Warm Audio WA76 – Kompresor

05.10.2017

Warm Audio WA76 – Kompresor

Powrót do kategorii

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Sugerowana cena detaliczna brutto 2899 zł

Specyfikacja

  • Dokładne odwzorowanie konstrukcji i działania klasycznego kompresora ’76,
  • Ścieżka sygnału zbudowana wyłącznie na elementach dyskretnych,
  • Stworzony na podstawie wersji D,
  • Wykorzystuje transformatory wejściowe i wyjściowe CINEMAG, wyprodukowane w USA,
  • Obsługa słynnego ustawienia z wciśniętymi wszystkimi przyciskami („all buttons in”),
  • Ultrakrótki czas ataku,
  • Linowy wzmacniacz wyjściowy pracujący w klasie A,
  • Impedancja wejściowa – 600 omów, zmienna,
  • Pasmo przenoszenia ± 1 dB, od 20 Hz do 20 kHz,
  • Wejścia XLR i TRS. Wyjścia XLR i TRS,
  • 50 dB wzmocnienia sygnału,
  • THD poniżej 0,4% w zakresie od 50 Hz do 20 kHz przy ograniczaniu poziomu dźwięku,
  • Stosunek sygnału do szumu > 74 dB przy +25 dBm,
  • EIN -104,1 dBm,
  • Czas ataku od 20 mikrosekund do 800 mikrosekund,
  • Czas wycofania od 50 milisekund do 1 sekundy,
  • Wskaźniki pokazujące redukcję i poziom sygnału w dB,
  • Wewnętrzny zasilacz, zewnętrzny transformator 24V AC,
  • Obudowa Rack 19″, 2U,
  • 1 rok gwarancji.

Opis szczegółowy

WA76 jest współczesną wersją klasycznego kompresora ’76 w wersji D. WA76 ma ścieżkę sygnału zbudowaną wyłącznie z elementów dyskretnych i wykorzystuje oryginalny transformator Reichenbach Engineering (teraz CineMag).

Klasyczny kompresor ’76 był przełomem w technologii limiterów i od chwili powstania został wykorzystany przy produkcji setek przebojowych płyt. Od dekad realizatorzy dźwięku pragnęli ultrakrótkiego czasu ataku i charakterystycznego brzmienia ’76 – i teraz w końcu jest ono dostępne!

Podobne produkty

Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Customowa wersja 76, stopień wejściowy oparty na układzie scalonym, dedykowany transformator wyjściowy, kondensatory sygnałowe Nichicon, side-chain z regulacją częstotliwości, włączniki filtrów górno- i dolnoprzepustowego, pokrętło wet/ dry/ mix

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz

Pozostałe wpisy

Headrush MX5

Headrush MX5

20.08.2021

Zaawansowany procesor gitarowy [symulacje wzmacniaczy, kolumn, mikrofonów oraz kostek], technologia Eleven HD, rejestracja oraz reamping [USB], ekran dotykowy 4”, 3 footswitche, pedał ekspresji, obsługa drag-and-drop, looper 20min, metalowa konstrukcja

Czytaj dalej

Korzystając z niniejszej strony internetowej wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Administratorem danych jest Audiostacja sp. z o.o. sp. k. W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych, masz prawo dostępu do nich, sprostowania i usunięcia. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych (lepsze dopasowanie reklam), analitycznych i do wysyłania newslettera. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności.

Made by OSOM