Powrót do kategorii

A-Designs PACIFICA – Preamp mikrofonowy

2-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy Solid State, legendarne brzmienie konsoli Quad Eight Pacifica, customowo nawinięte transformatory wejściowe i wyjściowe Cinemag, customowy transformator wyjściowy A-Designs, unikalne wejście DI

Sugerowana cena detaliczna brutto 11500 zł

Specyfikacja

  • Dwukanałowy przedwzmacniacz typu Solid State z dwoma wejściami Hi-Z na panelu przednim,
  • Posiada brzmienie legendarnej konsoli Quad Eight Pacifica z jeszcze większą prezencją i wysoką jakością,
  • Bardzo ciepłe, ale nie za ciemne, pełne brzmienie; szerokie pasmo ze słodką górą,
  • Specjalne, customowo nawinięte transformatory wejściowe i wyjściowe Cinemag,
  • Transformator wejściowy: autorski transformator wejściowy firmy A-Designs z unikalnym uzwojeniem,
  • Transformator wyjściowy: zastrzeżony stop firmy A-Designs wykorzystujący tę samą masywną konstrukcję, co oryginalny Quad Eight,
  • 72 dB cichego wzmocnienia, świetne podczas pracy z mikrofonami wstęgowymi,
  • Unikatowa konstrukcja D.I. wysyła sygnał przez transformator wejściowy dla dwóch transformatorów w torze sygnału,
  • Zsymetryzowane wejścia / wyjścia XLR,
  • Odwrócenie fazy (każdy kanał),
  • Tłumik -20dB (każdy kanał),
  • Zasilanie phantom + 48V (każdy kanał),
  • Solidna konstrukcja, wykonana ręcznie w USA,
  • Pasmo przenoszenia: 9 Hz – 101 KHz,
  • Impedancja wejściowa: 1500 Ohm,
  • Zakres wzmocnienia: 72dB,
  • Szum (EIN): -128dB,
  • Zasilanie phantom: włączane 48 V,
  • Polaryzacja wejściowa mikrofonu: przełączana 0-180°,
  • Wejście instrumentalne Jack 1/4″,
  • Wyjście: symetryczne XLR,
  • Zniekształcenie: mniej niż 1%,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 100/120/230 VAC – 23 W,
  • Wymiary: 48 cm x 4,5 cm x 25 cm,
  • Waga: 5 kg
  • Waga przesyłki: 5,66 kg

Opis szczegółowy

Zaprojektowany, zbudowany i wszechstronnie przetestowany przez wieloletnich weteranów branży nagraniowej, A-Designs Pacifica bierze swoją nazwę i inspirację brzmieniową od szanowanej konsoli mikserskiej Quad Eight. A-Designs Pacifica posiada jednak swoje oryginalne brzmienie i charakter.

„Big Iron” – brzmienie lat 70-tych – niewiarygodna przepustowość

Lata 70. to czas wielkich zmian na rynku pro audio. Wprowadzenie elektroniki półprzewodnikowej doprowadziło do eksplozji rozwoju i w rezultacie zupełnie innego brzmienia niż dawał sprzęt lampowy w poprzednich dekadach. W latach 70, wysokiej klasy studia nagrań używały najczęściej konsol Neve, API lub Quad Eight. Firmy te wyznaczyły standardy jakości dźwięku, a ich niepowtarzalne brzmienie mocno odcisnęło się na wielu popularnych nagraniach tamtej epoki.
Zaprojektowany, zbudowany i wszechstronnie przetestowany przez wieloletnich weteranów branży nagraniowej, A-Designs Pacifica bierze swoją nazwę i inspirację brzmieniową od szanowanej konsoli mikserskiej Quad Eight. A-Designs Pacifica posiada jednak swoje oryginalne brzmienie i charakter. Chwalony przez najlepszych profesjonalistów za posiadanie głębi Neve, środka API i góry Massenburga, Pacifica ugruntowała swoją pozycję jako główny przedwzmacniacz imponującej listy producentów, którzy realizują nagrania okrywające się platyną i otrzymują nagrody Grammy.

Uproszczony zestaw funkcji Pacifica zapewnia dokładnie to, czego potrzebuje profesjonalista, aby szybko nagrywać wysokiej jakości utwory. Ręcznie wykonany A Designs Pacifica oddaje hołd konsoli Quad Eight, poprzez zastosowanie podobnej kolorystyki. Ma kremowe wykończenie z solidnymi, czerwonymi metalowymi pokrętłami gain, czerwony przycisk zasilania phantom + 48 V z czerwoną lampką LED, szare przyciski do zmiany fazy i pad –20dB – wszystko to nadaje Pacifice wygląd przypominający kalifornijskie dziewczyny i plażowych chłopców.

Posiada również dwa wejścia instrumentalne Hi-Z na panelu przednim, ale to przede wszystkim to co jest w środku, nadaje urządzeniu charakterystyczne brzmienie. W przeciwieństwie do innych przedwzmacniaczy, wejścia DI w Pacifice są połączone z transformatorem wejściowym. Przepuszczając sygnał przez dwa transformatory uzyskuje się dodatkową głębię i bogatsze brzmienie… a to nie są takie zwykłe transformatory! Są to specjalnie zaprojektowane transformatory wejściowe i wyjściowe zbudowane przez Toma Reichenbacha z Cinemag (którego ojciec Ed zbudował transformatory do oryginalnych konsol Quad Eight).

Transformatory wyjściowe są nawijane na zamówienie i mają taką samą konstrukcję, jak te, które znajdowały się w oryginalnym Quad Eight. Transformatory wejściowe to czysta, autorska konstrukcja A-Designs.
Innym ważnym składnikiem wspaniałego dźwięku Pacifici jest jego ekstremalna szerokość pasma, od 9 Hz do 101 kHz ze zniekształceniami <1%! Wraz z niestandardowymi transformatorami, liniowa odpowiedź poniżej 10 Hz zapewnia duży, mocny dźwięk, dzięki któremu Pacifica stała się współczesnym klasykiem.

Ponadto, zawartość harmoniczna znacznie przekracza zakres ludzkiego słuchu, co zmniejsza przesunięcia fazowe w paśmie, dzięki czemu dźwięk jest bardziej realistyczny. Większa ilość informacji harmonicznych sprawia, że Twoje EQ staje się narzędziem kreatywnym, a nie kolejnym zwykłym korektorem.
Chociaż niektórzy myślą, że czasy świetności nagrań dobiegły końca to Pacifica jest żywym dowodem na to, że nigdy nas nie opuściły, a lepsze dni są wciąż przed nami! Umieść w racku A-Designs Audio Pacifica i usłysz różnicę.

Podobne produkty

UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
RME Octamic II – 8 preampów mikrofonowych z ADAT

RME Octamic II – 8 preampów mikrofonowych z ADAT

8 preampów mikrofonowych klasy A, wejścia symetryczne Combo z funkcją całkowitego odłączenia preampu, moduł przetwornika A/D 24-bity/192kHz z wyjściem cyfrowym 2 x ADAT [S/MUX, 96kHz], 8 kanałów AES/EBU [192kHz]

Zobacz
RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

12-kanałowy preamp mikrofonowy z AVB i MADI, sterowanie cyfrowe, 4 x Combo XLR/TRS [Mic/Inst/Line], 8 x XLR [Mic/Line], wyjście słuchawkowe, 3 x ADAT Out, MADI I/O [BNC, optical SFP], 2 x AVB [RJ45], Word Clock, USB, redundantne zasilanie [AC, 12V DC]

Zobacz
Warm Audio TB12 Black – Preamp Mikrofonowy

Warm Audio TB12 Black – Preamp Mikrofonowy

Preamp mikrofonowy, wzmocnienie sygnału 71dB, transformatory CineMag [Made in USA], dyskretne wzmacniacze [1731 Vintage lub 918 Clean], przełącznik impedancji 150/ 600Ohm, filtr górnoprzepustowy 80Hz, tłumik 20dB, diodowy wskaźnik VU

Zobacz