Powrót do kategorii

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Sugerowana cena detaliczna brutto 3250 zł

Specyfikacja

  • W pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA,
  • Oparty na legendarnej technologii kompresora grupowego VCA (bus compressor),
  • Włączany stopień wzmacniaczy operacyjnych zbudowanych z elementów dyskretnych z amerykańskimi transformatorami CINEMAG,
  • Wybór zewnętrznego źródła side-chain,
  • Regulowany filtr górnoprzepustowy: 30, 60, 105, 125, 185 Hz,
  • Włącznik kompresora dla łatwego porównania A/B sygnału skompresowanego i nieskompresowanego,
  • Dobrze się sprawdza na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł,
  • Może być stosowany zarówno do źródeł stereo, jak i pojedynczych źródeł mono,
  • VCA THAT 2180,
  • Optymalnie zapewnia złącza XLR i TRS,
  • Szum: < -90 dBu,
  • Zakres dynamiki: > 120 dB,
  • Pasmo przenoszenia: 18 Hz – 22 kHz,
  • THD + SZUM, 20 Hz – 20 kHz, +20 dBu Wejście: < 0,05%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Impedancja wyjściowa: 50 Ω.

Opis szczegółowy

BUS-COMP to w pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA, oparty na klasycznym układzie, który od dziesięcioleci zapewnia jedwabiście gładkie brzmienie. Stereofoniczne kompresory grupowe VCA są mistrzowskie w regulacji dynamiki wielu źródeł, ale stały się powszechnie znane ze znakomitego działania na miksach stereo.
BUS-COMP dobrze się sprawdzi na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł.

BUS-COMP jest przeznaczony przede wszystkim do zastosowań stereofonicznych, ale równie skutecznie może być stosowany na pojedynczych źródłach monofonicznych. Kompresory grupowe VCA tego typu stały się powszechnie uwielbiane za ich zdolność do łatwej regulacji dynamiki, ale także za dodawaną przez nich barwę i głębię do sygnału audio, który przez nie przechodzi, nawet jeśli stosowana jest sama kompresja.

Zajrzyjmy do środka

Odtworzenie legendarnej technologii kompresora grupowego VCA było głównym celem konstrukcyjnym BUS-COMP. Jednak podczas jego tworzenia równie ważne było dodawanie nowych opcji i ulepszeń. Jedną z cech, którymi możemy się pochwalić, jest możliwość dodania w BUS-COMP transformatorów CineMag USA, które są wprowadzane do sygnału przez wzmacniacze operacyjne zbudowane z elementów dyskretnych. Jednym naciśnięciem przełącznika na panelu przednim można dodać do toru sygnałowego te specjalne amerykańskie transformatory, zapewniając większą głębię, lepszą barwę i klimat!

Wysokiej klasy komponenty

Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów, które opracowujemy w Warm Audio, BUS-COMP został zaprojektowany z myślą o przystępnej cenie. Dzięki wydajnym, nowoczesnym technikom produkcyjnym jesteśmy dumni, że wprowadziliśmy na rynek ten klasyczny kompresor grupowy VCA o butikowej jakości, przy niespotykanym wcześniej stosunku jakości do ceny. Dostęp do analogowej kompresji grupowej VCA dobrej jakości będzie miało więcej studiów niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym pragnieniem jest, aby wszyscy muzycy byli słyszani tak, jak chcą być słyszani, i czujemy, że BUS-COMP jest doskonałym narzędziem do doskonalenia każdego miksu!

Podobne produkty

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz