Powrót do kategorii

GAINLAB EMPRESS Dual 3-Band Tube Equalizer

2-kanałowy lampowy korektor, 3 pasma na kanał, lampy klasy wojskowej, transformatory ze stopów nanokrystalicznych, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 2dBu], THD+N 0dBu [<0.08%], Made in Hungary

Sugerowana cena detaliczna brutto 9980 zł

Specyfikacja

  • 2 x 3 pasma
  • Konstrukcja z tłumikami stopniowanymi
  • Lampowy stopień wzmocnienia
  • Lampy klasy wojskowej
  • Transformatory ze stopów nanokrystalicznych

Opis szczegółowy

2×3-pasmowy korektor lampowy

Jaka jest twoja pierwsza myśl, gdy słyszysz termin „korektor pasywny”? W pierwszej chwili zapewne myślisz o przestrzennych wysokich częstotliwościach, głębokich basach i szeroko stosowanych cięciach i podbiciach, które można ustawiać jednocześnie obok siebie.

Tego typu korektory są znane od wczesnych lat 50., najsłynniejszy Pultec EQP-1 firmy Pulse Techniques był pierwszym, który obok wysokiej klasy wzmacniaczy liniowych posiadał jednocześnie pasywne układy filtrujące. Minusem EQP-1 był brak możliwości przeprowadzenia precyzyjnej izolacji częstotliwości, ale był on w stanie zmienić każde brzmienie u jego podstawy. Wiele współczesnych korektorów bazuje na oryginalnym EQP-1 zarówno pod względem budowy jak i funkcji, które mogą być ograniczające w nowoczesnym środowisku muzycznym i produkcji.

Naszym celem w laboratorium było udoskonalenie tej klasycznej koncepcji. Po pierwsze, dodaliśmy dodatkowy filtr średnich częstotliwości pomiędzy filtrami niskich i wysokich częstotliwości w celu poprawy wszechstronności urządzenia w nowoczesnym środowisku muzycznym. Pozostawiliśmy opcję jednoczesnego podcinania i podbijania w niskim i wysokim paśmie, dzięki czemu można wykonać wszystkie te sztuczki, których użytkownik normalnie oczekuje od korektora. Ponadto w tych pasmach można zastosować funkcję przesunięcia, aby środkowe częstotliwości jednoczesnego cięcia i wzmacniania mogły być przesunięte względem siebie.

Po wielu próbach na stanowisku testowym, podczas używania korektora w rzeczywistych zastosowaniach, wszechstronność urządzenia okazała się przekraczać wszelkie oczekiwania. Sprawdzi się do wszystkiego, od nagrywania po podbarwianie przy masteringu, może być też użyty w każdym innym zadaniu polegającym na korekcji. Można powiedzieć, że dominuje w całym zakresie częstotliwości i przez większość czasu brzmi świetnie w ekstremalnych warunkach, dlatego nazwaliśmy go Empress (cesarzowa/caryca).
Podsumowując, Empress to dwukanałowy pasywny korektor wyposażony we wzmacniacz lampowy, który posiada po trzy pasma po każdej stronie. Dzięki kompaktowej konstrukcji potrzebuje w studiu tylko miejsce 2U, ale z pewnością będzie miał znaczący wpływ na twoje brzmienie.

Zastosowania:

  • Miksowanie
  • Mastering
  • Nagrywanie
  • Saturacja

Podobne produkty

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Eventide EURO DDL

Eventide EURO DDL

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format Eurorack

Zobacz
Black Lion Micro Clock MKIII – Generator synchro

Black Lion Micro Clock MKIII – Generator synchro

Generator synchronizacji Word Clock, 8 ustawień próbkowania 44.1 – 384kHz, 6 wyjść [BNC], wyjścia coax S/PDIF [44.1 – 192kHz], optical S/PDIF [44.1 – 96kHz], symetryczny AES 44.1 – 192kHz, wyświetlacz LED, zasilanie zewnętrzne

Zobacz