Powrót do kategorii

GAINLAB DICTATOR DUAL MONO Pentode Vari-u Comp

Lampowy kompresor dual mono wzorowany na klasykach w technologii vari-mu, lampy klasy wojskowej 6k4p-EV, transformatory Permalloy, 2 symetryczne wejścia oraz wyjścia XLR, pasmo przenoszenia 20Hz – 20Khz [+/- 1dB], THD+N 0dBu [<0.3%], Made in Hungary

Sugerowana cena detaliczna brutto 10770 zł

Specyfikacja

  • Wejście: 2 x symetryczny XLR
  • Wyjście: 2 x symetryczny XLR
  • Maks. wejście: +22dBu
  • Impedancja wejściowa: >10Kohm
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz +/- 1dB
  • Rozmiar: 483 cm x 280 cm x 89 cm
  • Waga: 4,8 kg
  • Zasilanie: 230V AC
  • Maks. wyjście: > 26 dBu
  • Impedancja wyjściowa: < 65 omów
  • THD+N (0dBu): <0,3%

Opis szczegółowy

W Gainlab Audio zwracamy szczególną uwagę na opinie naszych użytkowników. Znaczna ich część pytała nas, czy możliwe byłoby użycie urządzenia w trybie dual mono. Ze względu na unikatową architekturę tego sprzętu, do tej pory musieliśmy odpowiadać: niestety nie…

Dictator został zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej uniwersalny przy obróbce współczesnego materiału muzycznego i dobrze sprawdzał się w dzisiejszej praktyce produkcyjnej, pomimo jego klasycznej konstrukcji lampowej.

Pierwotnym celem było przetwarzanie dwukanałowych ścieżek przy zachowaniu jak najdokładniejszej pracy stereo. W związku z tym urządzenie zostało tak zaprojektowane, aby jego obsługa była jak najbardziej intuicyjna. W wersji Dual Mono, interoperacyjność obu kanałów jest nadal ważna, ale obie strony zawierają całkowicie niezależnie sterowany kompresor vari-u, z prawie pełną funkcjonalnością oryginalnego Dictatora.

W związku z tym wszystkie elementy sterujące zostały zrealizowane za pomocą przełączników, aby umożliwić pracę na dwóch kompresorach z tymi samymi ustawieniami. Sidechain, oczywiście, wciąż można zlinkować. Na tej podstawie można powiedzieć, że Dictator Dual Mono jest dwukanałowym lampowym procesorem dynamiki, może pulsować na wyjściu master lub tworzyć chrupiącą saturację i wyciągać na wierzch niesłyszalne wcześniej transjenty oraz naprawdę porządnie zniszczyć dźwięk. Może też pracować jako prosty saturator z minimalną kontrolą dynamiki. Teraz może pracować na gotowych utworach, albo podczas nagrywania…

Zastosowanie:

  • Master kompresor
  • Bus kompresor
  • Tracking
  • Sound Design
  • Saturator

Główne cechy:

  • Podwójna architektura mono
  • Prawdziwa lampowa konstrukcja z podwójną pentodą
  • Krokowe potencjometry
  • Wojskowe lampy (6k4p-EV pentoda o długiej żywotności)
  • Transformatory Permalloy

Podobne produkty

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz
UA – 6176 Vintage Channel Strip

UA – 6176 Vintage Channel Strip

Tor wejściowy typu Channel Strip [przedwzmacniacz mikrofonowo-instrumentalny, kompresor FET z 1176LN oraz korektor], regulacja czułości, wzmocnienia, odwrócenie fazy, przełącznik wyboru źródła, jeden z najszybszych kompresorów na rynku

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

UA – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, DI BOX, PAD 15dB, wejście mikrofonowo-liniowe, przełącznik LOW CUT

Zobacz