Powrót do kategorii

Warm Audio WA 76 D2 – Kompresor

2-kanałowy dyskretny kompresor FET [klon wersji „Rev D” ’76], wzmocnienie sygnału 53dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms-800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Sugerowana cena detaliczna brutto 6300 zł

Specyfikacja

  • 100% analogowy, dyskretny, 2-kanałowy kompresor FET
  • Wierna rekonstrukcja modelu 1176 Rev D z dodatkowymi funkcjami
  • Opcje miernika VU: Gain Reduction, +8dB Output, +4dB Output, Off
  • Uniwersalne zasilanie (100–230V IEC)
  • Klasa A – wzmacniacze wyjściowe
  • Całkowicie dyskretny tor audio (tłumik wejściowy 600Ω)
  • Impedancja wejściowa 10kΩ – lepsza kompatybilność z interfejsami audio
  • Regulowany mix dry/wet i filtr sidechain HPF (30-300 Hz, 12dB/oktawę)
  • Tryby pracy: Stereo Linked, Primary:Secondary, Dual-Mono
  • Obudowa 2U 19” rack
  • Transformator wejściowy O-12 i wyjściowy 5002 (CineMag, USA)
  • Zakres ataku: 20 µS – 800 µS | Zakres powrotu: 50 mS – 1.1s
  • Tryb „All-Buttons-In” – agresywna kompresja i efekt hard-limiter
  • Pasmo przenoszenia: ±1 dB (20 Hz – 20 kHz)
  • Złącza: zbalansowane XLR i TRS (wejście/wyjście)
  • Wzmocnienie całkowite: 53 dB
  • SNR: 92 dB (A-weighted)
  • THD+N: -67 dB (przy -6dBu)

Opis szczegółowy

WA76-D2 – Nowoczesna reedycja legendarnego kompresora

WA76-D2 to dwukanałowa, wierna reprodukcja jednego z najszybszych i najbardziej cenionych kompresorów studyjnych – modelu 1176 w wersji Rev D. Oferuje on szeroki zapas headroomu, błyskawiczną kontrolę dynamiki i bogaty, analogowy charakter, a dzięki wykorzystaniu wysokiej klasy transformatorów O-12 (wejściowy) i 5002 (wyjściowy) firmy CineMag, wiernie oddaje dźwięk niskoszumowego przedwzmacniacza znanego z oryginału.

Dodatkowe funkcje, takie jak pełna kontrola dry/wet (równoległa kompresja), aktywne i true-bypass, oraz regulowany sidechain high-pass filter, sprawiają, że WA76-D2 doskonale sprawdzi się w nowoczesnych produkcjach, zachowując jednocześnie legendarny charakter brzmienia. Używany w studiach przez artystów takich jak Missy Elliott, Timbaland, Van Halen, Rick Rubin czy Daft Punk, jest doskonałym wyborem dla tych, którzy szukają klasycznego brzmienia z nowoczesnymi możliwościami.

Podobne produkty

UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz
Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz