Powrót do kategorii

Warm WA-DI-P- Pasywny DI Box

Pasywny DI-Box, wykorzystane najwyższej jakości komponenty klasy A, transformatory CineMag, aluminiowa konstrukcja, PAD od 3dB do 30dB, zbalansowane wyjścia 600Ohm, zakres częstotliwości 20Hz do 70kHz, impedancja wejściowa 1MOhm

Sugerowana cena detaliczna brutto 750 zł

Specyfikacja

  • Transformator wyjściowy CineMag USA o specjalnym uzwojeniu,
  • Przetwarza sygnał instrumentalny na mikrofonowy bez jego degradacji,
  • Idealne rozwiązanie do podłączenia instrumentu bezpośrednio do każdego preampu mikrofonowego,
  • Najwyższej jakości komponenty klasy A z pozłacanymi ścieżkami na płytce drukowanej,
  • Wytrzymała konstrukcja aluminiowa,
  • Tłumik: Regulacja w zakresie od -3 dB do -30 dB,
  • Wyjścia symetryczne: 600 Ώ, poziom mikrofonowy,
  • Impedancja wejściowa: 1 MΏ
    THD: 0,01% od 20 Hz do 100 Hz. Poniżej 0,004% od 100 Hz do 20 kHz,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 70 kHz +/- 0,5 dB

Opis szczegółowy

DI-box jak żaden inny – dostępny zarówno w wersji z układem aktywnym jak i pasywnym

Niezależnie od tego, czy grasz na gitarze, basie, instrumencie klawiszowym, czy innym instrumencie strunowym, będziesz potrzebował di-boksa, który nie osłabi brzmienia twojego instrumentu.
Takim di-boksem jest Direct Box Active i Direct Box Passive. Zbudowany na bazie topologii i inżynierii światowej sławy transformatorów CineMag USA, DI-box nie ma sobie równych w świecie. Zbudowany jest z najwyższej klasy elementów dyskretnych, umieszczonych w wytrzymałej aluminiowej obudowie. Obudowa zawiera przełączniki, pokrętła i gniazda, skonstruowane w taki sposób, aby wytrzymać duże obciążenia w trasie lub w studiu.

Zbudowane ze specjalnych amerykańskich transformatorów CineMag

Każdy aspekt DI-boksów został zaprojektowany z myślą o maksymalnej integralności dźwięku, od specjalnego transformatora CineMag USA po wytrzymałe metalowe pokrętło i przełączniki. Można spodziewać się ciepłego, bogatego brzmienia nawet przy długich przewodach, a obudowa z wytłaczanego aluminium zapewnia długą żywotność. Kiedy potrzebujesz przekonwertować sygnał o poziomie instrumentalnym na poziom mikrofonowy, a jakość dźwięku jest najwyższym priorytetem, Direct Box Active i Direct Box Passive firmy Warm Audio dobrze spełnią swoje zadanie.

Nowość w DI-boksach

DI-boksy Warm Audio mają wbudowane, bardzo wszechstronne pokrętło, służąceo do regulacji tłumienia sygnału wejściowego w zakresie od -3dB do -30dB, co z łatwością okiełzna sygnał wejściowy z każdego instrumentu.

Oba di-boksy oferują gniazdo Thru-put, które jest podłączone do gniazda wejściowego. Jest to wygodne gniazdo pozwalające na wysłanie sygnału instrumentalnego w inne miejsce oprócz miksera na live lub urządzenia nagrywającego. DI-boksy mogą również pobierać nagrany sygnał o poziomie liniowym i wysyłać go do innego wejścia liniowego, jednocześnie wysyłając z DI-boksa wyjściem XLR sygnał o poziomie mikrofonowym.

Typowe zastosowania dla DI-boksa

Podłączanie instrumentów elektronicznych, takich jak gitara, bas, instrumenty klawiszowe lub maszyny perkusyjne bezpośrednio do systemu nagłośnienia lub nagraniowego.
Mówiąc wprost, DI-box konwertuje niesymetryczne sygnały wyjściowe o wysokiej impedancji na sygnały wyjściowe o niskiej impedancji, symetryczne. W ten sposób sygnał instrumentu jest teraz przetwarzany na poziom napięcia odpowiedni dla systemu nagłośnienia lub nagraniowego – co znacznie redukuje i/lub eliminuje połączenia, które mogłyby powodować zmiany barwy i zniekształcenia.

Pasywny czy aktywny?

Direct Box Active jest najlepszy dla instrumentów z pasywnymi przetwornikami, zwłaszcza instrumentów akustycznych. Direct Box Active może pracować również w trybie pasywnym. Direct Box Passive jest najlepszy do symetryzowania sygnału instrumentów z aktywną elektroniką, ale nadal doskonale sprawdza się z przetwornikami pasywnymi, wytwarzając zakres częstotliwości, który przekracza pasmo większości pasywnych DI-boksów na rynku.

Podobne produkty

Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz
UA – OX Amp Top Box

UA – OX Amp Top Box

Gitarowy reaktywny tłumik mocy oraz studyjny system symulacji mikrofonów oraz wzmacniaczy gitarowych, umożliwia dowolne wysterowanie dynamiki wzmacniacza przy każdej głośności, możliwość odsłuchu, regulacji i zapisu ponad 100 zestawów na iPad lub Mac

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Generator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne

Zobacz