Powrót do kategorii

Manley MID FREQUENCY EQ – Equalizer

Equalizer, inspirowany legendarnym Pultec MEQ-5, transformator wejściowy Manley, wejście XLR, beztransformatorowe wejście HI-Z 1/4″, lampy 5814 [gain] oraz 6414 [lub 5965], potencjometry peak i dip, bypass, odwrócenie fazy, Made in USA

Sugerowana cena detaliczna brutto 10990 zł

Specyfikacja

  • Transformator wejściowy MANLEY z blachami z czystego niklu w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
  • Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
  • Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
  • Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania,
  • Ciche potencjometry PEAK & SHELF z przewodzącego tworzywa sztucznego,
  • Szczelne przełączniki ze złotymi stykami do wyboru częstotliwości,
  • Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ <50 Ω,
  • Wyjścia XLR symetryzowane transformatorowo,
  • Płaska charakterystyka częstotliwościowa w zakresie 10Hz-70 kHz,
  • <0,01% THD przy 1kHz,
  • Stosunek sygnału do szumu: 116 dB,
  • Regulowany FEEDBACK / GAIN: wzmocnienie jednostkowe ±5 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +30 dBv,
  • Pobór energii: maks. 18 W,
  • Robocze napięcie sieciowe: Urządzenia są budowane specjalnie dla napięcia sieciowego kraju docelowego: 100V, 120V lub 220-240 VAC, jak wskazano na tabliczce z numerem seryjnym. Transformator sieciowy musi zostać wymieniony w celu zmiany napięcia sieciowego. Urządzeń na 120 VAC nie można poddawać modyfikacji polegającej na szeregowym łączeniu uzwojeń pierwotnych transformatora zasilającego w celu pracy na 220-240V, w przeciwnym razie wystąpi silny przydźwięk. W przypadku zmiany lokalizacji/napięć należy wymienić transformator zasilający na przeznaczony dla napięcia, z którym będzie on pracował, oraz wymienić bezpiecznik sieciowy,
  • Częstotliwość napięcia sieciowego: 50~60 Hz,
  • Wymiary: 48,3 x 4,4 x 25,4 cm (zajmuje 1u),
  • Waga z opakowaniem: 5,44 kg

Opis szczegółowy

Ten jednokanałowy korektor średnich częstotliwości jest tajną bronią dla wokalu, gitar, werbla i wszystkich innych instrumentów „średniotonowych”, które stanowią sedno każdego miksu.

MID FREQUENCY ENHANCED PULTEC EQ (typ MEQ-5), szczególnie przydatny dla instrumentów skupionych w średnim paśmie takich jak gitary, wokale, harmonijki i skrzypce, posiada te same cechy i parametry, co nasza wersja „EQP-1A”. Różnice leżą w części pasywnej korektora: w MID EQ pokrętła DIP i PEAK działają na znacznie ostrzej nachylonych krzywych korekcji, skupionych na wybranych częstotliwościach, co daje realizatorowi-producentowi bardziej precyzyjną kontrolę nad niezwykle ważnym zakresem średnich tonów i sprawia, że urządzenie to jest niezastąpione dla realizatorów masteringu. MID EQ całkowicie wypełnia również luki częstotliwościowe pomiędzy sekcjami niskich i wysokich częstotliwości naszego korektora Enhanced Pultec EQP-1A; w ten sposób połączenie tych dwóch urządzeń zapewnia najbardziej elastyczną paletę możliwości do nagrywania lub masteringu.

Podobne produkty

Warm Audio WA76 – Kompresor

Warm Audio WA76 – Kompresor

Dyskretny kompresor [współczesna wersja klasyka ’76], wzmocnienie sygnału 50dB, transformatory CineMag [Made in USA], ultrakrótki czas ataku [20ms – 800ms], wzmacniacz liniowy [klas A], zmienna impedancja 600Ohm, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz

Zobacz
Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ

Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A, transformatory CineMag [Made in USA], lampy [12AX7, 12AU7], funkcja pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia [XLR, TRS] symetryzowane transformatorem, pasmo przenoszenia 20Hz – 50kHz, regulatory Boost i Cut

Zobacz
Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Black Lion Bluey Limiter – Kompresor

Zmodyfikowany 1176 Blue Stripe oparty na urządzeniu należącym do Chrisa Lord-Alge’a, wykonany w pełni z elementów dyskretnych, montaż przewlekany, zasilanie liniowe, Cinemag [UTC], kondensatory poliestrowe, gałka Dry/Wet

Zobacz
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor

Lampowy kompresor optyczny [współczesna wersja klasyka '2A], w pełni dyskretny tor sygnału, transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek [Made in USA], lampy [Tung-Sol i Electro-Harmonix], impedancja 600Ohm, Atack 10ms, Release 0.5 – 5s

Zobacz