Powrót do kategorii

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Sugerowana cena detaliczna brutto 4070 zł

Specyfikacja

  • Korektor lampowy, bazujący na klasycznym urządzeniu Pultec EQP-1A,
  • Transformatory wejściowe i wyjściowe CineMag – wyprodukowane w USA,
  • Wysokiej jakości lampy 12AX7 i 12AU7,
  • Cewka indukcyjna korektora CineMag,
  • Możliwość pominięcia sekcji korektora – sygnał nadal przechodzi przez lampy i transformatory w celu ocieplenia brzmienia,
  • Brak strat sygnału – straty przywracane przez wzmacniacz lampowy,
  • Wejścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem,
  • Wyjścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem,
  • Pasmo przenoszenia: od 20 Hz do 50 kHz,
  • Regulatory Boost i Cut mogą być używane jednocześnie do uzyskania efektu fazowego,
  • Podbicie niskich częstotliwości – 20, 30, 60, 100, 200, 400, 800 Hz – 12 db,
  • Podcięcie niskich częstotliwości – 20, 30, 60, 100, 200, 400, 800 Hz – 18 db,
  • Podbicie wysokich częstotliwości – 3, 4, 5, 8, 10, 12, 16 kHz – 18 db,
  • Podcięcie wysokich częstotliwości – 3, 4, 5, 10, 20 kHz – 14 db,
  • 5 dodatkowych punktów częstotliwości, dających większą elastyczność,
  • Przełącznik napięcia 115/230 dla gniazda zasilania IEC,
  • Wymiary: 48 x 9 x 15 cm – montaż w racku 2U.

Opis szczegółowy

EQP-WA stanowi rekonstrukcję najbardziej renomowanego studyjnego korektora w historii – „Pultec EQP-1A”. EQP-WA nie tylko wygląda tak jak klasyczne urządzenie Pultec, lecz także dorównuje mu jakością brzmienia – a to dzięki zastosowaniu podzespołów najwyższej jakości takich jak transformatory CineMag i najlepsze lampy.

Ten w pełni dyskretny, lampowy EQ może wydobyć zachwycające dźwięki z każdej ścieżki i nadać blask miksowi, co byłoby prawie niemożliwe do osiągnięcia tylko w domenie cyfrowej. Jesteśmy dumni, że ponownie przedefiniowaliśmy branżowy standard, wprowadzając na rynek w pełni profesjonalny korektor za cenę, która jest równie niezwykła, co samo urządzenie.

Podobne produkty

Trinnov ST2 Pro

Trinnov ST2 Pro

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz
Eventide EURO DDL

Eventide EURO DDL

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format Eurorack

Zobacz
Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Customowa wersja 76, stopień wejściowy oparty na układzie scalonym, dedykowany transformator wyjściowy, kondensatory sygnałowe Nichicon, side-chain z regulacją częstotliwości, włączniki filtrów górno- i dolnoprzepustowego, pokrętło wet/ dry/ mix

Zobacz