Powrót do kategorii

A-Designs HM2 NAIL – Podwójny kompresor

2-kanałowy kompresor/limiter, konstrukcja lampowo-tranzystorowa, tryby stereo link i dual mono, pokrętło mix dla poziomu sygnału Wet/ Dry, przełącznik redukcji wzmocnienia dla mierników, symetryczne wyjścia XLR, zmienne Ratio z samoregulacją

Sugerowana cena detaliczna brutto 13990 zł

Specyfikacja

  • Hybrydowa konstrukcja tranzystorowo-lampowa łączy wysoką wydajność z bogatym dźwiękiem,
  • Podwójny kanał z przełączanym stereo link lub trybami dual mono,
  • Pokrętło mix pozwala pozwala kontrolować poziom sygnału wet/dry podczas stosowania kompresji równoległej,
  • Hard Treshold i filtr umożliwiają wybór stopnia kompresji i częstotliwości (do 250 Hz), aby zapobiec „ściąganiu” miksu przez energię niskich częstotliwości,
  • Otrzymał nagrodę „Mix Certified Hit” od magazynu Mix,
  • Gałki z aluminium frezowanego na zamówienie,
  • Panel przedni z aluminium frezowanego na zamówienie,
  • Wskaźniki LED przełączane na stereo,
  • Przełącznik redukcji wzmocnienia dla mierników,
  • Montaż w racku 2U,
  • Symetryczne wyjścia XLR,
  • Włącznik zasilania firmy Carling,
  • Rubinowy wskaźnik mocy,
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 3 Hz – 50 kHz,
  • Szum: -89 dBu,
  • Wejście symetryczne: XLR,
  • Wyjście symetryczne: XLR,
  • Przesterowanie: + 20 dbu,
  • Filtr: Wył. – 8 Hz (punkt początkowy) – 250 Hz,
  • Izolacja kanałów przy 1 kHz: 90 dB,
  • Zmienne Ratio: samoregulujące,
  • Mix (direct/compression): kompletny bypass/kompletna kompresja,
  • Wymagania dotyczące zasilania: 120/230VAC – 23 W,
  • Wymiary: 48 cm x 9 cm x 25,5 cm (szerokość x wysokość x głębokość),
  • Waga: 4,5 kg,
  • Waga przesyłki: 5,7 kg

Opis szczegółowy

Konstrukcja hybrydowa lampowa i solid state • Nieskończone możliwości kształtowania dźwięku

A-Designs NAIL to jeden z najbardziej muzycznych, a jednocześnie transparentnych kompresorów, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Posiada starannie dobrane obwody lampowe i komponenty z najwyższej półki, wyselekcjonowane w taki sposób, aby jak najlepiej uzupełniać i wzbogacać szeroką paletę najnowocześniejszych narzędzi do nagrywania i miksowania. Nail na stałe pozostanie przypięty do głównych wyjść Twojej konsoli mikserskiej albo będzie dodawał analogowego ciepła w Twoim DAW’ie.

Chociaż potrafi dodać charakteru do każdego dźwięku, to może również pracować w tle, bardzo subtelnie kontrolując dynamikę; i, w przeciwieństwie do większości kompresorów, w ten „GWÓŹDŹ” (NAIL), można uderzyć naprawdę mocno, bez ściągania górnego pasma w dół.

Możliwość przełączania z stereo link na dual mono sprawia, że jest to również doskonały kompresor do trackingu; lub, w przypadku miksu stereo w trybie dual mono możemy zastosować różne ustawienia po każdej stronie, co przyczyni się do poszerzenia dźwięku w miksie.

Unikatowa kombinacja Treshold, Hard Threshold i filtra umożliwia precyzyjną kontrolę nad wielkością kompresji, poziomem, na którym zostanie uruchomiona i częstotliwościami, powyżej których będzie działać. Nie ma potrzeby kontrolowania parametru ratio – jest samoregulowany w sposób ciągły w odpowiedzi na podany materiał. Przy wyłączonym Hard Threshold, Threshold zwiększa redukcję wzmocnienia (jak LA2A), potencjometry attack i release nie robią zbyt wiele, a NAIL staje się wzorem prostoty – ustaw jego treshold i wzmocnienie i pozwól mu użyć swojej magii.

Włączony Hard Threshold daje Ci większą kontrolę i otwiera świat możliwości kształtowania kompresji / obwiedni. Podobnie jak hard knee tradycyjnego kompresora, Hard Threshold działa w połączeniu z filtrem – zmiennym HPF z możliwością ciągłego dostrajania od 8 Hz do 250 Hz. Po przekroczeniu Hard Threshold, NAIL zastosuje żądaną kompresję powyżej wybranej częstotliwości i mniejszą do częstotliwości poniżej, zapobiegając uruchamianiu się niechcianej kompresji przez częstotliwości basów o wyższej energii oraz tłumienia całego miksu. Filtr może być również użyty do uwydatnienia niskich częstotliwości w muzyce z mocnym basem bez utraty kontroli nad spektrum częstotliwości całego miksu, jak to często potrafi robić wielopasmowy kompresor.

Pozostałe stale zmienne elementy sterujące HM2 – Attack, Release i Gain – działają zgodnie z oczekiwaniami; jednak działanie Attack i Release zależy od ustawień parametru Hard Threshold. Attack i Release reagują także dynamicznie na podany materiał źródłowy, co czyni urządzenie bardziej elastycznym i muzycznym niż inne z tradycyjnymi konstrukcjami obwodów attack/release, które „pasują do wszystkiego”. Inne przełączalne funkcje obejmują wejście / wyjście do szybkiego porównania A / B; Włączanie / wyłączanie Stereo Link; oraz możliwość przełączania podwójnego miernika LED NAIL (wybrany ze względu na jego ultraszybką reakcję i dobrą widoczność w zaciemnionym pokoju kontrolnym) z redukcji wzmocnienia na kontrolę poziomu. Kolejną niesamowicie fajną funkcją NAIL jest pokrętło Mix, które zapewnia płynną kontrolę między sygnałem bezpośrednim (suchym) a skompresowanym, umożliwiając zastosowanie równoległej kompresji do sub-miksu bez utraty dwóch kanałów aux send/return lub kanałów miksera. Możliwość łatwego zmniejszenia ilości stosowanej kompresji bez zmiany ustawień lub brzmienia kompresora jest niewiarygodnie przydatna – zagadką jest to dlaczego więcej kompresorów jej nie ma.

Niezależnie od tego, czy chodzi o przejrzystą kontrolę dynamiki podczas wprowadzania ścieżek do DAW lub konsoli analogowej, miażdżenia dźwięków, aby nadać im więcej charakteru, czy też wykańczaniu ostatecznego miksu… A-Designs HM2 Compressor trafia w sedno!

Podobne produkty

Warm WA-DI-A – Aktywny DI Box

Warm WA-DI-A – Aktywny DI Box

Aktywny DI-Box, zasilanie [P48V lub 2 baterie 9V], może być użyty również pasywnie, transformatory CineMag, aluminiowa konstrukcja, PAD od 3dB do 30dB, zbalansowane wyjścia 600Ohm, zakres częstotliwości 10Hz do 90kHz, impedancja wejściowa 1MOhm

Zobacz
Eventide H9000

Eventide H9000

Flagowy procesor efektów z panelem kontrolnym, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz
Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz