Powrót do kategorii

Trinnov D-MON – Procesor do kalibracji monitorów

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa 6 kanałów [3 x 2 lub 5.1], 8 x AES/EBU I/O, 8 x Analog IN, 12 x Analog OUT [D-Sub25, XLR], Word Clock, zawiera licencję do optymalizacji systemu

Sugerowana cena detaliczna brutto 33000 zł

Specyfikacja

Wejścia i wyjścia na teraz i na przyszłość
  • Maksymalnie 16 wejść/wyjść cyfrowych (AES), zapewniających najbardziej złożone miksy dźwięku, ale również wiele wysyłek, subgrup czy nawet stemów.
  • Przełączany 8-kanałowy cyfrowy insert do podłączania zewnętrznych procesorów dźwięku i natychmiastowego porównywania A/B lub masteringu.
  • Do 8 wejść analogowych, które mogą być przypisane jako Cue, Talkback lub używane tylko jako zewnętrzne źródła, przekształcane z dowolnego powodu na sygnał cyfrowy.
  • Od 12 do 16 wyjść analogowych zapewnia wszystkie możliwości jednoczesnego kierowania sygnału do wielu zestawów głośnikowych, słuchawek i sprzętu zewnętrznego.
Wielofunkcyjne złącze wejścia/wyjścia
  • Midi, wyjście słuchawkowe, wejście Talkback wszystkie podłączone dla protokołu Eucon®, co pozwala na całkowicie bezproblemowe zastąpienie X-Mon®
  • Kod czasowy jest dostępny jako wejście LTC podczas korzystania ze SmartMeter®, aby sesja pomiaru głośności była bardziej efektywna niż kiedykolwiek
  • Są tutaj również wejścia/wyjścia ogólnego przeznaczenia, więc podłączenie innego sprzętu do synchronizacji przełączników, świateł lub prostego pedału jest natychmiastowe i proste.
Przetwarzanie Trinnov
  • Kilka warstw 31-pasmowej korekcji graficznej, FIR EQ, wzmocnień, polaryzacji i opóźnień dostępnych dla każdego kanału,
  • Całkowite opóźnienie podawane w metrach/milisekundach/ramkach dla punktu odsłuchowego i regulowane globalne opóźnienie dla dokładnej synchronizacji ruchu ust; balansu Front / Surround / Top
Parametry zdalne i lokalne
  • Wybór źródła: 4 Cue/TB/LB, 6 Cue/TB/LB, 8 Cue/TB/LB, 8 Cue/TB/LB, 8 Cue/TB/LB,
  • Wybór monitorów: na podstawie presetów i profili,
  • Matryca przełączająca: dowolne wejście fizyczne, szyna lub wyjście Optimizera do dowolnego wyjścia fizycznego,
  • Matryca sumująca: (Mono/ST) 12 wejść / 8 szyn, 12 wejść / 12 szyn, 18 wejść / 16 szyn, 18 wejść/ 16 szyn
Parametry techniczne audio
  • Rozdzielczość / częstotliwość próbkowania ADC: 24 bity/96 kHz,
  • Rozdzielczość / częstotliwość próbkowania DAC: 24 bity/ 96 kHz,
  • Stosunek sygnału do szumu A/D: 119 dB (A-ważona),
  • Stosunek sygnału do szumu D/A: 118 dB (A-ważona),
  • Impedancja wejść analogowych: Symetryczne: 20 kΩ,
  • Poziom referencyjny: +18 dBu przy 0 dBFS (symetryczne),
  • Zegar / Jitter: (Tłumienie Jittera > 50 dB powyżej 100 Hz)
Charakterystyka fizyczna
  • Osobny liniowy zasilacz sieciowy z transformatorem toroidalnym w obwodzie dźwięku analogowego,
  • Osobny zasilacz / zasilacz impulsowy w obwodzie dźwięku cyfrowego,
  • Zasilanie: 240 V AC / 50-60 Hz. Opcja: 130 V AC,
  • Pobór prądu: Maksymalnie 90 W,
  • Waga: ∼14,5 kg,
  • Obudowa: 2U

Opis szczegółowy

Kompletna sekcja monitorowania z optymalizacją Trinnov

Przejmij kontrolę nad swoim środowiskiem odsłuchowym.
D-MON | 6 – pomieszczenia 5.1 do postprodukcji.

W pełni wszechstronna integracja oprogramowania

D-Mon będzie pasował dokładnie do twojej konfiguracji studyjnej. Niezależnie od zestawów głośnikowych, od tego czy twoje miksy są w stereo, 5.1, 7.1 czy nawet 7.1.4 i ich wszystkich możliwych kombinacjach.

„Najważniejsze jest to, że mój Trinnov oszczędza mi dużo czasu, pozwalając na odsłuch przy znacznie niższej głośności, chroniąc uszy i zmniejszając zmęczenie uszu i teraz okazuje się, że wykonuję więcej pracy w krótszym czasie: naprawdę ratuje mi życie”. – Steve Kaplan, (realizator miksu muzyki filmowej: GOD OF WAR, GWIEZDNE WOJNY: BATTLEFRONT II, THE WALKING DEAD…)

Ulepszone sumowanie i routing

Każda sesja inna, a inżynierowie dźwięku zawsze muszą wykonać odpowiednie połączenia przed nagrywaniem lub miksowaniem materiału.
Przekonwertuj sygnał analogowy, podłącz smartfon producenta, który chce, abyś posłuchał jego najnowszego hitu, lub podłącz ten niezbędny lampowy „ReVCompEq” na odsłuchu wokalisty, po prostu bądź gotowy do ustawienia routingu.

Dostosuj się do Twojego codziennego toku pracy

Każda sesja jest inna, więc będziesz ustawiał procesor D-MON tak, aby przenosił dokładnie to, czego potrzebujesz. Wystarczy określić, czy główny miks jest stereofoniczny, czy wielokanałowy, i które wejścia są alternatywnymi wejściami 1 i 2, które to wejścia mogą być również w różnych formatach.

Gotowy na Audio Over IP

Dodaj zarówno źródło jak i cel AoIP do istniejących urządzeń D-MON, w trybie zgodności z Ravenna/AES67/SMPTE 2110-30. Używa on zwykłego portu maszyny sieciowej. Opcja ta wymaga umieszczenia urządzenia zegara głównego w innym miejscu sieci i będzie dostępna w trzecim kwartale 2020 r.

Unikatowe połączenie profesjonalnych właściwości

  • Nieskazitelną jakość dźwięku poprzez modułowy zestaw profesjonalnych wejść/wyjść analogowych i cyfrowych.
  • Łatwo integruje się przez standardowe protokoły z najbardziej złożonymi ekosystemami audio od midi i GPIO po protokoły Avid i EUCON; obsługa przy pomocy darmowej aplikacji D-MON (macOS).
  • Matryca przełączająca pracująca bez latencji i zapewniająca łatwy routing wszystkich sygnałów i tworzenia dowolnego połączenia w ciągu kilku sekund.
  • Wewnętrzny mikser, który może tworzyć różne sumy stemów, miksów głównych lub pomocniczych, z osobnych wejść do dowolnego talkbacku / odsłuchu.
  • Trinnov Optimizer do idealnego dopasowania każdego zestawu głośnikowego do rzeczywistej akustyki reżyserki.

Stworzeni dla siebie

Nasz całkowicie nowy sprzętowy zdalny sterownik „La Remote” jest idealnym uzupełnieniem dla naszej linii procesorów DMON.

  • Dostęp do wszystkich funkcji monitorowania za dotknięciem przycisku.
  • Dostosowywanie wszystkich przycisków i oznaczeń do własnych preferencji.
  • Łatwa konfiguracja przy pomocy oprogramowania sieciowego.
  • Dodany mikrofon talkback i pokrętło do regulacji głośności słuchawek.

Podobne produkty

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Lindell 503 Power – Obudowa Rack-500 3 sloty

Zasilacz zgodny z formatem API 500, 3 sloty na moduły, moc 2.4A, pozłacane wejścia i wyjścia [XLR], P48V, bezszumowy zasilacz uniwersalny, zabezpieczenia przeciążeniowe i przeciwzwarciowe, aluminiowa obudowa, gwinty M3

Zobacz