Surface. To znacznie poszerza funkcjonalność dźwiękową i użytkową interfejsu z wejściami analogowymi.

Uniwersalny zestaw złączy i łatwe ustawienia.
Uniwersalny zestaw złączy na panelu tylnym DigiMax™ DP88 umożliwia łatwe podłączenie urządzenia w każdych warunkach studyjnych. Dla przedwzmacniaczy dostępne są złącza XLR lub DB25. Osiem bezpośrednich, liniowych wejść do konwertera A-C [analog-cyfra] dostępnych jest na złączach DB25, a ustawieniami dla kanałów można sterować za pomocą przycisków na panelu przednim, więc możesz podłączyć cały swój sprzęt jednocześnie. Osiem symetrycznych wyjść konwertera C-A posiada złącza DB25 co pozwala zwiększyć liczbę wyjść z interfejsu o sygnał dla miksów monitorowych albo różnych zestawów głośników. Do dyspozycji masz również osiem symetrycznych wyjść bezpośrednich na złączach DB25 i osiem kanałów ADAT/dual SMUX z wejściami/wyjściami optycznymi i sygnałem o jakości do 96 kHz.

Łatwe sterowanie za pomocą MIDI.
DigiMax DP88 wyposażono w wejścia i wyjścia MIDI umożliwiające zdalną kontrolę z dowolnego miejsca. Za pomocą komunikatów CC można sterować poziomami, zasilaniem fantomowym i bezpośrednimi wejściami konwertera A-C, więc DigiMax DP88 łatwo można połączyć z dowolnym systemem DAW. Po prostu połącz go ze swoim interfejsem MIDI, aktywuj jako urządzenie MIDI w programie i zacznij zdalnie sterować ustawieniami przedwzmacniaczy. Od tego momentu ustawienia dla przedwzmacniaczy możesz zapisywać razem ze swoimi sesjami audio.

Podobne produkty

Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio TB12 – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], dyskretne wzmacniacze [1731 Vintage lub 918 Clean], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr górnoprzepustowy 80Hz, tłumik 20dB, diodowy wskaźnik VU

Zobacz
UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Zobacz
PreSonus Przedwzm. Mikrofonowy BlueTube DP V2

PreSonus Przedwzm. Mikrofonowy BlueTube DP V2

2-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy XMAX z technologią Dual Path [możliwość pracy w układzie lampowym lub tranzystorowym], regulatory GAIN, DRIVE, przełączniki PAD, filtr 80Hz, faza, Phantom +48V, podświetlane wskaźniki VU

Zobacz

Podobne produkty

PreSonus TubePre V2 – Przedwzm. Mikrofonowy

PreSonus TubePre V2 – Przedwzm. Mikrofonowy

Lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy XMAX, regulatory GAIN, DRIVE, przełączniki PAD, filtr 80Hz, faza, Phantom +48V, podświetlany wskaźnik VU, „duży i czysty dźwięk za małe pieniądze”

Zobacz
RME MICSTASY

RME MICSTASY

Profesjonalny 8-kanałowy preamp mikrofonowo-instrumentalny oraz przetwornik A/D, 24-bity/ 192 kHz, zdalnie kontrolowany, Word Clock, MIDI, 8 kanałów AES/EBU IN/OUT, ADAT IN/OUT

Zobacz
RODE NT3 – Mikrofon pojemnościowy

RODE NT3 – Mikrofon pojemnościowy

Bardzo uniwersalny [wokal, instrumenty, scena], zasilanie bateryjne 9V, charakterystyka hiperkardioidalna, membrana 3/4 cala [19mm]

Zobacz
RODE NT4 – Mikrofon pojemnościowy stereo

RODE NT4 – Mikrofon pojemnościowy stereo

Uniwersalny mikrofon stereofoniczny, w zestawie walizka, osłona przeciwwietrzna, kable mikrofonowe

Zobacz