Łączy najwyższej klasy współczesny design i technologię z najlepszymi brzmieniami przeszłości.
VSC-3 jest prawowitym następcą VSC-2, który stał się współczesnym klasykiem i można go znaleźć w wielu najwyższej klasy studiach na całym świecie.
Vertigo Sound poświęcił wiele wysiłku, aby dobry już produkt stał się jeszcze lepszy. VSC-3 robi wszystko to, z czego VSC-2 jest znany i posiada także wiele nowych funkcji.
VSC-3 nadal nosi nazwę QUAD DISCRETE COMPRESSOR, ponieważ jego topologia pozostaje taka sama.
Został tak nazwany, ponieważ wykorzystuje 4 VCA zbudowane tylko z dyskretnych komponentów. Jego konstrukcja jest ukłonem w stronę najlepszych kompresorów opartych na VCA z lat 70. i 80.
Vertigo VCA właściwie nazywa się 1979. Niektóre z najlepszych funkcji tych klasycznych kompresorów zostały zawarte w VSC.
Klasyczna topologia łączy się tu z nowoczesną ścieżką sygnałową klasy mastering. Pod maską kryją się wyjątkowe i innowacyjne funkcje, takie jak ratio, które rośnie wraz z poziomem w trybie „Soft”.
Wyjątkowe funkcje:
- Funkcje Dual Mono, True Stereo SC i Mono zsumowane SC,
- Przełączane wykrywanie RMS lub PEAK,
- Dual – Mono, brak współdzielonego sterowania – możliwość mid side,
- Elementy sterujące kanałem A w trybie Stereo i Mono SC stają się elementami „master”,
- Sygnał stereo jest spójny fazowo we wszystkich ustawieniach,
- Dzięki innowacyjnej konstrukcji SC nie mogą wystąpić żadne problemy z przesunięciem fazowym ani L-R,
- Masteringowa jakość ścieżki sygnału,
- Prawdziwy tryb stereo! Kanał A jest kanałem Master stereo,
- Minimum obwodów z twardym bypassem przekaźnika,
- Ustawienia od Soft Knee (Soft = TipToe) do Hard Knee (Brick),
- Przełącznik wyboru ratio kompensuje, zapewniając jednakową głośność, co umożliwia natychmiastowe porównanie,
- Łatwe do przywołania! Wszystkie parametry są blokowane (opcjonalnie dla Treshold i Makeup),
- Szeroki wybór stałych czasowych. Możesz wybrać pomiędzy 10 ustawieniami attack i release,
- Wolny i szybki tryb Auto Release,
- Filtry górnoprzepustowe side chain z dwiema przełączanymi częstotliwościami,
- 20-segmentowy miernik słupkowy redukcji wzmocnienia dla każdego kanału od 0,25dB do 20dB,
- Doskonała kontrola parametrów dzięki dostosowanym zakresom skali,
- Elementy wewnętrzne są najwyższej jakości, modyfikowane tylko w razie konieczności,
- Transformator toroidalny zapewnia brak szumów z zasilacza,
- VCA '1979′ składa się z pojedynczych elementów, bez układów scalonych,
- Zamknięty w materiale ceramicznym zapewniającym stabilność termiczną,
- Dyskretne VCA dodaje brzmieniu charakteru vintage,
- Im mocniejsza kompresja tym więcej charakteru w brzmieniu,
- VCA zapewnia prawdziwy analogowy cios,
- Transformator Cinemag i najnowocześniejszy przetwornik liniowy, zapewniają doskonale zbalansowane wejścia i wyjścia.
Serce VSC-3:
Dyskretny VCA 1979
99% wszystkich nowszych projektów wykorzystuje układy scalone co sprawia, że produkcja jest łatwa i mało kosztowna. Oto duża różnica!
Vertigo Sound 1979 to w pełni dyskretny wzmacniacz V-oltage C-ontrolled A-mplifier. VCA dodaje sygnałowi charakteru, im bardziej go kompresujesz i dodajesz „Make Up” na wyjściu. Ten podstawowy efekt oraz bardzo dobrze zaprojektowane obwody i odpowiedni dobór komponentów zapewniają świeży, mocny i precyzyjny dźwięk bez tępego i nieprzyjemnego brzmienia, nawet kiedy urządzenie jest doprowadzane do granic możliwości.
Koncepcja VSC-3
Dwa kanały Quad Discrete Compressor wykorzystują cztery dyskretne VCA 1979. Każdy kanał ma jedno VCA w ścieżce audio, a drugie w side chain. W trybie Stereo SC oba side chain są w pełni aktywne; nie są sumowane razem. Wyższy szczyt sygnału na którymkolwiek kanale skutkuje równą kompresją obu.
W trybie Stereo SC VSC-2 reaguje nawet na szczyty sygnału w przeciw fazie bez przesunięcia widma. To wyjątkowa innowacja, daleka od prostego łączenia stereo. Precyzja tej techniki sprawia, że Vertigo idealnie nadaje się do kompresji przy Masteringu i na sumie. Tryb Mono SC jest dokładnym przeciwieństwem i jest przeznaczony przede wszystkim do pracy w połączeniu z RMS lub do kompresji efektów. W trybie Dual każdy kanał ma całkowicie oddzielne elementy sterujące i pomiarowe.
Przesłuch ma mniej niż minus 100 dB, jak dwie oddzielne jednostki!