Specyfikacja
- 2 x 3 pasma
- Konstrukcja z tłumikami stopniowanymi
- Lampowy stopień wzmocnienia
- Lampy klasy wojskowej
- Transformatory ze stopów nanokrystalicznych
2-kanałowy lampowy korektor, 3 pasma na kanał, lampy klasy wojskowej, transformatory ze stopów nanokrystalicznych, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 2dBu], THD+N 0dBu [<0.08%], Made in Hungary
Sugerowana cena detaliczna brutto 9900 zł
Jaka jest twoja pierwsza myśl, gdy słyszysz termin „korektor pasywny”? W pierwszej chwili zapewne myślisz o przestrzennych wysokich częstotliwościach, głębokich basach i szeroko stosowanych cięciach i podbiciach, które można ustawiać jednocześnie obok siebie.
Tego typu korektory są znane od wczesnych lat 50., najsłynniejszy Pultec EQP-1 firmy Pulse Techniques był pierwszym, który obok wysokiej klasy wzmacniaczy liniowych posiadał jednocześnie pasywne układy filtrujące. Minusem EQP-1 był brak możliwości przeprowadzenia precyzyjnej izolacji częstotliwości, ale był on w stanie zmienić każde brzmienie u jego podstawy. Wiele współczesnych korektorów bazuje na oryginalnym EQP-1 zarówno pod względem budowy jak i funkcji, które mogą być ograniczające w nowoczesnym środowisku muzycznym i produkcji.
Naszym celem w laboratorium było udoskonalenie tej klasycznej koncepcji. Po pierwsze, dodaliśmy dodatkowy filtr średnich częstotliwości pomiędzy filtrami niskich i wysokich częstotliwości w celu poprawy wszechstronności urządzenia w nowoczesnym środowisku muzycznym. Pozostawiliśmy opcję jednoczesnego podcinania i podbijania w niskim i wysokim paśmie, dzięki czemu można wykonać wszystkie te sztuczki, których użytkownik normalnie oczekuje od korektora. Ponadto w tych pasmach można zastosować funkcję przesunięcia, aby środkowe częstotliwości jednoczesnego cięcia i wzmacniania mogły być przesunięte względem siebie.
Po wielu próbach na stanowisku testowym, podczas używania korektora w rzeczywistych zastosowaniach, wszechstronność urządzenia okazała się przekraczać wszelkie oczekiwania. Sprawdzi się do wszystkiego, od nagrywania po podbarwianie przy masteringu, może być też użyty w każdym innym zadaniu polegającym na korekcji. Można powiedzieć, że dominuje w całym zakresie częstotliwości i przez większość czasu brzmi świetnie w ekstremalnych warunkach, dlatego nazwaliśmy go Empress (cesarzowa/caryca).
Podsumowując, Empress to dwukanałowy pasywny korektor wyposażony we wzmacniacz lampowy, który posiada po trzy pasma po każdej stronie. Dzięki kompaktowej konstrukcji potrzebuje w studiu tylko miejsce 2U, ale z pewnością będzie miał znaczący wpływ na twoje brzmienie.
Zastosowania:
Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego
ZobaczKompaktowy generator synchronizacji Word Clock, metalowa konstrukcja, 6 wybieralnych ustawień próbkowania 44.1 – 192kHz, 3 wyjścia [BNC], jitter max 1 psec. RMS [OSC], poniżej 10 psec. na wyjście, zewnętrzne zasilanie
ZobaczFlagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]
ZobaczZaawansowany, wysokiej klasy kondycjoner sieciowy, 8 gniazd zasilania, zabezpieczenie przed przepięciami, stały odczyt napięcia AC, standardowe gniazda elektryczne, gniazdo na lampę 12V [XLR], dimer, gniazda z opóźnieniem czasowym podczas włączania, USB
Zobacz