Powrót do kategorii

RME M-32 AD – 32-kanałowy przetwornik AD z MADI

32-kanałowy przetwornik A/D [24-bity/ 192kHz], 32 IN jack TRS 1/4” [symetryczne] lub 25-pin [Typ D], 1 x MADI IN/OUT [coaxial BNC, optyczny MADI], 4 x ADAT OUT, WordClock, MIDI I/O, zdalnie kontrolowany [MIDI, MADI], dynamika 116 dBA

Sugerowana cena detaliczna brutto 16300 zł

Specyfikacja

RME M-32 AD
  • Wejścia analogowe: 1/4″ TRS oraz 25 pinowe złącze D-sub, w pełni symetryczny tor audio,
  • Wyjścia cyfrowe: 4 x ADAT, 1 x MADI optyczne/koaksjalne,
  • Zakres dynamiki: 113 dB RMS nieważony, 116 dBA,
  • THD AD: < -110 dB [< 0.00032 %],
  • THD+N AD: < -104 dB [< 0.00063 %],
  • Przesłuchy AD: > 130 dB,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu,
  • Pasmo przenoszenia AD, -0.1 dB: 10 Hz – 23.2 kHz [sf 48 kHz],
  • Pasmo przenoszenia AD, -0.5 dB: < 5 Hz – 45 kHz [sf 96 kHz],
  • Pasmo przenoszenia AD, -1 dB: < 5 Hz – 80 kHz [sf 192 kHz],
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC],
  • Jitter: typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego oraz wejść: Word Clock, ADAT, MADI,
  • Czułość jittera: pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns,
  • Tłumienie jittera: > 30 dB [2.4 kHz],
  • Zasilanie: wewnętrznie przełączany tryb PS, 100V – 240V AC,
  • Wentylator chłodzący: tak,
  • Pobór mocy: 60 Watt,
  • Wymiary: 483 x 88 x 200 mm.
RME M-16 AD:
  • 16 kanałów wejściowych,
  • Wentylator chłodzący: nie,
  • Pobór mocy: 40 Watt,
  • Reszta specyfikacji bez zmian.

Opis szczegółowy

RME M-32 AD to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest zaawansowanym, cyfrowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 AD sprawdzi się znakomicie. Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wejściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 AD [również RME M-32 DA] zastosowano sprawdzone rozwiązania z przetwornika ADI-8 QS.

Konwerter RME M-32 AD oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.

Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci po wyłączeniu urządzenia.

Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki A/D pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, czy też zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.

Najważniejsze cechy:

  • 32 kanałowy, hi-endowy konwerter AD, w pełni symetryczny tor audio, 116 dBA,
  • 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
  • 4 wyjścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
  • 1 wejście ADAT do celów synchronizacji,
  • 1 wejście/wyjście MIDI,
  • 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
  • zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
  • urządzenie zawiera wysokiej klasy limitery analogowe,
  • 32, pięciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału na każdym kanale,
  • 32 kontrolki LED wskazujące na status limitera,
  • Technologia SteadyClock – wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
  • Technologia SyncCheck – perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
  • Możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 AD na stałe,
  • Możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.

RME M-16 AD [RÓŻNICE W STOSUNKU DO M-32 AD]:

  • 16 kanałów wejściowych,
  • Brak wentylatora chłodzącego wnętrze obudowy,
  • Niższy pobór mocy, 40 Watt,
  • Reszta specyfikacji bez zmian.

Podobne produkty

ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

1 x SC – 1 x SC, 62.5/125 µm, simplex, O – 2.5mm, 1m

Zobacz
MXL 990 – Mikrofon pojemnościowy

MXL 990 – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], charakterystyka kardioidalna, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz, SPL 130dB, w zestawie walizka, uchwyt sztywny i elastyczny, kolor szampański

Zobacz
ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

Toslink – Toslink, O – 5mm, metalowe wtyczki, 1m

Zobacz
RODE NTK – Mikrofon lampowy

RODE NTK – Mikrofon lampowy

Mikrofon lampowy o niskich szumach i wyrównanym paśmie, charakterystyka kardioidalna, pozłacana membrana 1″, lampa 6922, w zestawie uchwyt elastyczny SM6, zasilacz lampowy, kabel 10m oraz pokrowiec

Zobacz