Powrót do kategorii

FERROFISH A32 – Konwerter AD/DA MADI

32-kanałowy przetwornik A/D-D/A [24-bity/192kHz], 32 IN/ 32 OUT [D-Sub25], MADI I/O [Optical, BNC], 4 x ADAT I/O, Word Clock, MIDI I/O, MIDI poprzez MADI, 4 duże wyświetlacze TFT, zaawansowane możliwości miksu i routingu

Sugerowana cena detaliczna brutto 8399 zł

Specyfikacja

  • 32 wejścia symetryczne, 32kHz -192kHz,
  • 32 wyjścia symetryczne, 32kHz -192kHz,
  • Stabilizowany termicznie oscylator o bardzo małym poziomie jittera i wysokiej stabilności,
  • MADI optyczne i koncentryczne,
  • MIDI poprzez MADI,
  • 4 wejścia ADAT TOSLINK,
  • 4 wyjścia ADAT TOSLINK,
  • SMUX z obsługą do 192kHz,
  • BNC Wordclock,
  • Złącza MIDI In/Out oraz MIDI poprzez MADI,
  • Wyjście słuchawkowe/do submiksów ułatwiające kontrolę,
  • 4 wyświetlacze TFT do pełnej kontroli wszystkich poziomów oraz ustawień,
  • Łatwa obsługa wszystkich funkcji przy pomocy jednego kontrolera,
  • Jednoczesny podgląd 64 kanałów analogowych, wskaźniki poziomu i peak,
  • Nie trzeba zaglądać do instrukcji, dostępna pomoc w wielu językach,
  • Zarządzanie presetami,
  • 400MHz procesor Sharc DSP przetwarza wszystkie 258 kanałów audio,
  • Szerokie możliwości routingu/miksowania,
  • Indywidualna kompensacja opóźnienia dla wszystkich wyjść analogowych.

Opis szczegółowy

Modelem A16 MK-II firma Ferrofish wyznaczyła nowy standard: nigdy wcześniej nie było na rynku konwertera z interfejsem MADI w tak atrakcyjnej cenie. Za tym sukcesem przyszło zapotrzebowanie na większą ilość kanałów i nowy Ferrofish A32 spełnia wszystkie wymagania. Ale to nie koniec atrakcji: oprócz kompletnie przeprojektowanej sekcji przetworników A/C – C/A dodano wiele przydatnych funkcji. A32 to kolejny skok technologiczny w segmencie konwerterów, przy zachowaniu takiej samej ceny za jeden kanał!

Ferrofish A32 – Stworzony do MADI
A32 to konwerter stworzony dla MADI – cyfrowego interfejsu audio dla profesjonalistów. Korzystając ze zwykłej pary kabli z włókna światłowodowego [lub kabla koncentrycznego] można przesłać do 64 kanałów na odcinku długości do 2 km. Dzięki funkcji MIDI przez MADI, można sterować A32 za pomocą danych MIDI przenoszonych tym samym kablem MADI. Transfer dźwięku między wyjściem a wyjściem MADI odbywa się z zerową latencją, co pozwala na łączenie w łańcuchu kilku A32 bez latencji czy konieczności kompensacji opóźnień. To właśnie nazywamy: plug-and-play!

Twój towarzysz w pracy – na koncertach i studiu
Oprócz MADI, A32 oferuje także pełną integrację z ADAT. Cztery porty ADAT I/O pozwalają na korzystanie ze wszystkich 64 kanałów analogowych, nawet bez MADI. Dzięki temu A32 idealnie sprawdzi się w profesjonalnym a także ambitnym, domowym studiu nagrań. Jednego ze złączy ADAT można używać alternatywnie jako interfejsu optycznego S/PDIF lub AES/EBU. Port ten posiada wewnętrzny konwerter częstotliwości próbkowania, więc jest łatwy w obsłudze nawet, gdy podłączone urządzenie nie synchronizuje się z zegarem zewnętrznym.

A32 ma też dużo do zaoferowania po stronie analogowej: wysokiej klasy układy konwertera przetwarzającego dźwięk z najwyższą jakością wspierane są zaawansowanym układem wzmacniacza analogowego. Wzmocnienie dla każdego kanału można regulować skokowo co 0.5 dB. W sekcji analogowej znajduje się też przełącznik standardowych poziomów [+4 dBu, +13 dBu i +20 dBu] co zapewnia najlepszą wydajność przetworników analogowych.

Kontrola poziomów i ustawień dla wszystkich 64 kanałów
System wizualnej kontroli ustawień w A32 wkroczył na nową ścieżkę. Oprócz precyzyjnych wskaźników poziomu dla wszystkich 64 kanałów analogowych, cztery wyświetlacze TFT umożliwiają intuicyjną obsługę funkcji – instrukcja najprawdopodobniej wcale nie będzie ci potrzebna! Na przednim panelu dodano też wyjście słuchawkowe, do bezpośredniej kontroli dowolnego sygnału analogowego bądź cyfrowego. Wyjście słuchawkowe można także wykorzystać w roli pełno-prawnego toru dla submiksów. Wysokiej jakości sekcję analogową, dopełnia sekcja cyfrowa z procesorem Sharc DSP. Procesor zajmuje się przetwarzaniem dźwięku cyfrowego, działa w trybie zmiennoprzecinkowym i zawiera akumulator 80-bitowy, dzięki czemu po stronie cyfrowej nie zgubisz ani jednego bitu!

Podobne produkty

UA – 4-710d Four-Channel “Twin-Finity” Mic Pre/AD

UA – 4-710d Four-Channel “Twin-Finity” Mic Pre/AD

4-kanałowy preamp z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą, kompresor z UA 1176 oraz limiter na każdym kanale, zawiera 8 kanałowy konwerter A/D, częstotliwość próbkowania do 192kHz

Zobacz
PreSonus DP88 – 8-kan. Preamp/ Przetwornik AD/DA

PreSonus DP88 – 8-kan. Preamp/ Przetwornik AD/DA

8-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy oraz konwerter AD/DA 24-bity/ 96kHz, 8 cyfrowo sterowanych preampów XMAX [z poziomu Studio One 4, UC Surface, MIDI – dowolny DAW], 8 wejść/ 8 wyjść analogowych [DB25], wyjścia DAC [DB25], ADAT, Word Clock, MIDI

Zobacz
RME ADI-2 – Przetwornik AD/DA

RME ADI-2 – Przetwornik AD/DA

Przetwornik stereo A/D-D/A, 24-bity/192kHz, 2 analogowe wejście Combo, 2 wyjścia symetryczne XLR lub TRS, wyjście słuchawkowe z regulacją, coaxial [S/PDIF, AES/EBU], TOSLINK [192kHz], ADAT [96kHz]

Zobacz

Podobne produkty

RODE NT3 – Mikrofon pojemnościowy

RODE NT3 – Mikrofon pojemnościowy

Bardzo uniwersalny [wokal, instrumenty, scena], zasilanie bateryjne 9V, charakterystyka hiperkardioidalna, membrana 3/4 cala [19mm]

Zobacz
ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

Toslink – Toslink, O – 5mm, metalowe wtyczki, 1m

Zobacz
PreSonus Przedwzm. Mikrofonowy BlueTube DP V2

PreSonus Przedwzm. Mikrofonowy BlueTube DP V2

2-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy XMAX z technologią Dual Path [możliwość pracy w układzie lampowym lub tranzystorowym], regulatory GAIN, DRIVE, przełączniki PAD, filtr 80Hz, faza, Phantom +48V, podświetlane wskaźniki VU

Zobacz
RODE NT2-A – Zestaw do nagrań wokalnych

RODE NT2-A – Zestaw do nagrań wokalnych

Uniwersalny [wokal, instrumenty], 3 charakterystyki [kardioidalna, dookólna, ósemkowa], trójpozycyjne przełączniki filtra i tłumika, M.I.P.A. 2006 – najlepszy mikrofon studyjny, w zestawie uchwyt elastyczny, pop-filtr, wysokiej klasy przewód mikrofonowy

Zobacz