Powrót do kategorii

Black Lion Bluey 500 Limiter – Kompresor w formaci

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wersja do montażu w racku 500, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Sugerowana cena detaliczna brutto 3999 zł

Specyfikacja

  • Rodzaj: Limiter FET
  • Liczba kanałów: Jeden
  • Przyciski regulacji: Attack (atak), Release (zwolnienie), Mix (miks), Input (wejście), Output (wyjście)*
  • Współczynnik kompresji: 4:1, 8:1, 12:1, 20:1
  • Wejścia: 1 x XLR
  • Wyjścia: 1 x XLR
  • Inne wejścia/wyjścia 1 x RCA (złącze stereo)
  • Rozmiar racka: 2U
  • Źródło zasilania: Zwyczajny kabel IEC AC
  • Numer katalogowy: Bluey
  • Uwaga do przycisku Attack:
    Przycisk regulujący poziom ataku w Bluey działa trochę inaczej niż w innych kompresorach ’76. Przekręcenie gałki w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) poskutkuje zwiększeniem szybkości ataku, zwolnienie ataku osiąga się poprzez obrót w prawo (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Uznaliśmy to rozwiązanie za bardziej intuicyjne; przypomina ono gałkę głośności, która obniża jej poziom przy obrocie w lewo i zwiększa poprzez obrót w prawo.
    – Atack: trwale zmienny od 20uS do 800uS
    – Release: trwale zmienne od 1200mS do 50mS

Opis szczegółowy

Ten sam niebieski pasek – bez 2U

Bluey 500 to nowa wersja zachwalanego Bluey od Black Lion Audio; należąca do serii 500. Oryginalne „Bluey” to tajna broń Chrisa Lorda-Alge; znacznie zmodyfikowany kompresor 2U, który współtworzył niepowtarzalne brzmienie niezapomnianych hitów wielu gwiazd. Po latach nietuzinkowych poprawek, modyfikacji i ulepszeń, oryginalny „Bluey” stał się wyjątkowym, jedynym w swoim rodzaju studyjnym białym krukiem – przynajmniej do czasu kiedy Black Lion Audio wzięło go w swoje ręce.

Dzięki współpracy z Chrisem, Black Lion Audio ma możliwość udostępnienia tego legendarnego brzmienia wszystkim muzykom i producentom. Oczywiście nie obyło się bez dodania kilku nowych funkcji po drodze, jednak nie zmieniły one prawdziwej istoty oryginalnego Bluey.

Black Lion zdecydowanie wierzy, że każdy potrzebuje odrobinę Bluey w swoim życiu, więc z dumą prezentujemy całemu światu Bluey 500, który jest gotowy dodać magii do twojego racka z serii 500. Całe mięso, ciężar i ziarno oryginalnego Bluey, które mieści się w zaledwie dwóch gniazdach 500tek – ułamku oryginalnego rozmiaru.

Nowe cechy, nowe brzmienia

Żeby odzwierciedlić wszelkie detale brzmienia oryginalnego Bluey, które tak bardzo spodobało się Chrisowi Lorde-Alge, inżynierowie z Black Lion Audio nie tylko zastosowali świetne transformatory Cinemag, ale również odtworzyli ścieżkę wejściową konsoli i wbudowali ją do Bluey – daje to każdemu wrażenie korzystania z konsoli Chrisa.

Oczywiście nie poprzestali tylko na tym: Black Lion dodało także aktywny mikser brzmienia wet/dry w celu łatwiejszej kompresji równoległej, a także stereo link!

Bluey 500 zaprojektowano z inspirowanym klasyką układem PCB, rezystorami 1% i poliestrowymi kondensatorami – w kilku słowach Bluey 500 jest trwalszy niż ze spiżu! Podobnie jak reszta produktów od Black Lion, Bluey 500 został przetestowany, skalibrowany i poddany kontroli jakości w USA.

Cechy:

  • Należące do serii 500 wierne odtworzenie najcenniejszego modelu 1176 Chrisa Lorde-Alge – używanego przez niego przy każdym wokalu, który miksuje,
  • 2 transformatory Cinemag; odtworzenie oryginalnego transformatora wejściowego UTC i odtworzenie oryginalnego transformatora wyjściowego Reichenbacha,
  • Gałka miksu brzmienia wet/dry, która pozwala na równoległą kompresję niedostępną w oryginale,
  • Stereo link,
  • Buforowanie wejścia/wyjścia przeniesione bezpośrednio z wkładek konsoli Chrisa Lorde-Alge,
  • Testowany, kalibrowany i poddany kontroli jakości w USA.

Podobne produkty

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz
UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

Klasyczny, przenośny preamp lampowy oraz DI BOX, zawiera regulator poziomu wzmocnienia, czułości, filtr dolnozaporowy, odwrócenie fazy, zasilanie phantom 48V

Zobacz
Warm Audio TB12 Black – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio TB12 Black – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], dyskretne wzmacniacze [1731 Vintage lub 918 Clean], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr górnoprzepustowy 80Hz, tłumik 20dB, diodowy wskaźnik VU

Zobacz
PreSonus TubePre V2 – Przedwzm. Mikrofonowy

PreSonus TubePre V2 – Przedwzm. Mikrofonowy

Lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy XMAX, regulatory GAIN, DRIVE, przełączniki PAD, filtr 80Hz, faza, Phantom +48V, podświetlany wskaźnik VU, „duży i czysty dźwięk za małe pieniądze”

Zobacz