Powrót do kategorii

GAINLAB DICTATOR DUAL MONO Pentode Vari-u Comp

Lampowy kompresor dual mono wzorowany na klasykach w technologii vari-mu, lampy klasy wojskowej 6k4p-EV, transformatory Permalloy, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 1dB], THD+N 0dBu [<0.3%], Made in Hungary

Sugerowana cena detaliczna brutto 11300 zł

Specyfikacja

  • Wejście: 2 x symetryczny XLR
  • Wyjście: 2 x symetryczny XLR
  • Maks. wejście: +22dBu
  • Impedancja wejściowa: >10Kohm
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz +/- 1dB
  • Rozmiar: 483 cm x 280 cm x 89 cm
  • Waga: 4,8 kg
  • Zasilanie: 230V AC
  • Maks. wyjście: > 26 dBu
  • Impedancja wyjściowa: < 65 omów
  • THD+N (0dBu): <0,3%

Opis szczegółowy

W Gainlab Audio zwracamy szczególną uwagę na opinie naszych użytkowników. Znaczna ich część pytała nas, czy możliwe byłoby użycie urządzenia w trybie dual mono. Ze względu na unikatową architekturę tego sprzętu, do tej pory musieliśmy odpowiadać: niestety nie…

Dictator został zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej uniwersalny przy obróbce współczesnego materiału muzycznego i dobrze sprawdzał się w dzisiejszej praktyce produkcyjnej, pomimo jego klasycznej konstrukcji lampowej.

Pierwotnym celem było przetwarzanie dwukanałowych ścieżek przy zachowaniu jak najdokładniejszej pracy stereo. W związku z tym urządzenie zostało tak zaprojektowane, aby jego obsługa była jak najbardziej intuicyjna. W wersji Dual Mono, interoperacyjność obu kanałów jest nadal ważna, ale obie strony zawierają całkowicie niezależnie sterowany kompresor vari-u, z prawie pełną funkcjonalnością oryginalnego Dictatora.

W związku z tym wszystkie elementy sterujące zostały zrealizowane za pomocą przełączników, aby umożliwić pracę na dwóch kompresorach z tymi samymi ustawieniami. Sidechain, oczywiście, wciąż można zlinkować. Na tej podstawie można powiedzieć, że Dictator Dual Mono jest dwukanałowym lampowym procesorem dynamiki, może pulsować na wyjściu master lub tworzyć chrupiącą saturację i wyciągać na wierzch niesłyszalne wcześniej transjenty oraz naprawdę porządnie zniszczyć dźwięk. Może też pracować jako prosty saturator z minimalną kontrolą dynamiki. Teraz może pracować na gotowych utworach, albo podczas nagrywania…

Zastosowanie:

  • Master kompresor
  • Bus kompresor
  • Tracking
  • Sound Design
  • Saturator

Główne cechy:

  • Podwójna architektura mono
  • Prawdziwa lampowa konstrukcja z podwójną pentodą
  • Krokowe potencjometry
  • Wojskowe lampy (6k4p-EV pentoda o długiej żywotności)
  • Transformatory Permalloy

Podobne produkty

Trinnov D-MON – Procesor do kalibracji monitorów

Trinnov D-MON – Procesor do kalibracji monitorów

Zaawansowany system kalibracji studyjnych monitorów audio do pomieszczenia odsłuchowego, obsługa 6 kanałów [3 x 2 lub 5.1], 8 x AES/EBU I/O, 8 x Analog IN, 12 x Analog OUT [D-Sub25, XLR], Word Clock, zawiera licencję do optymalizacji systemu

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz