Specyfikacja
- 2 x 3 pasma
- Konstrukcja z tłumikami stopniowanymi
- Lampowy stopień wzmocnienia
- Lampy klasy wojskowej
- Transformatory ze stopów nanokrystalicznych
2-kanałowy lampowy korektor, 3 pasma na kanał, lampy klasy wojskowej, transformatory ze stopów nanokrystalicznych, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 2dBu], THD+N 0dBu [<0.08%], Made in Hungary
Sugerowana cena detaliczna brutto 10800 zł
Jaka jest twoja pierwsza myśl, gdy słyszysz termin „korektor pasywny”? W pierwszej chwili zapewne myślisz o przestrzennych wysokich częstotliwościach, głębokich basach i szeroko stosowanych cięciach i podbiciach, które można ustawiać jednocześnie obok siebie.
Tego typu korektory są znane od wczesnych lat 50., najsłynniejszy Pultec EQP-1 firmy Pulse Techniques był pierwszym, który obok wysokiej klasy wzmacniaczy liniowych posiadał jednocześnie pasywne układy filtrujące. Minusem EQP-1 był brak możliwości przeprowadzenia precyzyjnej izolacji częstotliwości, ale był on w stanie zmienić każde brzmienie u jego podstawy. Wiele współczesnych korektorów bazuje na oryginalnym EQP-1 zarówno pod względem budowy jak i funkcji, które mogą być ograniczające w nowoczesnym środowisku muzycznym i produkcji.
Naszym celem w laboratorium było udoskonalenie tej klasycznej koncepcji. Po pierwsze, dodaliśmy dodatkowy filtr średnich częstotliwości pomiędzy filtrami niskich i wysokich częstotliwości w celu poprawy wszechstronności urządzenia w nowoczesnym środowisku muzycznym. Pozostawiliśmy opcję jednoczesnego podcinania i podbijania w niskim i wysokim paśmie, dzięki czemu można wykonać wszystkie te sztuczki, których użytkownik normalnie oczekuje od korektora. Ponadto w tych pasmach można zastosować funkcję przesunięcia, aby środkowe częstotliwości jednoczesnego cięcia i wzmacniania mogły być przesunięte względem siebie.
Po wielu próbach na stanowisku testowym, podczas używania korektora w rzeczywistych zastosowaniach, wszechstronność urządzenia okazała się przekraczać wszelkie oczekiwania. Sprawdzi się do wszystkiego, od nagrywania po podbarwianie przy masteringu, może być też użyty w każdym innym zadaniu polegającym na korekcji. Można powiedzieć, że dominuje w całym zakresie częstotliwości i przez większość czasu brzmi świetnie w ekstremalnych warunkach, dlatego nazwaliśmy go Empress (cesarzowa/caryca).
Podsumowując, Empress to dwukanałowy pasywny korektor wyposażony we wzmacniacz lampowy, który posiada po trzy pasma po każdej stronie. Dzięki kompaktowej konstrukcji potrzebuje w studiu tylko miejsce 2U, ale z pewnością będzie miał znaczący wpływ na twoje brzmienie.
Zastosowania:
Pasywny DI-Box, wykorzystane najwyższej jakości komponenty klasy A, transformatory CineMag, aluminiowa konstrukcja, PAD od 3dB do 30dB, zbalansowane wyjścia 600Ohm, zakres częstotliwości 20Hz do 70kHz, impedancja wejściowa 1MOhm
ZobaczKompresor 1176 i LA2A w jednym urządzeniu, układ FET i optyczny [T4BLA], możliwość zamiany kolejności działania obwodów AB-BA lub oddzielnie – LINK OFF, transformatory Cinemag, możliwość łączenia 2 urządzeń w układ stereo
ZobaczGenerator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne
ZobaczZaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa 6 kanałów [3 x 2 lub 5.1], 8 x AES/EBU I/O, 8 x Analog IN, 12 x Analog OUT [D-Sub25, XLR], Word Clock, zawiera licencję do optymalizacji systemu
Zobacz