Powrót do kategorii

Softube Trident A-Range

Korektor z czteropasmową korekcją oraz filtrami górnozaporowym i dolnozaporowym

Sugerowana cena detaliczna brutto 740 zł

Opis szczegółowy

Korektor Trident A-Range to legendarny sprzęt. W związku z tym, że powstało tylko trzynaście konsolet A-Range, pozostaje on świętym Graalem dla inżynierów dźwięku i producentów na całym świecie, marzących o tworzeniu dzieł sztuki dorównujących tym, które zostały nagrane na A-Range, czyli m.in. „Ziggy Stardust” Davida Bowiego, płyt Queen, Eltona Johna i in.

Czasami mówi się, że jedną z wad cyfrowego miksu i nagrywania jest to, że szczęśliwe przypadki, których można doświadczyć z analogowym sprzętem, w programie DAW się po prostu nie zdarzają. Ludzie, którzy tak mówią, najwyraźniej nigdy nie wypróbowali korektora Softube Trident A-Range.

„Z zadowoleniem przyznaję, że to niesamowicie wierne software’owe odtworzenie mojej oryginalnej konstrukcji A-Range.” – Professor Malcolm Toft, oryginalny konstruktor konsolety A-Range w Trident Audio Developments

Trident A-Range to nie tylko bardzo przyjemnie brzmiący i bardzo charakterystyczny korektor. Jego cztery pasma integrują się czasami w dosyć nieoczekiwany sposób. Zazwyczaj okazuje się, że korektor daje coś znacznie lepszego, niż oczekiwałeś po konkretnym ustawieniu. Trident A-Range jest w tym sensie bardziej instrumentem muzycznym, niż tylko fachowym narzędziem. Uważamy, że to jest jeden z głównych powodów, dla których został użyty na tak wielu wspaniałych albumach rockowych i dlaczego nadal jest jednym z najbardziej pożądanych urządzeń audio.

Zbudowano zaledwie trzynaście konsolet A-Range, a wtyczka Softube jest wierną symulacją kanału 15. Trident A-Range ze Sweet Silence Studio „B” w Danii. To ulubiony kanał producenta Flemminga Rasmussena do nagrywania głównych wokali. Flemming wykorzystał go również do gitar rytmicznych i solowych na „Ride The Lighting” i „Master of Puppets” Metaliki, jak również gitary Ritchie’go Blackmore’a na albumach „Rainbow: Difficult to Cure” i „Bent out of Shape”.

Kanał A-Range wyposażony jest w czteropasmową korekcję oraz filtry: górnozaporowy i dolnozaporowy. Przy mocniejszym wysterowaniu konsolety możliwe jest uzyskanie przesterowania i skutecznego nasycenia, które w pewnych w sytuacjach się sprawdza, a w niektórych nie! Dodaliśmy osobną regulację Saturation, abyś mógł w łatwo wybrać odpowiednie ustawienie. Ustaw je na niższym poziomie, aby uzyskać czyste brzmienie (i mniejsze obciążenie procesora), lub na wyższym poziomie dla brzmienia ciężko pracującej konsolety Trident A-Range.

W skrócie

  • Korektor, który ma własną wolę,
  • Stworzony we współpracy z oryginalnym konstruktorem, profesorem Malcolmem Toftem,
  • Starannie przygotowane modele cyfrowe każdego komponentu,
  • Regulator Saturation,
  • Bardzo małe zapotrzebowanie na moc procesora.

Podobne produkty

Softube Transient Shaper

Softube Transient Shaper

Narzędzie do 2-pasmowego przetwarzania transjentów, wpływa na całe pasmo częstotliwości lub tylko na wysokie i niskie częstotliwości

Zobacz
Softube Passive-Active Pack

Softube Passive-Active Pack

Kolekcja 3 różnych korektorów [Passive, Active, Focusing Equalizer]

Zobacz
Softube Tube-Tech Classic Channel

Softube Tube-Tech Classic Channel

Ciepło brzmiący tor sygnałowy złożony z klasycznego korektora „Pultec” PE 1C, środka ME 1B i lampowego kompresora optycznego CL 1B

Zobacz
Sonnox DYNAMICS Native

Sonnox DYNAMICS Native

Kompletny kanał dynamiczny [kompresor, limiter, ekspander, bramka i equalizer z funkcją sidechain], 64-bity [AAX / AU / VST]

Zobacz