Powrót do kategorii

Trinnov ST2 Pro

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego

Cena promocyjna 21220 zł

Specyfikacja

Analogowe i cyfrowe wejścia/wyjścia

Wejście/wyjście analogowe:

  • 4-kanałowe wejście przez 4 gniazda XLR (20 kΩ),
  • 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (100 Ω),

Wejście/wyjście AES:

  • 4-kanałowe wejście przez 2 gniazda XLR (110 kΩ),
  • 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (110 Ω),
  • WORD CLOCK: 1 we / 1 wy (BNC)

Opcje sprzętowe:

– 8 we/4 wy GPIO REMOTE

Pozwala na sprawdzanie stanu i przywoływanie ustawień z dowolnych urządzeń zewnętrznych wyposażonych w polecenia GPIO (złącze DB25).

Parametry techniczne audio
  • Rozdzielczość ADC/Częstotliwość próbkowania: 24 bity/96 kHz,
  • Rozdzielczość DAC/Częstotliwość próbkowania: 24 bity/96 kHz,
  • Stosunek sygnału do szumu A/D: 119 dB (A-ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu D/A: 118 dB (A-ważone),
  • Impedancja wejścia analogowego – Symetryczne: 20 kΩ,
  • Poziom referencyjny: +18 dBu przy 0 dBFS (symetryczny),
  • Zegar/Jitter: (Tłumienie Jittera > 50 dB powyżej 100 Hz)
Charakterystyka fizyczna
  • Osobny liniowy zasilacz sieciowy z transformatorem toroidalnym w analogowym obwodzie audio,
  • Osobny zasilacz/zasilacz impulsowy w cyfrowym obwodzie audio,
  • Zasilacz: 240V AC / 50-60 Hz. Opcja: 130V AC,
  • Pobór prądu: Maksymalnie 90 W,
  • Waga: ∼14,5 kg,
  • Obudowa: rack 2U

Opis szczegółowy

Korekta akustyki pomieszczenia dla Twojego studia

Wyposażony jest w technologię optymalizacji głośników/akustyki pomieszczenia firmy Trinnov, z czterema kanałami równoczesnego przetwarzania. ST2 Pro obsługuje każdą konfigurację głośników stereo z 1 lub 2 subwooferami lub systemem bi-amp.

Poznaj charakterystykę swoich głośników

Optimizer dostarcza unikatowy zestaw danych i obszerny zestaw narzędzi do uzyskania tego, co najlepsze z Twoich głośników w każdym pomieszczeniu.

Przy pomocy tylko jednego pomiaru Optimizer zapewnia zarówno bezpośrednią, jak i globalną charakterystykę akustyczną głośników w pomieszczeniu. Następnie można zdefiniować krzywą docelową, która najlepiej odpowiada charakterystyce głośników, jednocześnie optymalizując globalną charakterystykę akustyczną.

Optimizer automatycznie określa filtry, które osiągną wymaganą charakterystykę częstotliwościową określoną przez krzywą docelową. Jest to szczególnie przydatne w studiach postprodukcyjnych w celu spełnienia standardów SMPTE (X-Curve).

Dobrze skupione źródła fantomowe

Optimizer automatycznie wyrównuje czasowo głośniki z większą precyzją niż mógłby to zrobić człowiek przy pomocy miarki. Samo wyrównanie czasowe sprawia ogromną różnicę w zakresie obrazu stereofonicznego, ale przez pracę w domenie czasu i poprawę zarówno charakterystyki amplitudowej, jak i fazowej głośników, Optimizer uzyskuje stereofoniczny obraz o wysokiej rozdzielczości i dobrze skupione źródła fantomowe, co byłoby po prostu nieosiągalne w inny sposób.

Dźwięk dostosowany do odbiorców

Zaawansowany algorytm wielopunktowy firmy Trinnov może uwzględniać pomiary różnych pozycji do przeprowadzenia optymalizacji. Wyższy współczynnik korygujący można przypisać najważniejszym pozycjom odsłuchowym, a niższy współczynnik korygujący pozostałym punktom.
Dzięki temu można tworzyć pozycje odsłuchowe, które można natychmiast przywoływać z pamięci, co pozwala słuchać w najbardziej optymalnym miejscu, bez względu na to, gdzie Ty lub producent usiądziecie w pomieszczeniu, dzięki czemu zespół produkcyjny ma pewność, że słyszy dokładnie to samo, co Ty.

„Nawet jeśli masz nieograniczony budżet na głośniki i adaptację akustyczną pomieszczenia, istnieją pewne określone problemy fazowe, których nie można się pozbyć, i dla mnie Trinnov je naprawia. Więc nawet jeśli Twoje pomieszczenie i głośniki są na najwyższym poziomie, uważam, że usłyszysz poprawę, gdy użyjesz Trinnova.”
Hank Linderman (inżynier dźwięku)
(The Eagles, Chicago, Diana Krall, America)

ST2 Pro jest zasilany dwurdzeniowym procesorem Intel i może obsługiwać do 4 jednoczesnych kanałów przetwarzania. Obsługiwane jest audio 24 bity/192 kHz*.

We/wy analogowe:

– 4-kanałowe wejście przez 4 gniazda XLR (20 kΩ),
– 4-kanałowe wyjście poprzez 4 gniazda XLR (100 Ω)

We/wy AES:

– We/wy AES- 4-kanałowe wejście przez 2 gniazda XLR (110 kΩ),
– 4-kanałowe wyjście poprzez 2 gniazda XLR (110 Ω),
– WORD CLOCK: 1 we. / 1 wy. (BNC)

* Wejścia analogowe są ograniczone do 96 kHz.

Opcja sprzętowa:

– 8 we/4 wy GPIO REMOTE
Pozwala na ustawianie stanu i przywołanie ustawień z dowolnych urządzeń zewnętrznych wyposażonych w polecenia GPIO (złącze DB25).

Podobne produkty

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKIII – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKIII – Generator synchro

Generator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne

Zobacz
Warm Audio WA76 – Kompresor

Warm Audio WA76 – Kompresor

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Zobacz