Powrót do kategorii

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Sugerowana cena detaliczna brutto 3999 zł

Specyfikacja

  • W pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA,
  • Oparty na legendarnej technologii kompresora grupowego VCA (bus compressor),
  • Włączany stopień wzmacniaczy operacyjnych zbudowanych z elementów dyskretnych z amerykańskimi transformatorami CINEMAG,
  • Wybór zewnętrznego źródła side-chain,
  • Regulowany filtr górnoprzepustowy: 30, 60, 105, 125, 185 Hz,
  • Włącznik kompresora dla łatwego porównania A/B sygnału skompresowanego i nieskompresowanego,
  • Dobrze się sprawdza na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł,
  • Może być stosowany zarówno do źródeł stereo, jak i pojedynczych źródeł mono,
  • VCA THAT 2180,
  • Optymalnie zapewnia złącza XLR i TRS,
  • Szum: < -90 dBu,
  • Zakres dynamiki: > 120 dB,
  • Pasmo przenoszenia: 18 Hz – 22 kHz,
  • THD + SZUM, 20 Hz – 20 kHz, +20 dBu Wejście: < 0,05%,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Impedancja wyjściowa: 50 Ω.

Opis szczegółowy

BUS-COMP to w pełni analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor grupowy VCA, oparty na klasycznym układzie, który od dziesięcioleci zapewnia jedwabiście gładkie brzmienie. Stereofoniczne kompresory grupowe VCA są mistrzowskie w regulacji dynamiki wielu źródeł, ale stały się powszechnie znane ze znakomitego działania na miksach stereo.
BUS-COMP dobrze się sprawdzi na miksach stereo, miksach perkusyjnych, overheadach, gitarach akustycznych, instrumentach klawiszowych, pianinach/fortepianach, instrumentach orkiestrowych, głosach lektorskich i szeregu innych źródeł.

BUS-COMP jest przeznaczony przede wszystkim do zastosowań stereofonicznych, ale równie skutecznie może być stosowany na pojedynczych źródłach monofonicznych. Kompresory grupowe VCA tego typu stały się powszechnie uwielbiane za ich zdolność do łatwej regulacji dynamiki, ale także za dodawaną przez nich barwę i głębię do sygnału audio, który przez nie przechodzi, nawet jeśli stosowana jest sama kompresja.

Zajrzyjmy do środka

Odtworzenie legendarnej technologii kompresora grupowego VCA było głównym celem konstrukcyjnym BUS-COMP. Jednak podczas jego tworzenia równie ważne było dodawanie nowych opcji i ulepszeń. Jedną z cech, którymi możemy się pochwalić, jest możliwość dodania w BUS-COMP transformatorów CineMag USA, które są wprowadzane do sygnału przez wzmacniacze operacyjne zbudowane z elementów dyskretnych. Jednym naciśnięciem przełącznika na panelu przednim można dodać do toru sygnałowego te specjalne amerykańskie transformatory, zapewniając większą głębię, lepszą barwę i klimat!

Wysokiej klasy komponenty

Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów, które opracowujemy w Warm Audio, BUS-COMP został zaprojektowany z myślą o przystępnej cenie. Dzięki wydajnym, nowoczesnym technikom produkcyjnym jesteśmy dumni, że wprowadziliśmy na rynek ten klasyczny kompresor grupowy VCA o butikowej jakości, przy niespotykanym wcześniej stosunku jakości do ceny. Dostęp do analogowej kompresji grupowej VCA dobrej jakości będzie miało więcej studiów niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym pragnieniem jest, aby wszyscy muzycy byli słyszani tak, jak chcą być słyszani, i czujemy, że BUS-COMP jest doskonałym narzędziem do doskonalenia każdego miksu!

Podobne produkty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Zasilacz zgodny z formatem API 500, 3 sloty na moduły, moc 2.4A, pozłacane wejścia i wyjścia [XLR], P48V, bezszumowy zasilacz uniwersalny, zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe, aluminiowa obudowa, gwinty M3

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKII – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKII – Generator synchro

Kompaktowy generator synchronizacji Word Clock, metalowa konstrukcja, 6 wybieralnych ustawień próbkowania 44.1 – 192kHz, 3 wyjścia [BNC], jitter max 1 psec. RMS [OSC], poniżej 10 psec. na wyjście, zewnętrzne zasilanie

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Customowa wersja 76, stopień wejściowy oparty na układzie scalonym, dedykowany transformator wyjściowy, kondensatory sygnałowe Nichicon, side-chain z regulacją częstotliwości, włączniki filtrów górno- i dolnoprzepustowego, pokrętło wet/ dry/ mix

Zobacz