Powrót do kategorii

A-Designs MP-2A – Preamp mikrofonowy

2-kanałowy lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy, lampy wejściowe EF86, lampy wyjściowe 6N1P, transformatory wejściowe Cinemag, customowe transformatory wyjściowe A-Designs, 2 regulatory poziomu, przełącznik tłumika -20dB na kanał

Sugerowana cena detaliczna brutto 14200 zł

Specyfikacja

  • Konstrukcja całkowicie lampowa,
  • Przełączniki tonów oferują cztery rodzaje brzmień na kanał,
  • Wzmocnienie 60 dB pozwala na użycie mikrofonów wstęgowych nowej generacji,
  • Lampy wejściowe EF86 / lampy wyjściowe 6N1P,
  • Transformatory wejściowe Cinemag i transformatory wyjściowe z customowym uzwojeniem,
  • Prawdziwe mierniki VU,
  • Dwa regulatory poziomu,
  • Przełącznik tłumika -20 dB (1 na kanał),
  • Przełącznik odwrócenia polaryzacji (1 na kanał),
  • Toroidalny transformator mocy,
  • Symetryczne wejścia / wyjścia XLR i D.I. jack 1/4″,
  • Przednia płyta frezowana na specjalne zamówienie, solidna wentylowana metalowa obudowa (rozmiar racka 2U),
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz – 60 kHz,
  • Zniekształcenia THD: > .08 przy 1 kHz,
  • Szum (EIN): -128 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1,4k Ohm,
  • Zasilanie phantom: + 48V przełączane źródło zasilania,
  • Polaryzacja wejścia mikrofonowego: przełączana 0-180 stopni,
  • Wejście instrumentalne: 1/4 ” jack,
  • Minimalna impedancja wejściowa instrumentu: > 100 k Ohm,
  • Impedancja wyjściowa: 600 Ohm, przełączana na 10k Ohm,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 22 dBu,
  • Wyjście: Low-Z, symetryzowane transformatorowo,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 100/120/230 VAC – 42 W,
  • Wymiary: (szer. x wys. x gł.) 48 cm x 9 cm x 25 cm,
  • Waga: 8,16 kg,
  • Waga przesyłki 9 kg

Opis szczegółowy

Prawdziwie lampowy „analogowy” dźwięk – całkowicie dyskretna ścieżka sygnału

Nie ma wielu przedwzmacniaczy, które byłyby tak wszechstronne, że można by ich użyć do stworzenia całej płyty; ale, według profesjonalistów z branży, w całości lampowy przedwzmacniacz stereofoniczny MP-2A spełnia to zadanie. Zaprojektowany, aby zapewnić wszechstronność i elastyczność brzmieniową poszukiwaną przez wymagających profesjonalistów na całym świecie.

MP-2A „dobrze współpracuje ze wszystkimi” – podczas gdy niektóre przedwzmacniacze mogą być wybredne i nie brzmią dobrze z każdym mikrofonem, MP-2A działa spektakularnie, bez względu na to, jakiego mikrofonu używasz: wstęgowego, dynamicznego czy pojemnościowego… vintage, współczesnego czy najnowocześniejszego na rynku – MP-2A wita ich wszystkich z otwartymi ramionami… ale na tym nie koniec! MP-2A jest również doskonałym instrumentalnym przedwzmacniaczem/D.I., dodającym życia i głębi basom, gitarom oraz analogowym i cyfrowym klawiszom.

Zbudowany zgodnie z audiofilskimi standardami jakości z ceną znacznie niższą od innych przedwzmacniaczy butikowych w swojej lub zbliżonej klasie, MP-2A nie ma żadnych układów scalonych w ścieżce sygnału – opiera się wyłącznie na dyskretnych komponentach: idealnej kombinacji lamp (EF86 na wejściach, 6N1-P na wyjściach), kondensatorach Audience i niestandardowych transformatorach wyjściowych Cinemag, ponadto został zbudowany ręcznie łącznie z bardzo skrupulatnie wykonanym okablowaniem point to point.

Każdy kanał jest wyposażony w tłumik -20 dB, parę przełączników Tone zapewniających cztery różne barwy na każdym kanale i wzmocnienie do 60 dB aby zasilić nawet najbardziej energochłonne mikrofony wstęgowe. Transformatory wejściowe Cinemag w połączeniu z niestandardowymi transformatorami wyjściowymi zapewniają niski poziom szumów i najwyższą jakość, której możesz oczekiwać od przedwzmacniacza z najwyższej półki. Dodatkowe funkcje obejmują symetryczne wejścia Neutrik XLR, prawdziwy miernik VU, zasilanie phantom 48 V, przełączniki odwrócenia polaryzacji i gniazda wejściowe Hi-Z na panelu przednim.

Wiele przedwzmacniaczy ma zwykle tylko jeden wąski zakres, w którym dobrze brzmi, tak zwany „sweet spot”. Jeśli wyjdziesz poza ten punkt… magia znika. Problem z wąskim „sweet spotem” polega na tym, że przedwzmacniacz nie zawsze może działać w tym miejscu, ponieważ siła sygnału wejściowego może się znacznie różnić w zależności od źródła dźwięku. Inaczej jest w przypadku MP-2A, połączenie wzmacniacza o stałym wzmocnieniu z tłumikiem wyjściowym posiada bardzo wysoki stopień spójności i dostarcza „magię” w znacznie szerszym zakresie sygnałów wejściowych. Przełączniki odwrócenia polaryzacji umożliwiają nagrywanie dźwięku stereo z odwrotną polaryzacją w celu poprawy obrazu stereo lub ujarzmienia niepożądanego basu poprzez redukcję. Zwróć uwagę na unikalne przełączniki tonów, które zapewniają szeroką paletę dźwiękową w czterech opcjach na każdym kanale (który przedwzmacniacz oferuje coś takiego???), a bardzo szybko przekonasz się, co mamy na myśli, kiedy mówimy, że możesz nagrać całą płytę tylko z tym jednym niezwykle wszechstronnym urządzeniem.

Niezależnie od tego, czy szukasz klarowności i przejrzystości, czy też bogatego, eufonicznego brzmienia lamp wejściowych, MP-2A zapewni Ci to wszystko i jeszcze więcej! Włóż jeden do swojego racka już dziś…. A już nigdy go nie wyciągniesz….

Podobne produkty

Black Lion Auteur Quad – Przedwzm. mikrofonowy

Black Lion Auteur Quad – Przedwzm. mikrofonowy

4-kanałowy preamp, 2 wejścia DI, maksymalne wzmocnienie +65dB, tłumik 10dB, zasilanie Phantom 48V, odwracanie fazy, maksymalny poziom wyjściowy +26dBu, pasmo przenoszenia 10Hz – 30kHz, wyjścia [XLR, TRS]

Zobacz
Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Zasilacz zgodny z formatem API 500, 3 sloty na moduły, moc 2.4A, pozłacane wejścia i wyjścia [XLR], P48V, bezszumowy zasilacz uniwersalny, zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe, aluminiowa obudowa, gwinty M3

Zobacz
PreSonus DP88 – 8-kan. Preamp/ Przetwornik AD/DA

PreSonus DP88 – 8-kan. Preamp/ Przetwornik AD/DA

8-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz konwerter AD/DA 24-bity/ 96kHz, 8 cyfrowo sterowanych preampów XMAX [z poziomu Studio One 5, UC Surface, MIDI – dowolny DAW], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych [DB25], wyjścia DAC [DB25], ADAT, Word Clock, MIDI

Zobacz
RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

RME 12mic – 12-kanałowy preamp mikrof. z AVB/ MADI

12-kanałowy preamp mikrofonowy z AVB i MADI, sterowanie cyfrowe, 4 x Combo XLR/TRS [Mic/Inst/Line], 8 x XLR [Mic/Line], wyjście słuchawkowe, 3 x ADAT Out, MADI I/O [BNC, optical SFP], 2 x AVB [RJ45], Word Clock, USB, redundantne zasilanie [AC, 12V DC]

Zobacz