Powrót do kategorii

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Sugerowana cena detaliczna brutto 3350 zł

Specyfikacja

  • W pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA,
  • Oparty na legendarnej technologii kompresora grupowego VCA (bus compressor),
  • Włączany stopień wzmacniaczy operacyjnych zbudowanych z elementów dyskretnych z amerykańskimi transformatorami CINEMAG,
  • Wybór zewnętrznego źródła side-chain,
  • Regulowany filtr górnoprzepustowy: 30, 60, 105, 125, 185 Hz,
  • Włącznik kompresora dla łatwego porównania A/B sygnału skompresowanego i nieskompresowanego,
  • Dobrze się sprawdza na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł,
  • Może być stosowany zarówno do źródeł stereo, jak i pojedynczych źródeł mono,
  • VCA THAT 2180,
  • Optymalnie zapewnia złącza XLR i TRS,
  • Szum: < -90 dBu,
  • Zakres dynamiki: > 120 dB,
  • Pasmo przenoszenia: 18 Hz – 22 kHz,
  • THD + SZUM, 20 Hz – 20 kHz, +20 dBu Wejście: < 0,05%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Impedancja wyjściowa: 50 Ω.

Opis szczegółowy

BUS-COMP to w pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA, oparty na klasycznym układzie, który od dziesięcioleci zapewnia jedwabiście gładkie brzmienie. Stereofoniczne kompresory grupowe VCA są mistrzowskie w regulacji dynamiki wielu źródeł, ale stały się powszechnie znane ze znakomitego działania na miksach stereo.
BUS-COMP dobrze się sprawdzi na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł.

BUS-COMP jest przeznaczony przede wszystkim do zastosowań stereofonicznych, ale równie skutecznie może być stosowany na pojedynczych źródłach monofonicznych. Kompresory grupowe VCA tego typu stały się powszechnie uwielbiane za ich zdolność do łatwej regulacji dynamiki, ale także za dodawaną przez nich barwę i głębię do sygnału audio, który przez nie przechodzi, nawet jeśli stosowana jest sama kompresja.

Zajrzyjmy do środka

Odtworzenie legendarnej technologii kompresora grupowego VCA było głównym celem konstrukcyjnym BUS-COMP. Jednak podczas jego tworzenia równie ważne było dodawanie nowych opcji i ulepszeń. Jedną z cech, którymi możemy się pochwalić, jest możliwość dodania w BUS-COMP transformatorów CineMag USA, które są wprowadzane do sygnału przez wzmacniacze operacyjne zbudowane z elementów dyskretnych. Jednym naciśnięciem przełącznika na panelu przednim można dodać do toru sygnałowego te specjalne amerykańskie transformatory, zapewniając większą głębię, lepszą barwę i klimat!

Wysokiej klasy komponenty

Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów, które opracowujemy w Warm Audio, BUS-COMP został zaprojektowany z myślą o przystępnej cenie. Dzięki wydajnym, nowoczesnym technikom produkcyjnym jesteśmy dumni, że wprowadziliśmy na rynek ten klasyczny kompresor grupowy VCA o butikowej jakości, przy niespotykanym wcześniej stosunku jakości do ceny. Dostęp do analogowej kompresji grupowej VCA dobrej jakości będzie miało więcej studiów niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym pragnieniem jest, aby wszyscy muzycy byli słyszani tak, jak chcą być słyszani, i czujemy, że BUS-COMP jest doskonałym narzędziem do doskonalenia każdego miksu!

Podobne produkty

Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Generator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne

Zobacz
UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Eventide DDL 500

Eventide DDL 500

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format API500

Zobacz