Powrót do kategorii

Warm WA-DI-A – Aktywny DI Box

Aktywny DI-Box, zasilanie [P48V lub 2 baterie 9V], może być użyty również pasywnie, transformatory CineMag, aluminiowa konstrukcja, PAD od 3dB do 30dB, zbalansowane wyjścia 600Ohm, zakres częstotliwości 10Hz do 90kHz, impedancja wejściowa 1MOhm

Sugerowana cena detaliczna brutto 920 zł

Specyfikacja

  • Zasilanie: fantomowe 48V lub dwie baterie 9V. Może być również używany pasywnie,
  • Transformator wyjściowy CineMag USA o specjalnym uzwojeniu,
  • Przetwarza sygnał instrumentalny na mikrofonowy bez jego degradacji,
  • Idealne rozwiązanie do podłączenia instrumentu bezpośrednio do każdego preampu mikrofonowego,
  • Najwyższej jakości komponenty klasy A z pozłacanymi ścieżkami na płytce drukowanej,
  • Wytrzymała konstrukcja aluminiowa
    Tłumik: Regulowany w zakresie od -3 do -30 dB
    Wyjścia symetryczne: 600 Ώ, poziom mikrofonowy
    Impedancja wejściowa: 1 MΏ
    THD: 0,01% od 20Hz do 50Hz. Poniżej 0,004% od 50 Hz do 20 kHz
    Pasmo przenoszenia: 10 Hz do 90 kHz +/- 0,5 dB

Opis szczegółowy

DI-box jak żaden inny – dostępny zarówno w wersji z układem aktywnym jak i pasywnym

Niezależnie od tego, czy grasz na gitarze, basie, instrumencie klawiszowym, czy innym instrumencie strunowym, będziesz potrzebował di-boksa, który nie osłabi brzmienia twojego instrumentu. Takim di-boksem jest Direct Box Active i Direct Box Passive. Zbudowany na bazie topologii i inżynierii światowej sławy transformatorów CineMag USA, DI-box nie ma sobie równych w świecie. Zbudowany jest z najwyższej klasy elementów dyskretnych umieszczonych w wytrzymałej aluminiowej obudowie. Obudowa ma przełączniki, pokrętła i gniazda, skonstruowane w taki sposób, aby wytrzymać duże obciążenia w trasie lub w studiu.

Zbudowane ze specjalnych amerykańskich transformatorów CineMag

Każdy aspekt DI-boksów został zaprojektowany z myślą o maksymalnej integralności dźwięku, od specjalnego transformatora CineMag USA po wytrzymałe metalowe pokrętło i przełączniki. Można spodziewać się ciepłego, bogatego brzmienia nawet przy długich przewodach, a obudowa z wytłaczanego aluminium zapewnia długą żywotność. Kiedy potrzebujesz przekonwertować sygnał o poziomie instrumentalnym na poziom mikrofonowy, a jakość dźwięku jest najwyższym priorytetem, Direct Box Active i Direct Box Passive dobrze spełnią swoje zadanie.

Nowość w DI-boksach

DI-boksy Warm Audio mają wbudowane, wszechstronne pokrętło, które służy do regulacji tłumienia sygnału wejściowego w zakresie od -3dB do -30dB, co z łatwością okiełzna sygnał wejściowy z każdego instrumentu.

Oba di-boksy oferują gniazdo Thru-put, które jest podłączone do gniazda wejściowego. Jest to wygodne gniazdo pozwalające na wysłanie sygnału instrumentalnego w inne miejsce oprócz miksera na live lub urządzenia nagrywającego. DI-boksy mogą również pobierać nagrany sygnał o poziomie liniowym i wysyłać go do innego wejścia liniowego, jednocześnie wysyłając z DI-boksa wyjściem XLR sygnał o poziomie mikrofonowym.

Typowe zastosowania dla DI-boksa

Podłączanie instrumentów elektronicznych, takich jak gitara, bas, instrumenty klawiszowe lub maszyny perkusyjne bezpośrednio do systemu nagłośnienia lub nagraniowego.
Mówiąc wprost, DI-box konwertuje niesymetryczne sygnały wyjściowe o wysokiej impedancji na sygnały wyjściowe o niskiej impedancji, symetryczne. W ten sposób sygnał instrumentu jest teraz przetwarzany na poziom napięcia odpowiedni dla systemu nagłośnienia lub nagraniowego – co znacznie redukuje i/lub eliminuje połączenia, które mogłyby powodować zmiany barwy i zniekształcenia.

Pasywny czy aktywny?

Direct Box Active jest najlepszy dla instrumentów z pasywnymi przetwornikami, zwłaszcza instrumentów akustycznych. Direct Box Active może pracować również w trybie pasywnym. Direct Box Passive jest najlepszy do symetryzowania sygnału instrumentów z aktywną elektroniką, ale nadal doskonale sprawdza się z przetwornikami pasywnymi, wytwarzając zakres częstotliwości, który przekracza pasmo większości pasywnych DI-boksów na rynku.

Podobne produkty

Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Warm Audio WA76 – Kompresor

Warm Audio WA76 – Kompresor

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Zobacz