Powrót do kategorii

GAINLAB DICTATOR DUAL MONO Pentode Vari-u Comp

Lampowy kompresor dual mono wzorowany na klasykach w technologii vari-mu, lampy klasy wojskowej 6k4p-EV, transformatory Permalloy, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 1dB], THD+N 0dBu [<0.3%], Made in Hungary

Sugerowana cena detaliczna brutto 10800 zł

Specyfikacja

  • Wejście: 2 x symetryczny XLR
  • Wyjście: 2 x symetryczny XLR
  • Maks. wejście: +22dBu
  • Impedancja wejściowa: >10Kohm
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz +/- 1dB
  • Rozmiar: 483 cm x 280 cm x 89 cm
  • Waga: 4,8 kg
  • Zasilanie: 230V AC
  • Maks. wyjście: > 26 dBu
  • Impedancja wyjściowa: < 65 omów
  • THD+N (0dBu): <0,3%

Opis szczegółowy

W Gainlab Audio zwracamy szczególną uwagę na opinie naszych użytkowników. Znaczna ich część pytała nas, czy możliwe byłoby użycie urządzenia w trybie dual mono. Ze względu na unikatową architekturę tego sprzętu, do tej pory musieliśmy odpowiadać: niestety nie…

Dictator został zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej uniwersalny przy obróbce współczesnego materiału muzycznego i dobrze sprawdzał się w dzisiejszej praktyce produkcyjnej, pomimo jego klasycznej konstrukcji lampowej.

Pierwotnym celem było przetwarzanie dwukanałowych ścieżek przy zachowaniu jak najdokładniejszej pracy stereo. W związku z tym urządzenie zostało tak zaprojektowane, aby jego obsługa była jak najbardziej intuicyjna. W wersji Dual Mono, interoperacyjność obu kanałów jest nadal ważna, ale obie strony zawierają całkowicie niezależnie sterowany kompresor vari-u, z prawie pełną funkcjonalnością oryginalnego Dictatora.

W związku z tym wszystkie elementy sterujące zostały zrealizowane za pomocą przełączników, aby umożliwić pracę na dwóch kompresorach z tymi samymi ustawieniami. Sidechain, oczywiście, wciąż można zlinkować. Na tej podstawie można powiedzieć, że Dictator Dual Mono jest dwukanałowym lampowym procesorem dynamiki, może pulsować na wyjściu master lub tworzyć chrupiącą saturację i wyciągać na wierzch niesłyszalne wcześniej transjenty oraz naprawdę porządnie zniszczyć dźwięk. Może też pracować jako prosty saturator z minimalną kontrolą dynamiki. Teraz może pracować na gotowych utworach, albo podczas nagrywania…

Zastosowanie:

  • Master kompresor
  • Bus kompresor
  • Tracking
  • Sound Design
  • Saturator

Główne cechy:

  • Podwójna architektura mono
  • Prawdziwa lampowa konstrukcja z podwójną pentodą
  • Krokowe potencjometry
  • Wojskowe lampy (6k4p-EV pentoda o długiej żywotności)
  • Transformatory Permalloy

Podobne produkty

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

Klasyczny, przenośny preamp lampowy oraz DI BOX, zawiera regulator poziomu wzmocnienia, czułości, filtr dolnozaporowy, odwrócenie fazy, zasilanie phantom 48V

Zobacz
Trinnov ST2 Pro

Trinnov ST2 Pro

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa do 4 kanałów, złącza 4 x AES/EBU I/O [XLR], 4 x Analog I/O [XLR], Word Clock I/O [BNC], zawiera licencję do optymalizacji systemu odsłuchowego

Zobacz
Warm Audio WA76 – Kompresor

Warm Audio WA76 – Kompresor

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Zobacz
Black Lion B172A Hybrid Compressor – Kompresor

Black Lion B172A Hybrid Compressor – Kompresor

Kompresor 1176 i LA2A w jednym urządzeniu, układ FET i optyczny [T4BLA], możliwość zamiany kolejności działania obwodów AB-BA lub oddzielnie – LINK OFF, transformatory Cinemag, możliwość łączenia 2 urządzeń w układ stereo

Zobacz