Powrót do kategorii

Black Lion B172A Hybrid Compressor – Kompresor

Kompresor 1176 i LA2A w jednym urządzeniu, układ FET i optyczny [T4BLA], możliwość zamiany kolejności działania obwodów AB-BA lub oddzielnie – LINK OFF, transformatory Cinemag, możliwość łączenia 2 urządzeń w układ stereo

Sugerowana cena detaliczna brutto 8399 zł

Opis szczegółowy

Co jakiś czas dwa niesamowite elementy, całkowicie przyjemne same w sobie, łączą się w parę tak słodką i komplementarną, że trudno myśleć o jednej bez drugiej… Sonny i Cher, Lennon i McCartney, Snoop Dogg i Dr Dre i chyba największy i najbardziej dosłowny „dynamiczny duet” wszech czasów – 1176 i LA-2A!

Modele 1176 i LA-2A używane razem stały się studyjnym duetem na dziesiątki lat, często połączone szeregowo ze sobą w taki sposób, że jeden wychwytuje szczyty dźwięku, a drugi dokonuje mocnej kompresji. Black Lion Audio, po trafieniu w dziesiątkę z powszechnie uwielbianym kompresorem Seventeen, uderzył ponownie, łącząc w B172A układ F.E.T. z Seventeen z szacowną sekcją optyczną! Łączy on w sobie dwa oddzielne obwody ’76 i 2A w jednym urządzeniu i pozwala na prowadzenie sygnału w dowolnej kolejności, aby móc zapewnić tę bardzo przydatną technikę kompresji.

Sukces Seventeen wywarł nacisk na BLA, aby połączyć sprawdzoną już stronę F.E.T. z równie znakomitym partnerem optycznym. Wyzwaniu temu sprostano w B172A poprzez stworzenie specjalnego elementu optycznego T4B zwanego „T4BLA”. Długoletnie doświadczenie firmy BLA w zakresie modyfikacji zapewniło projektantom odpowiednią cierpliwość i nastawienie, aby dopracować subtelne elementy optyczne do momentu, gdy stały się one najwyższym atutem konstrukcji. Dzięki dużej dbałości o szczegóły T4BLA został skonstruowany jako najlepszy z dostępnych obecnie układów optycznych T4B.

Wszechstronność była od samego początku głównym celem B172A. Podczas gdy wielu inżynierów zgadza się co do korzyści wynikających z zastosowania obu rodzajów kompresji, kolejność ich stosowania jest wciąż przedmiotem dyskusji. Przełącznik AB-BA w B172A pozwala na szybkie wewnętrzne ustawienie trasy sygnału. Obydwa kompresory mogą być również używane całkowicie niezależnie od siebie przy wykorzystaniu trzeciej pozycji (Link off) na przełączniku AB-BA. Każdy z układów posiada również opcję łączenia w stereo, dzięki czemu para B172A może być używana w układzie stereo.

Jak zawsze wiele czasu poświęcono na wybór najlepszych możliwych transformatorów potrzebnych w układzie. B172A, wyposażony w transformator wejściowy Cinemag po stronie LA-2A, własne, nawijane w Chicago transformatory wyjściowe BLA w obu obwodach, wysokiej jakości ścieżkę sygnałową i kondensatory odsprzęgające, dają właścicielom studiów bardzo wygodny dostęp do pary wysokiej jakości procesorów dynamicznych, które przetrwały próbę czasu, a jednocześnie stanowią narzędzie nigdy wcześniej niedostępne w jednej obudowie.

Podobne produkty

Eventide EURO DDL

Eventide EURO DDL

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format Eurorack

Zobacz
UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

Klasyczny, przenośny preamp lampowy oraz DI BOX, zawiera regulator poziomu wzmocnienia, czułości, filtr dolnozaporowy, odwrócenie fazy, zasilanie phantom 48V

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz