Powrót do kategorii

Manley FORCE – 4-kanałowy preamp mikrofonowy

4-kanałowy lampowy preamp mikrofonowy, 7-segmentowy miernik LED, możliwość wyboru poziomu gain [LOW, HI], filtr hi pass 120Hz, odwrócenie polaryzacji, potencjometr level, wejście DI 1/4″, zasilanie Phantom 48V, zasilanie Manley Power, Made in USA

Sugerowana cena detaliczna brutto 12900 zł

Specyfikacja

  • Lampy elektronowe: 4 x podwójna trioda 12AX7WA,
  • Impedancja wejścia mikrofonowego XLR symetryzowanego transformatorem: 1250 Ω,
  • Impedancja niesymetrycznego wejścia bezpośredniego 1/4″: 1 MΩ,
  • Maksymalny poziom wejścia mikrofonowego (ustawienie Low Gain): -5 dBu lub 435mV RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia mikrofonowego (ustawienie High Gain): -25 dBu lub 44mV RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia bezpośredniego (ustawienie Low Gain): +24 dBu lub 12V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia bezpośredniego (ustawienie High Gain): +17 dBu lub 5,5V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wyjściowy (sinus 1 kHz, przy obciążeniu 100 kΩ, 0,1% THD+N: +35 dBu),
  • Maksymalny poziom wyjściowy (sinus 1 kHz, przy obciążeniu 100 kΩ, 0,1% THD+N: 43V RMS),
  • Maksymalny poziom wyjściowy (sinus 1 kHz, przy obciążeniu 100 kΩ, 0,1% THD+N: +22 dBm),
  • Impedancja wyjścia symetrycznego: 50 Ω,
  • Wyjściowy zapas dynamiki (w odniesieniu do +4 dBu): 31 dB,
  • Zakres dynamiki: 118 dB przy ustawieniu Low Gain, 100 dB przy ustawieniu Hi Gain,
  • THD + N (1Khz przy +4dBu pasmo 22 Hz-22 KHz): 0,004% przy ustawieniu Low Gain,
  • THD +N (1Khz przy +4dBu pasmo 22 Hz-22 KHz): 0,04% przy ustawieniu Hi Gain,
  • Poziom szumów preampu mikrofonowego (A-ważona): -85 dB przy ustawieniu Low Gain, -66 dB przy Hi Gain,
  • Stosunek sygnału do szumu (w odniesieniu do +4 dBu): 87 dB przy Low Gain, 68 dB przy Hi Gain,
  • EIN (pasmo 22-22kHz, A-ważona): -129 dB przy impedancji źródła 150 Ω przy Lo Gain,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: od 20 Hz do 20 kHz – 0,1 dB, +0,3 dB,
  • Wzmocnienie wejścia mikrofonowego: 40 Low lub 50 dB Hi Gain (60 dB dostępne przez ustawienie wewnętrznej zworki),
  • Wzmocnienie wejścia liniowego: 20 lub 30 dB (40 dB dostępne poprzez ustawienie wewnętrznej zworki),
  • Zielona dioda niskiego sygnału (poziom wyjściowy): -22 dBu,
  • Czerwona dioda wysokiego sygnału (poziom wyjściowy): +24 dBu,
  • Automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania: 30 sekund,
  • Pobór prądu: 36 W,
  • Robocze napięcie sieciowe: od 90 do 254 VAC (wewnętrzny zasilacz uniwersalny),
  • Częstotliwość napięcia sieciowego: 50~60 Hz,
  • Wymiary: 48,3 x 8,9 x 17,8 cm (zajmuje 2u),
  • Waga urządzenia: 3,9 kg,
  • Waga z opakowaniem: 5,35 kg,
  • Parametry techniczne mogą ulec zmianie

Opis szczegółowy

Wysokie napięcie = duży zapas dynamiki = wysoka wierność
Manley FORCE, pochodzący od głównego amerykańskiego producenta high-endowego sprzętu studyjnego, pojawił się w 2015 roku, przynosząc cztery kanały lampowych przedwzmacniaczy mikrofonowych z niezwykle popularnego i nagradzanego channel strip Manley CORE®. Umieszczono go w przepięknej obudowie, pieczołowicie wykonano ręcznie, celowo i efektywnie stworzono w Kalifornii za cenę 2500 $. Zgadza się. CZTERY kanały prawdziwych, wysokonapięciowych preampów lampowych za 2500 dolarów!

Siła natury
Twoja relacja z FORCE zaczyna się od ergonomicznego panelu z przemyślaną regulacją, płynnie działającymi, lecz pancernymi potencjometrami i przełącznikami oraz wygodnym wejściem bezpośrednim 1/4″. Siedmiosegmentowe mierniki LED dla każdego kanału zapewniają natychmiastowe wizualne informacje zwrotne dotyczące poziomów dźwięku, są one wzmocnione akcentem frezowanym CNC. Tak, wiemy, uczta dla oczu. Jest to sprzęt audio klasy inwestycyjnej, który zaprezentujesz w swoim studio z taką samą dumą, z jaką my wykonujemy go ręcznie tutaj, w południowej Kalifornii.

Soniczny Tour de FORCE
Sygnały mikrofonowe są wprowadzane przez złocone złącza XLR bezpośrednio do naszego mikrofonowego transformatora wejściowego MANLEY IRON®. Gitary i instrumenty klawiszowe o poziomie liniowym lub instrumentalnym podłącza się pomocą przednio-panelowych gniazd 1/4″ Hi-Z 10 MΩ, a następnie ich sygnał trafia do regulatora poziomu wejściowego, który działa także jako regulowany tłumik wejściowy. Można tutaj również włączać do obwodu odwrócenie polaryzacji i filtr górnoprzepustowy 120 Hz, a następnie przechodzimy do stopnia wzmacniającego na podwójnej triodzie 12AX7, pracującego oczywiście w czystej klasie A. Za pomocą przełączników na panelu przednim poziom wzmocnienia dla każdego kanału może być ustawiony jako 40 dB lub 50 dB. Dodatkowe 10 dB wzmocnienia jest dostępne poprzez ustawienie wewnętrznych zworek. Lubimy się chwalić, że stopień wyjściowy „może napędzić ciężarówkę”.

Potężna siła
ZASILANY PRZEZ MANLEY POWER®
Zasilacz MANLEY POWER® to innowacyjna konstrukcja opracowana specjalnie dla Manley Labs, specjalnie dla produktów audio i specjalnie dla wysokonapięciowych lamp elektronowych, przez światowy zespół ekspertów w tej technologii kierowany przez Bruno Putzeysa. Sprawdzony, niezawodny i doskonały pod względem dźwiękowym zasilacz zastosowany w Manley CORE® zapewnia 300-woltowe szyny prądu stałego do zasilania lamp elektronowych, mocne linie 6-woltowe do ich żarzenia, a także kilka innych szyn do zasilania phantom i napięć sterujących dla różnych tranzystorów. Wysokie napięcie = duży headroom, moi drodzy. Do tej wydajności dźwięku nie zbliży się żadna konstrukcja formatu 500. Zaufajcie nam. Jest to pełna doskonałość dźwięku FORCE, która zaczyna się od tego doskonałego zasilacza. Co ważne, wszystkie linie są stabilizowane, mają niską impedancję, są wydajne i super ciche w tej konstrukcji o niskim poziomie promieniowania wysokiej częstotliwości. Uniwersalne wejście sieciowe akceptuje dowolne napięcie i częstotliwość w każdym miejscu na świecie, co sprawia, że podróżowanie z FORCE jest bardzo łatwe.

Siła, z którą należy się liczyć
Jak udało nam się to wszystko zapewnić za jedyne 2500 dolarów? Dzięki nadaniu priorytetu temu, co jest naprawdę ważne: mocnemu brzmieniu Manleya, sprawdzonym komponentom i solidnej, nadmiarowej konstrukcji, przedstawionej w inspirującej formie. Jednocześnie zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby można ją było produkować efektywnie i naprawdę zwracając uwagę na to, jak to wszystko jest ze sobą poskładane i tworzone z dumą przez amerykańską siłę roboczą Manleya. Nieodparta siła dla ciebie. To jest nasza siła napędowa. Pozwól nam się nią z tobą podzielić.

Cechy każdego kanału:

  • 7-segmentowe mierniki szczytowe LED,
  • Wybór poziomu wzmocnienia LOW/HIGH,
  • Przełącznik filtra górnoprzepustowego 120 Hz,
  • Przełącznik odwracania polaryzacji,
  • Włącznik zasilania phantom 48 V,
  • Tłumik wejścia (regulowany),
  • Cicha regulacja poziomu wejściowego (regulowany tłumik sygnału wejściowego),
  • Wejście bezpośrednie 1/4″ (DI) .

Ten układ tranzystorowy o impedancji wejściowej 10 MΩ został zbudowany wyłącznie na elementach dyskretnych i jest podobny do wejścia DI w Manley SLAM!® oraz dokładnie taki sam jak w Manley CORE®, idealny do gitar, basu, klawiszy itp.

Podobne produkty

Black Lion B12A MK3 – Przedwzmacniacz mikrofonowy

Black Lion B12A MK3 – Przedwzmacniacz mikrofonowy

Preamp w stylu 312A, maksymalne wzmocnienie +70dB, transformatory wejściowe i wyjściowe Cinemag, wejście DI, równoległe wyjście [XLR, TRS], zewnętrzne zasilanie, wyprodukowany w USA

Zobacz
Lindell 6X-500 – Preamp mikrofonowy z EQ

Lindell 6X-500 – Preamp mikrofonowy z EQ

Jednokanałowy, sprzężony transformatorowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz 2-pasmowy pasywny korektor typu Pultec z wzmocnieniem 15dB, wzmacniacz hybrydowy do 65dB wzmocnienia, miernik diodowy VU

Zobacz
Warm Audio WA12 MKII Black – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio WA12 MKII Black – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, elementy dyskretne wzmacniacza typu 1731, Phantom 48V, wejścia i wyjścia [XLR, TRS], wejście HI-Z, tłumik 20dB, miernik LED

Zobacz
UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Zobacz