Powrót do kategorii

A-Designs REDDI – Lampowy DI-Box

Studyjny lampowy DI BOX, customowy transformator wyjściowy A-Designs, zakres częstotliwości 20Hz – 60kHz, złącze wejściowe Neutrik, symetryczne wyjście XLR i gniazdo thru TRS, zainspirowany Ampeg B-15, lampa 6N1P

Sugerowana cena detaliczna brutto 4250 zł

Specyfikacja

  • Całkowicie lampowy D.I. box z customowym transformatorem wyjściowym,
  • Bardzo szeroki zakres częstotliwości (20 Hz-60 kHz),
  • Złącze wejściowe Neutrik, symetryczne wyjście XLR i gniazdo 1/4 ” thru,
  • Zainspirowany Ampeg B-15,
  • Czysty high-end z dużą ilością powietrza, ciepło, przejrzystość i bardzo wysoka jakoś dźwięku,
  • Kontrola poziomu,
  • Uziemienie,
  • Bardzo jasna niebieska lampka LED do kontroli włącznika,
  • Ochrona przed sprzężeniami,
  • Masywne transformatory z customowym uzwojeniem,
  • Lampa 6N1P,
  • Low-Z, wyjście symetryzowane tranformatorowo,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz – 60 kHz,
  • Impedancja wejściowa: 1 M Ohm,
  • Zakres wzmocnienia: 16 dB,
  • Szum (EIN): -126 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 600 Ohm,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 22 dBu,
  • Zniekształcenia THD: > .08 przy 1 kHz,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 100/120/230 VAC – 42 W,
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.) 9 cm x 9 cm x 37 cm,
  • Waga: 4,54 kg

Opis szczegółowy

Najlepsze DI na rynku – niewiarygodne lampowe brzmienie

Ilość Reddi firmy A-designs używanych na scenach i w studiach na całym świecie jest oszałamiająca. Po prostu nie ma lepszego sposobu na konwersję instrumentu lub sygnału liniowego do XLR.

Zaprojektowany przy pomocy najlepszych inżynierów studyjnych i basistów, REDDI został doceniony na całym świecie jako najlepiej brzmiące rozwiązanie DI na rynku.

Należy zauważyć, że REDDI nie jest urządzeniem o dużym wzmocnieniu! Jego struktura wzmocnienia została starannie i bezkompromisowo zaprojektowana, aby osiągnąć najwyższą jakość dźwięku. Zainspirowany wspaniałym brzmieniem lampowego wzmacniacza basowego Ampeg B-15, lampowy wzmacniacz 6N1-P REDDI przesyła sygnał bezpośrednio do potężnego, customowego transformatora wyjściowego Cinemag – kluczowego elementu, który zapewnia harmonicznie bogate brzmienie.

Niezwykle szeroki zakres częstotliwości REDDI (od 20 Hz do 60 kHz) zapobiega przesunięciu fazowemu w paśmie, co zapewnia wyjątkowo szczegółowy i realistyczny dźwięk. Inną ważną zaletą jego szerokiego pasma jest zapobieganie przesunięciom fazowym niskich częstotliwości poprzez utrzymanie liniowej odpowiedzi, która rozciąga się poniżej słyszalnego zakresu basów, zapewniając pełny, naturalny dźwięk.

Charakterystyczna, jasnoczerwona stalowa obudowa REDDI jest wyposażona w gniazdo wejściowe Neutrik XLR 1/4 ” na panelu przednim, symetryczne wyjście XLR i wejście 1/4” typu thru do przesyłania sygnału do wzmacniacza basowego – przydatne nie tylko w zastosowaniach na żywo, ale także do jednoczesnego nagrywania ścieżek ze źródła liniowego i mikrofonowego w studiu.

Kontrola poziomu głośności 0-16 dB i jasnoniebieski wskaźnik zasilania LED uzupełniają elementy sterujące na panelu przednim. Na tylnym panelu znajdują się wytrzymałe przełączniki zasilania i uziemienia, a także gniazdo zasilania IEC.

Całkowicie lampowy obwód REDDI doda charakteru do każdego elektrycznego instrumentu – nie tylko do basu! Podłącz przetwornik gitary elektroakustycznej do REDDI, aby osiągnąć głębokie i pełne brzmienie. Uchwyć całe bogactwo i dodaj życia do pianina elektrycznego lub syntezatora analogowego. Ociepl chłodno brzmiące cyfrowe klawisze lub automaty perkusyjne podłączając je do REDDI jednym lub dwoma kablami, aby uzyskać stereo!

Zastosowania są dosłownie nieskończone… ale nie musisz wierzyć nam na słowo. Oto kilka komentarzy od osób, które go faktycznie używają:
„Dźwięk całkowicie lampowego direct boxa REDDI na moim basie i gitarach to dramatyczna zmiana. Kiedy ludzie wchodzą i słuchają, po prostu mówią „WOW, co to jest? Co zrobiłeś, aby uzyskać to brzmienie? ” Sprawdza się świetnie nie tylko na basie i klawiszach, ale także na gitarze elektro akustycznej. Dodaje do dźwięku coś, co sprawia, że staje się obecny w miksie”.

Ted Perlman, nagrodzony Grammy producent, inżynier, muzyk (Bob Dylan, Chicago, Elton John, Burt Bacharach).
„Teraz REDDI jest moim ulubionym DI i zdecydowanie moim ulubionym sprzętem pierwszej potrzeby do basu”.
Dylan Dresdow (Black Eyed Peas), nominowany do nagrody Grammy, nominowany do nagrody TEC, inżynier.

„Jeśli dźwięk musi być naprawdę czysty, po prostu użyję REDDI”.
Viktor Krauss, basista Lyle Lovett

„W ogóle nie korzystałem ze wzmacniacza. Użyłem tylko REDDI i brzmiało to naprawdę fajnie ”.
Justin Meldal-Johnsen, basista z Beck

„Nowy REDDI DI od A Designs daje czadu…”
Ross Hogarth, nagrodzony Grammy producent, inżynier, mikser

A co najlepsze – nie tylko brzmi fantastycznie, ale też wygląda naprawdę fajnie i jest zbudowany bardzo porządnie ponadto REDDI jest niezwykle przystępny cenowo! Sprawdź jeden na następnym koncercie na żywo lub podczas sesji nagraniowej – ale nie zdziw się, gdy będziesz chciał mieć więcej niż jeden …

Podobne produkty

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

UA – Solo/610 Classic Tube Channel Mic Pre/DI

Klasyczny, przenośny preamp lampowy oraz DI BOX, zawiera regulator poziomu wzmocnienia, czułości, filtr dolnozaporowy, odwrócenie fazy, zasilanie phantom 48V

Zobacz
Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

Warm Audio BUS-COMP – 2-kanał. VCA Bus Compressor

2-kanałowy stereofoniczny kompresor VCA, konstrukcja oparta na legendarnym VCA BUS COMPRESSOR, transformatory Cinemag, zewnętrzny sidechain, filtr górnoprzepustowy, przełącznik kompresji A/B i bypass, zakres dynamiki 120dB

Zobacz
Eventide EURO DDL

Eventide EURO DDL

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format Eurorack

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz