Powrót do kategorii

Manley CORE – Referencyjny Channel Strip

Channel strip, preamp mikrofonowy [48V, filtr HP 120Hz, odwrócenie polaryzacji, DI], kompresor ELOP [ratio 3:1, bypass], equalizer [sweepable mid bell, filtry półkowe High i Low], limiter [brick wall FET], zasilanie Manley Power, Made in USA

Sugerowana cena detaliczna brutto 10990 zł

Specyfikacja

  • W pełni lampowa ścieżka audio przedwzmacniacza wykorzystująca 1 x 12AX7 dla wzmocnienia i 1 x 6922 jako wtórnik White’a,
  • Impedancja wejścia mikrofonowego XLR symetryzowanego transformatorem: 1200 Ω,
  • Impedancja wejścia liniowego XLR: 10 kΩ,
  • Impedancja niesymetrycznego wejścia bezpośredniego 1/4″: 1 MΩ,
  • Impedancja wyjścia bezpośredniego XLR: 50 Ω,
  • Cichy tłumik sygnału wejściowego z przewodzącego tworzywa sztucznego,
  • Filtr górnoprzepustowy preampu mikrofonowego od 120Hz z nachyleniem 6 dB/oktawę,
  • Maksymalna redukcja wzmocnienia kompresora: 16 dB,
  • Czas ataku kompresora: najwolniejszy 60 ms przy gałce ustawionej na minimum, 30 ms na środku, najszybszy 5 ms przy pokrętle w pozycji maksymalnej dla kompresji 6 dB,
  • Czas zwolnienia kompresora: najwolniejszy 1,5s przy gałce ustawionej na minimum, 1s na środku, najszybszy 100 ms przy gałce w pozycji maksymalnej, z kompresji 6 dB,
  • Maksymalny poziom wejścia mikrofonowego (ustawienie Low Gain): -5 dBu lub 435mV RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia mikrofonowego (ustawienie High Gain): -25 dBu lub 44mV RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia liniowego (ustawienie Low Gain): +13 dBu lub 3,5V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia liniowego (ustawienie High Gain): -8 dBu lub 300 mV RMS przy 0,5% THD`,
  • Maksymalny poziom wejścia bezpośredniego (ustawienie Low Gain): +24 dBu lub 12V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wejścia bezpośredniego (ustawienie High Gain): +17 dBu lub 5,5V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom powrotu insertu: +20 dBu lub 7,8V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wyjściowy przedwzmacniacza (wysyłka insertu): +35 dBu lub 43V RMS przy 0,5% THD,
  • Maksymalny poziom wyjściowy preampu (wysyłka insertu): +22 dBu przy 600 Ω,
  • Maksymalny poziom wyjścia głównego: +20 dBu,
  • Impedancja wyjściowa wysyłki insertu: 50 Ω,
  • Impedancja wejściowa powrotu insertu: 13 kΩ,
  • Impedancja wyjścia głównego: 50 Ω,
  • Zapas dynamiki wyjścia bezpośredniego (w odniesieniu do +4 dBv): 31 dB,
  • Zapas dynamiki wyjścia głównego (w odniesieniu do +4 dBv): 16 dB,
  • Zakres dynamiki: > 90 dB,
  • Pasmo przenoszenia: od 10 Hz do 20 kHz ±0,5 dB,
  • Duży, podświetlany diodami LED miernik VU,
  • Przełącznik mierników do odczytu poziomu wyjścia bezpośredniego z przedwzmacniacza (1), wyjścia głównego (2) lub redukcji wzmocnienia kompresora,
  • THD+N (1Khz przy +4 dBm): 0,04% przy ustawieniu Low Gain,
  • Poziom szumów (Wzmocnienie ustawione na minimum): -70 dB typowy szum szerokopasmowy,
  • Wzmocnienie wejścia mikrofonowego: 40 lub 60 dB,
  • Wzmocnienie wejścia liniowego: 20 lub 40 dB,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia sekcji korektora i limitera: 10 dB,
  • Automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania: 30 sekund
  • Pobór energii: maks. 35 W,
  • Robocze napięcie sieciowe: 90 do 254 VAC (wewnętrzny zasilacz uniwersalny),
  • Częstotliwość napięcia sieciowego: 50~60 Hz,
  • Wymiary: 48,3 x 8,9 x 17,8 cm (zajmuje 2u),
  • Waga urządzenia: 3,76 kg,
  • Waga z opakowaniem: 5,22 kg

Opis szczegółowy

Na podstawie 25-letniego doświadczenia w produkcji cenionego sprzętu studyjnego firma Manley Labs wydestylowała swoje podstawowe technologie. W 2014 roku wprowadzono Manley CORE, innowacyjny tor kanałowy, który łączy największe przeboje Manleya z nową technologią.

Niezwykle intuicyjny panel przedni łączy w sobie muzyczne i „wybaczające” układy, które pozwalają muzykowi skupić się na swoim wykonaniu, zamiast gubić się w morzu gałek. Łatwość obsługi i inteligentnie dobrane punkty operacyjne sprawiają, że uzyskanie źle brzmiącego nagrania jest praktycznie niemożliwe!
CORE stanowi kulminację doświadczenia i wnikliwej współpracy Manleya z najlepszymi w branży realizatorami nagrań i muzykami. Za tę cenę nie ma innego channel strip z większym headroomem, czy bardziej uwodzicielskim brzmieniem niż CORE. Wykonywany ręcznie w USA, zbudowany jak czołg Manley CORE będzie stanowić epicentrum twojej sztuki nagraniowej.

Sygnał wchodzi przez nasz słynny, ręcznie nawijany transformator wejściowy MANLEY IRON® z niklowymi blachami w mu-metalowej puszce ekranującej. Lampowy stopień wzmocnienia jest najnowszą implementacją naszej słynnej topologii układów pracujących w klasie A, znajdujących się w VOXBOX® oraz w Manley Dual Mono Microphone Preamplifier i Mono Microphone Preamplifier. Ten obwód lampowy oparty wyłącznie na triodach pracuje na stabilizowanym zasilaniu 300 V B+, co daje ogromny zapas dynamiki i niesłabnącą moc.

Zasilany przez MANLEY POWER®

Szczegóły:

REGULATORY NA PANELU PRZEDNIM + WEJŚCIE BEZPOŚREDNIE

  • Włącznik zasilania phantom 48V,
  • Włącznik filtra górnoprzepustowego 120 Hz,
  • Przełącznik odwracania polaryzacji,
  • Tłumik wejścia (regulowany),
  • Wybór poziomu wzmocnienia preampu mikrofonowego 40 dB lub 60 dB,
  • Wybór wzmocnienia dla wejścia liniowego 20 dB lub 40 dB

Wejście bezpośrednie (DIRECT IN): Ten układ tranzystorowy o impedancji wejściowej 10 MΩ został zbudowany wyłącznie na elementach dyskretnych i jest podobny do wejścia DI w Manley SLAM!®, idealny do gitar, basu, klawiszy itp.

Kompresor

  • Wyposażony w naszą udaną technologię ELOP®, obecną również w naszym słynnym Manley VOXBOX®,
  • Kompresor jest wyjątkowo przed preampem mikrofonowym, co sprawia, że praktycznie nie można go przesterować,\
  • Ratio 3:1,
  • Płynna regulacja atack, release i treshold,
  • Cichy wyłącznik Bypass

Korektor

  • Filtry półkowe typu Baxandall dla dolnego i górnego pasma (80 Hz i 12 kHz) o zakresie ±12 dB,
  • Regulowany filtr pasmowy średniotonowy (100 Hz – 1 kHz) lub (1 kHz – 10 kHz) o zakresie ±10 dB

Limiter

  • Limiter FET o szybkim ataku typu „brickwall”,
  • Płynna regulacja progu i czasu zwolnienia,
  • Wskaźnik szczytowy LED,
  • Regulacja wzmocnienia wyjściowego w zakresie 10 dB

Miernik

  • Duży podświetlany wskaźnik analogowy,
  • Trójpozycyjny przełącznik wyboru miernika umożliwia pokazanie poziomu redukcji wzmocnienia kompresora, poziomu sygnału wyjściowego preampu mikrofonowego oraz poziomu sygnału audio na wyjściu głównym.

Wejścia i wyjścia

  • Wejście mikrofonowe symetryczne XLR,
  • Wejście liniowe symetryczne XLR,
  • Bezpośrednie wejście instrumentalne (DI) 1/4″ na przednim panelu,
  • Punkt insertowy pomiędzy preampem mikrofonowym i korektorem/limiterem dostępny przez gniazdo TRS ¼”,
  • Symetryczne wyjście bezpośrednie XLR (po sekcji preampu/ kompresora),
  • Symetryczne wyjście główne XLR,
  • Luksusowy panel przedni o grubości 1/4″ wycinany CNC, z laserowo grawerowanymi wstawkami, zdobi sztywną stalową obudowę 2U – wszystko pochodzi z południowej Kalifornii.

Podobne produkty

Black Lion PG-1 Power Conditioner

Black Lion PG-1 Power Conditioner

Zaawansowany, wysokiej klasy kondycjoner sieciowy, 8 gniazd zasilania, zabezpieczenie przed przepięciami, stały odczyt napięcia AC, standardowe gniazda elektryczne, gniazdo na lampę 12V [XLR], dimer, funkcja opóźnienia zasilania poszczególnych gniazd

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz
Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz