Powrót do kategorii

VERTIGO VSC-3 Compressor

2-kanałowy kompresor, funkcje [Dual Mono, True Stereo SC i Mono zsumowane SC], spójny fazowo sygnał stereo, masteringowa jakość ścieżki sygnału, 10 ustawień attack i release, filtry górnoprzepustowe side chain, dyskretne VCA, transformatory Cinemag

Sugerowana cena detaliczna brutto 28990 zł

Specyfikacja

  • Przełącznik True Stereo SC / Sumowane Mono SC / Dual Mono,
  • Symetryczne wejście Cinemag i wyjście w stylu 1646,
  • Zakres dynamiki: 115 db,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 10 Hz… 70 kHz przy redukcji wzmocnienia -3dB,
  • Maks. Poziom wyjściowy: + 27 dBu / 600 Ohm zbalansowane floating,
  • Stosunek sygnału do szumu przy + 6 dBu = 97 db (20 ..20 kHz, nieważony, RMS),
  • Szum: – 91 dBu (20 Hz – 22 kHz – nieważony, RMS) przy 0 db Unity Gain,
  • Przesłuch między kanałami:> 100 db na dowolnej częstotliwości >,
  • Pobór mocy: maks. 12 watów.

Opis szczegółowy

Łączy najwyższej klasy współczesny design i technologię z najlepszymi brzmieniami przeszłości.

VSC-3 jest prawowitym następcą VSC-2, który stał się współczesnym klasykiem i można go znaleźć w wielu najwyższej klasy studiach na całym świecie.

Vertigo Sound poświęcił wiele wysiłku, aby dobry już produkt stał się jeszcze lepszy. VSC-3 robi wszystko to, z czego VSC-2 jest znany i posiada także wiele nowych funkcji.

VSC-3 nadal nosi nazwę QUAD DISCRETE COMPRESSOR, ponieważ jego topologia pozostaje taka sama.
Został tak nazwany, ponieważ wykorzystuje 4 VCA zbudowane tylko z dyskretnych komponentów. Jego konstrukcja jest ukłonem w stronę najlepszych kompresorów opartych na VCA z lat 70. i 80.

Vertigo VCA właściwie nazywa się 1979. Niektóre z najlepszych funkcji tych klasycznych kompresorów zostały zawarte w VSC.

Klasyczna topologia łączy się tu z nowoczesną ścieżką sygnałową klasy mastering. Pod maską kryją się wyjątkowe i innowacyjne funkcje, takie jak ratio, które rośnie wraz z poziomem w trybie „Soft”.

Wyjątkowe funkcje:

  • Funkcje Dual Mono, True Stereo SC i Mono zsumowane SC,
  • Przełączane wykrywanie RMS lub PEAK,
  • Dual – Mono, brak współdzielonego sterowania – możliwość mid side,
  • Elementy sterujące kanałem A w trybie Stereo i Mono SC stają się elementami „master”,
  • Sygnał stereo jest spójny fazowo we wszystkich ustawieniach,
  • Dzięki innowacyjnej konstrukcji SC nie mogą wystąpić żadne problemy z przesunięciem fazowym ani L-R,
  • Masteringowa jakość ścieżki sygnału,
  • Prawdziwy tryb stereo! Kanał A jest kanałem Master stereo,
  • Minimum obwodów z twardym bypassem przekaźnika,
  • Ustawienia od Soft Knee (Soft = TipToe) do Hard Knee (Brick),
  • Przełącznik wyboru ratio kompensuje, zapewniając jednakową głośność, co umożliwia natychmiastowe porównanie,
  • Łatwe do przywołania! Wszystkie parametry są blokowane (opcjonalnie dla Treshold i Makeup),
  • Szeroki wybór stałych czasowych. Możesz wybrać pomiędzy 10 ustawieniami attack i release,
  • Wolny i szybki tryb Auto Release,
  • Filtry górnoprzepustowe side chain z dwiema przełączanymi częstotliwościami,
  • 20-segmentowy miernik słupkowy redukcji wzmocnienia dla każdego kanału od 0,25dB do 20dB,
  • Doskonała kontrola parametrów dzięki dostosowanym zakresom skali,
  • Elementy wewnętrzne są najwyższej jakości, modyfikowane tylko w razie konieczności,
  • Transformator toroidalny zapewnia brak szumów z zasilacza,
  • VCA '1979′ składa się z pojedynczych elementów, bez układów scalonych,
  • Zamknięty w materiale ceramicznym zapewniającym stabilność termiczną,
  • Dyskretne VCA dodaje brzmieniu charakteru vintage,
  • Im mocniejsza kompresja tym więcej charakteru w brzmieniu,
  • VCA zapewnia prawdziwy analogowy cios,
  • Transformator Cinemag i najnowocześniejszy przetwornik liniowy, zapewniają doskonale zbalansowane wejścia i wyjścia.

Serce VSC-3:

Dyskretny VCA 1979
99% wszystkich nowszych projektów wykorzystuje układy scalone co sprawia, że produkcja jest łatwa i mało kosztowna. Oto duża różnica!
Vertigo Sound 1979 to w pełni dyskretny wzmacniacz V-oltage C-ontrolled A-mplifier. VCA dodaje sygnałowi charakteru, im bardziej go kompresujesz i dodajesz „Make Up” na wyjściu. Ten podstawowy efekt oraz bardzo dobrze zaprojektowane obwody i odpowiedni dobór komponentów zapewniają świeży, mocny i precyzyjny dźwięk bez tępego i nieprzyjemnego brzmienia, nawet kiedy urządzenie jest doprowadzane do granic możliwości.

Koncepcja VSC-3
Dwa kanały Quad Discrete Compressor wykorzystują cztery dyskretne VCA 1979. Każdy kanał ma jedno VCA w ścieżce audio, a drugie w side chain. W trybie Stereo SC oba side chain są w pełni aktywne; nie są sumowane razem. Wyższy szczyt sygnału na którymkolwiek kanale skutkuje równą kompresją obu.
W trybie Stereo SC VSC-2 reaguje nawet na szczyty sygnału w przeciw fazie bez przesunięcia widma. To wyjątkowa innowacja, daleka od prostego łączenia stereo. Precyzja tej techniki sprawia, że Vertigo idealnie nadaje się do kompresji przy Masteringu i na sumie. Tryb Mono SC jest dokładnym przeciwieństwem i jest przeznaczony przede wszystkim do pracy w połączeniu z RMS lub do kompresji efektów. W trybie Dual każdy kanał ma całkowicie oddzielne elementy sterujące i pomiarowe.
Przesłuch ma mniej niż minus 100 dB, jak dwie oddzielne jednostki!

Podobne produkty

UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Warm Audio WA76 – Kompresor

Warm Audio WA76 – Kompresor

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz