Powrót do kategorii

GAINLAB EMPRESS Dual 3-Band Tube Equalizer

2-kanałowy lampowy korektor, 3 pasma na kanał, lampy klasy wojskowej, transformatory ze stopów nanokrystalicznych, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 2dBu], THD+N 0dBu [<0.08%], Made in Hungary

Sugerowana cena detaliczna brutto 9850 zł

Specyfikacja

  • 2 x 3 pasma
  • Konstrukcja z tłumikami stopniowanymi
  • Lampowy stopień wzmocnienia
  • Lampy klasy wojskowej
  • Transformatory ze stopów nanokrystalicznych

Opis szczegółowy

2×3-pasmowy korektor lampowy

Jaka jest twoja pierwsza myśl, gdy słyszysz termin „korektor pasywny”? W pierwszej chwili zapewne myślisz o przestrzennych wysokich częstotliwościach, głębokich basach i szeroko stosowanych cięciach i podbiciach, które można ustawiać jednocześnie obok siebie.

Tego typu korektory są znane od wczesnych lat 50., najsłynniejszy Pultec EQP-1 firmy Pulse Techniques był pierwszym, który obok wysokiej klasy wzmacniaczy liniowych posiadał jednocześnie pasywne układy filtrujące. Minusem EQP-1 był brak możliwości przeprowadzenia precyzyjnej izolacji częstotliwości, ale był on w stanie zmienić każde brzmienie u jego podstawy. Wiele współczesnych korektorów bazuje na oryginalnym EQP-1 zarówno pod względem budowy jak i funkcji, które mogą być ograniczające w nowoczesnym środowisku muzycznym i produkcji.

Naszym celem w laboratorium było udoskonalenie tej klasycznej koncepcji. Po pierwsze, dodaliśmy dodatkowy filtr średnich częstotliwości pomiędzy filtrami niskich i wysokich częstotliwości w celu poprawy wszechstronności urządzenia w nowoczesnym środowisku muzycznym. Pozostawiliśmy opcję jednoczesnego podcinania i podbijania w niskim i wysokim paśmie, dzięki czemu można wykonać wszystkie te sztuczki, których użytkownik normalnie oczekuje od korektora. Ponadto w tych pasmach można zastosować funkcję przesunięcia, aby środkowe częstotliwości jednoczesnego cięcia i wzmacniania mogły być przesunięte względem siebie.

Po wielu próbach na stanowisku testowym, podczas używania korektora w rzeczywistych zastosowaniach, wszechstronność urządzenia okazała się przekraczać wszelkie oczekiwania. Sprawdzi się do wszystkiego, od nagrywania po podbarwianie przy masteringu, może być też użyty w każdym innym zadaniu polegającym na korekcji. Można powiedzieć, że dominuje w całym zakresie częstotliwości i przez większość czasu brzmi świetnie w ekstremalnych warunkach, dlatego nazwaliśmy go Empress (cesarzowa/caryca).
Podsumowując, Empress to dwukanałowy pasywny korektor wyposażony we wzmacniacz lampowy, który posiada po trzy pasma po każdej stronie. Dzięki kompaktowej konstrukcji potrzebuje w studiu tylko miejsce 2U, ale z pewnością będzie miał znaczący wpływ na twoje brzmienie.

Zastosowania:

  • Miksowanie
  • Mastering
  • Nagrywanie
  • Saturacja

Podobne produkty

Trinnov ST2 Pro

Trinnov ST2 Pro

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego

Zobacz
Eventide EURO DDL

Eventide EURO DDL

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format Eurorack

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz