Powrót do kategorii

Trinnov ST2 Pro

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego

Sugerowana cena detaliczna brutto 20760 zł

Specyfikacja

Analogowe i cyfrowe wejścia/wyjścia

Wejście/wyjście analogowe:

  • 4-kanałowe wejście przez 4 gniazda XLR (20 kΩ),
  • 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (100 Ω),

Wejście/wyjście AES:

  • 4-kanałowe wejście przez 2 gniazda XLR (110 kΩ),
  • 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (110 Ω),
  • WORD CLOCK: 1 we / 1 wy (BNC)

Opcje sprzętowe:

– 8 we/4 wy GPIO REMOTE

Pozwala na sprawdzanie stanu i przywoływanie ustawień z dowolnych urządzeń zewnętrznych wyposażonych w polecenia GPIO (złącze DB25).

Parametry techniczne audio
  • Rozdzielczość ADC/Częstotliwość próbkowania: 24 bity/96 kHz,
  • Rozdzielczość DAC/Częstotliwość próbkowania: 24 bity/96 kHz,
  • Stosunek sygnału do szumu A/D: 119 dB (A-ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu D/A: 118 dB (A-ważone),
  • Impedancja wejścia analogowego – Symetryczne: 20 kΩ,
  • Poziom referencyjny: +18 dBu przy 0 dBFS (symetryczny),
  • Zegar/Jitter: (Tłumienie Jittera > 50 dB powyżej 100 Hz)
Charakterystyka fizyczna
  • Osobny liniowy zasilacz sieciowy z transformatorem toroidalnym w analogowym obwodzie audio,
  • Osobny zasilacz/zasilacz impulsowy w cyfrowym obwodzie audio,
  • Zasilacz: 240V AC / 50-60 Hz. Opcja: 130V AC,
  • Pobór prądu: Maksymalnie 90 W,
  • Waga: ∼14,5 kg,
  • Obudowa: rack 2U

Opis szczegółowy

Korekta akustyki pomieszczenia dla Twojego studia

Wyposażony jest w technologię optymalizacji głośników/akustyki pomieszczenia firmy Trinnov, z czterema kanałami równoczesnego przetwarzania. ST2 Pro obsługuje każdą konfigurację głośników stereo z 1 lub 2 subwooferami lub systemem bi-amp.

Poznaj charakterystykę swoich głośników

Optimizer dostarcza unikatowy zestaw danych i obszerny zestaw narzędzi do uzyskania tego, co najlepsze z Twoich głośników w każdym pomieszczeniu.

Przy pomocy tylko jednego pomiaru Optimizer zapewnia zarówno bezpośrednią, jak i globalną charakterystykę akustyczną głośników w pomieszczeniu. Następnie można zdefiniować krzywą docelową, która najlepiej odpowiada charakterystyce głośników, jednocześnie optymalizując globalną charakterystykę akustyczną.

Optimizer automatycznie określa filtry, które osiągną wymaganą charakterystykę częstotliwościową określoną przez krzywą docelową. Jest to szczególnie przydatne w studiach postprodukcyjnych w celu spełnienia standardów SMPTE (X-Curve).

Dobrze skupione źródła fantomowe

Optimizer automatycznie wyrównuje czasowo głośniki z większą precyzją niż mógłby to zrobić człowiek przy pomocy miarki. Samo wyrównanie czasowe sprawia ogromną różnicę w zakresie obrazu stereofonicznego, ale przez pracę w domenie czasu i poprawę zarówno charakterystyki amplitudowej, jak i fazowej głośników, Optimizer uzyskuje stereofoniczny obraz o wysokiej rozdzielczości i dobrze skupione źródła fantomowe, co byłoby po prostu nieosiągalne w inny sposób.

Dźwięk dostosowany do odbiorców

Zaawansowany algorytm wielopunktowy firmy Trinnov może uwzględniać pomiary różnych pozycji do przeprowadzenia optymalizacji. Wyższy współczynnik korygujący można przypisać najważniejszym pozycjom odsłuchowym, a niższy współczynnik korygujący pozostałym punktom.
Dzięki temu można tworzyć pozycje odsłuchowe, które można natychmiast przywoływać z pamięci, co pozwala słuchać w najbardziej optymalnym miejscu, bez względu na to, gdzie Ty lub producent usiądziecie w pomieszczeniu, dzięki czemu zespół produkcyjny ma pewność, że słyszy dokładnie to samo, co Ty.

„Nawet jeśli masz nieograniczony budżet na głośniki i adaptację akustyczną pomieszczenia, istnieją pewne określone problemy fazowe, których nie można się pozbyć, i dla mnie Trinnov je naprawia. Więc nawet jeśli Twoje pomieszczenie i głośniki są na najwyższym poziomie, uważam, że usłyszysz poprawę, gdy użyjesz Trinnova.”
Hank Linderman (inżynier dźwięku)
(The Eagles, Chicago, Diana Krall, America)

ST2 Pro jest zasilany dwurdzeniowym procesorem Intel i może obsługiwać do 4 jednoczesnych kanałów przetwarzania. Obsługiwane jest audio 24 bity/192 kHz*.

We/wy analogowe:

– 4-kanałowe wejście przez 4 gniazda XLR (20 kΩ),
– 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (100 Ω)

We/wy AES:

– We/wy AES- 4-kanałowe wejście przez 2 gniazda XLR (110 kΩ),
– 4-kanałowe wyjście poprzez 2 gniazda XLR (110 Ω),
– WORD CLOCK: 1 we. / 1 wy. (BNC)

* Wejścia analogowe są ograniczone do 96 kHz.

Opcja sprzętowa:

– 8 we/4 wy GPIO REMOTE
Pozwala na ustawianie stanu i przywołanie ustawień z dowolnych urządzeń zewnętrznych wyposażonych w polecenia GPIO (złącze DB25).

Podobne produkty

UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKIIIXB – Generator synchro

Generator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne.

Zobacz
Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Black Lion Seventeen Compressor – Kompresor

Customowa wersja 76, stopień wejściowy oparty na układzie scalonym, dedykowany transformator wyjściowy, kondensatory sygnałowe Nichicon, side-chain z regulacją częstotliwości, włączniki filtrów górno- i dolnoprzepustowego, pokrętło wet/ dry/ mix

Zobacz