Powrót do kategorii

Warm WA-DI-A – Aktywny DI Box

Aktywny DI-Box, zasilanie [P48V lub 2 baterie 9V], może być użyty również pasywnie, transformatory CineMag, aluminiowa konstrukcja, PAD od 3dB do 30dB, zbalansowane wyjścia 600Ohm, zakres częstotliwości 10Hz do 90kHz, impedancja wejściowa 1MOhm

Sugerowana cena detaliczna brutto 950 zł

Specyfikacja

  • Zasilanie: fantomowe 48V lub dwie baterie 9V. Może być również używany pasywnie,
  • Transformator wyjściowy CineMag USA o specjalnym uzwojeniu,
  • Przetwarza sygnał instrumentalny na mikrofonowy bez jego degradacji,
  • Idealne rozwiązanie do podłączenia instrumentu bezpośrednio do każdego preampu mikrofonowego,
  • Najwyższej jakości komponenty klasy A z pozłacanymi ścieżkami na płytce drukowanej,
  • Wytrzymała konstrukcja aluminiowa
    Tłumik: Regulowany w zakresie od -3 do -30 dB
    Wyjścia symetryczne: 600 Ώ, poziom mikrofonowy
    Impedancja wejściowa: 1 MΏ
    THD: 0,01% od 20Hz do 50Hz. Poniżej 0,004% od 50 Hz do 20 kHz
    Pasmo przenoszenia: 10 Hz do 90 kHz +/- 0,5 dB

Opis szczegółowy

DI-box jak żaden inny – dostępny zarówno w wersji z układem aktywnym jak i pasywnym

Niezależnie od tego, czy grasz na gitarze, basie, instrumencie klawiszowym, czy innym instrumencie strunowym, będziesz potrzebował di-boksa, który nie osłabi brzmienia twojego instrumentu. Takim di-boksem jest Direct Box Active i Direct Box Passive. Zbudowany na bazie topologii i inżynierii światowej sławy transformatorów CineMag USA, DI-box nie ma sobie równych w świecie. Zbudowany jest z najwyższej klasy elementów dyskretnych umieszczonych w wytrzymałej aluminiowej obudowie. Obudowa ma przełączniki, pokrętła i gniazda, skonstruowane w taki sposób, aby wytrzymać duże obciążenia w trasie lub w studiu.

Zbudowane ze specjalnych amerykańskich transformatorów CineMag

Każdy aspekt DI-boksów został zaprojektowany z myślą o maksymalnej integralności dźwięku, od specjalnego transformatora CineMag USA po wytrzymałe metalowe pokrętło i przełączniki. Można spodziewać się ciepłego, bogatego brzmienia nawet przy długich przewodach, a obudowa z wytłaczanego aluminium zapewnia długą żywotność. Kiedy potrzebujesz przekonwertować sygnał o poziomie instrumentalnym na poziom mikrofonowy, a jakość dźwięku jest najwyższym priorytetem, Direct Box Active i Direct Box Passive dobrze spełnią swoje zadanie.

Nowość w DI-boksach

DI-boksy Warm Audio mają wbudowane, wszechstronne pokrętło, które służy do regulacji tłumienia sygnału wejściowego w zakresie od -3dB do -30dB, co z łatwością okiełzna sygnał wejściowy z każdego instrumentu.

Oba di-boksy oferują gniazdo Thru-put, które jest podłączone do gniazda wejściowego. Jest to wygodne gniazdo pozwalające na wysłanie sygnału instrumentalnego w inne miejsce oprócz miksera na live lub urządzenia nagrywającego. DI-boksy mogą również pobierać nagrany sygnał o poziomie liniowym i wysyłać go do innego wejścia liniowego, jednocześnie wysyłając z DI-boksa wyjściem XLR sygnał o poziomie mikrofonowym.

Typowe zastosowania dla DI-boksa

Podłączanie instrumentów elektronicznych, takich jak gitara, bas, instrumenty klawiszowe lub maszyny perkusyjne bezpośrednio do systemu nagłośnienia lub nagraniowego.
Mówiąc wprost, DI-box konwertuje niesymetryczne sygnały wyjściowe o wysokiej impedancji na sygnały wyjściowe o niskiej impedancji, symetryczne. W ten sposób sygnał instrumentu jest teraz przetwarzany na poziom napięcia odpowiedni dla systemu nagłośnienia lub nagraniowego – co znacznie redukuje i/lub eliminuje połączenia, które mogłyby powodować zmiany barwy i zniekształcenia.

Pasywny czy aktywny?

Direct Box Active jest najlepszy dla instrumentów z pasywnymi przetwornikami, zwłaszcza instrumentów akustycznych. Direct Box Active może pracować również w trybie pasywnym. Direct Box Passive jest najlepszy do symetryzowania sygnału instrumentów z aktywną elektroniką, ale nadal doskonale sprawdza się z przetwornikami pasywnymi, wytwarzając zakres częstotliwości, który przekracza pasmo większości pasywnych DI-boksów na rynku.

Podobne produkty

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz
Black Lion B172A Hybrid Compressor – Kompresor

Black Lion B172A Hybrid Compressor – Kompresor

Kompresor 1176 i LA2A w jednym urządzeniu, układ FET i optyczny [T4BLA], możliwość zamiany kolejności działania obwodów AB-BA lub oddzielnie – LINK OFF, transformatory Cinemag, możliwość łączenia 2 urządzeń w układ stereo

Zobacz
UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Zobacz