Powrót do kategorii

Manley STEREO PULTEC EQ – 2-kanałowy Equalizer

Equalizer stereo, inspirowany legendarnym Pultec EQP-1A, transformator wejściowy Manley, wejścia XLR, beztransformatorowe wejście HI-Z 1/4″, lampy 2 x 12AX7WA oraz 2 x 6414 [5965], potencjometry cut i boost, bypass, odwrócenie polaryzacji, Made in USA

Sugerowana cena detaliczna brutto 17190 zł

Specyfikacja

  • Transformator wejściowy MANLEY z blachami niklowymi w obudowie mu-metalowej,
  • Impedancja wejścia 3 kΩ,
  • Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
  • Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
  • Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszanie podczas rozgrzewania,
  • Ciche potencjometry BOOST & CUT z przewodzącego tworzywa sztucznego,
  • Szczelne przełączniki ze złotymi stykami Greyhill do wyboru częstotliwości,
  • Lampy: 1 x 12AX7WA (wzmocnienie) i 1 x 6414 (lub 5965) – wtórnik White’a,
  • Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ <50 Ω,
  • Wyjścia XLR symetryzowane transformatorem MANLEY 9611,
  • Płaska charakterystyka częstotliwościowa w zakresie 10Hz-70 kHz,
  • <0,01% THD przy 1kHz,
  • Stosunek sygnału do szumu: 116 dB,
  • Regulowany FEEDBACK / GAIN: wzmocnienie jednostkowe ±5 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +30 dBv,
  • Pobór energii: maks. 18 W,
  • Robocze napięcie sieciowe: Urządzenia są budowane specjalnie dla napięcia sieciowego kraju docelowego: 100V, 120V lub 220-240 VAC, jak wskazano na tabliczce z numerem seryjnym. Transformator sieciowy musi być wymieniony w celu zmiany napięcia sieciowego. Urządzeń na 120 VAC nie można poddawać modyfikacji polegającej na szeregowym łączeniu uzwojeń pierwotnych transformatora zasilającego w celu pracy na 220-240V, w przeciwnym razie wystąpi silny przydźwięk. W przypadku zmiany lokalizacji/napięć należy wymienić transformator zasilający na przeznaczony dla napięcia, z którym będzie on pracował, oraz wymienić bezpiecznik sieciowy,
  • Częstotliwość napięcia sieciowego: 50~60 Hz,
  • Wymiary: 48,3 x 8,9 x 25,4 cm (zajmuje 2U),
  • Waga z opakowaniem: 5,44 kg

Opis szczegółowy

Nowoczesna wersja korektora Pultec w wykonania Manleya – w stereo! – z dodatkowymi częstotliwościami, których oryginał nigdy nie posiadał; znacznie lepszy zasilacz i słynne wzmacniacze liniowe Manleya dopełniają całości. Magiczny na stopie, rewelacyjny na gitarach.

MANLEY ENHANCED PULTEC EQP-1A jest naszą interpretacją historycznego Pultec Equalizer, wyprodukowanego przez Pulse Techniques, Inc. Nasze korektory Manley Pultec EQP-1A budujemy od 1990 roku, po tym jak udało nam się dorwać Eugene’a Shenka w New Jersey i poprosić go o pozwolenie i błogosławieństwo na wyprodukowanie naszej wersji jego klasycznego dzieła. Urządzenia Manley Pultec wykorzystują nasz własny, prosty i czysty, w pełni lampowy blok kompensacji wzmocnienia do ponownego wzmocnienia sygnału po pasywnym układzie korekcji. Korektor może być ustawiony w pozycjach „płaskich” lub całkowicie wyłączony z toru sygnałowego.

Wszystkie pokrętła BOOST i CUT są bezstopniowymi potencjometrami z przewodzącego tworzywa sztucznego, które zapewniają absolutnie bezgłośną pracę i długą żywotność. Nasze monobloki o rozmiarze 1U zajmują jedną trzecią przestrzeni „zabytkowych Pulteców”, co jest ważnym czynnikiem przy przydzielaniu miejsca w racku z outboardem. I jak zauważysz, dodaliśmy też kilka nowych częstotliwości. Umieszczony z tyłu przełącznik wejścia umożliwia wybór 0 lub 180 stopni odwrócenia polaryzacji dla wejścia XLR ze złotymi stykami lub można wybrać beztransformatorowe wejście niesymetryczne (gniazdo 1/4″) w położeniu środkowym tego przełącznika.

Często jesteśmy pytani, czy nasz Pultec EQ brzmi jak te stare, na co odpowiadamy: „Tak! Ale lepiej!” Oryginały miały trzy transformatory w torze sygnałowym, natomiast nasze mogą być używane całkowicie beztransformatorowo. Nasz Manley Enhanced Pultec posiada znacznie lepsze zasilanie B+ oraz stabilizowane i symetryzowane żarzenie. Nasz wzmacniacz liniowy jest znany z rewelacyjnego brzmienia. Komponenty, których używamy dzisiaj, nie były dostępne w latach 60. XX wieku. Jeśli więc chcesz mieć sprzęt z trzeszczącymi potencjometrami węglowymi, brudnymi otwartymi przełącznikami płytkowymi, z szumiącymi rezystorami węglowymi o 5% i 10% tolerancji, z lampami wystającymi z tyłu obudowy 3U, itp., to śmiało, idź zapłacić kupę pieniędzy za zabytkowego Pulteca!

MANLEY PULTEC EQP-1A, dostępny w wersji jedno- i dwukanałowej, wykorzystuje nasz w pełni lampowy wzmacniacz liniowy o konstrukcji typu single-ended, z lampami 1 x 12AX7WA i 1 x 6414 (lub 5965) do kompensacji wzmocnienia i uzyskania grubszego brzmienia; wzmocnienie jest ustawione fabrycznie na wartość jednostkową, ale dodatkowe wzmocnienie jest dostępne za pomocą zamontowanego z tyłu potencjometru do regulacji sprzężenia zwrotnego. Podobnie jak nasze przedwzmacniacze mikrofonowe 40 dB, Manley Pultec oferuje zarówno symetryzowane transformatorowe jak i bezpośrednie niesymetryczne wyjścia kondensatorowe dla łatwego podłączania i różnorodności brzmieniowej. Stopa? Podłącz Pulteca! Wkrótce odkryjesz moc i magię posiadania osobnych regulatorów BOOST i CUT dla korekcji półkowej pasma niskich częstotliwości. Potrzebujesz trochę klarowności lub poszerzenia pasma? Wypróbuj regulację podbicia pasma o szerokości ustawianej pokrętłem BANDWIDTH. Coś cię wkurza? Uporaj się z tym, podcinając korektorem półkowym wysokie częstotliwości. Zobaczysz. Nic nie może zastąpić Manley Pultec EQ.

Podobne produkty

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Black Lion PBR-8 500 – Obudowa w formacie API 500

Obudowa do urządzeń w formacie API 500, miejsce na 8 urządzeń, zintegrowane gniazda TT/Bantam, dowolna zamiana przepływu sygnału pomiędzy kanałami, zastosowana technologia On Slot [Heritage Audio] dla zminimalizowania szumu z zasilania

Zobacz
Eventide H9000R

Eventide H9000R

Flagowy procesor efektów, 4 karty Quadcore [16 procesorów DSP], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych, USB audio 16-kanałów, ADAT, S/PDIF, AES/EBU, 3 sloty na opcjonalne karty Dante oraz MADI, kontrola [Mac, PC, plug-in AU, VST, AAX]

Zobacz
Eventide ECLIPSE V4

Eventide ECLIPSE V4

Procesor efektów 24-bity/96kHz, 2 niezależne bloki efektów, prawie 100 klasycznych algorytmów Eventide, dynamika 108dB, zoptymalizowany do pracy live, ADAT, AES/EBU, S/PDIF, MIDI, sterowanie sterowniki nożne

Zobacz
Eventide DDL 500

Eventide DDL 500

Zaawansowany cyfrowy delay z analogową duszą 24-bity/192kHz, zakres delay 0.11ms – 10s, klasyczny efekt tape echo, filtr dolnoprzepustowy, gniazda insert [send, return], saturacja delay [192kHz – 10s, 12kHz – 160s], format API500

Zobacz