Powrót do kategorii

Softube Trident A-Range

Korektor z czteropasmową korekcją oraz filtrami górnozaporowym i dolnozaporowym

Sugerowana cena detaliczna brutto 760 zł

Opis szczegółowy

Korektor Trident A-Range to legendarny sprzęt. W związku z tym, że powstało tylko trzynaście konsolet A-Range, pozostaje on świętym Graalem dla inżynierów dźwięku i producentów na całym świecie, marzących o tworzeniu dzieł sztuki dorównujących tym, które zostały nagrane na A-Range, czyli m.in. „Ziggy Stardust” Davida Bowiego, płyt Queen, Eltona Johna i in.

Czasami mówi się, że jedną z wad cyfrowego miksu i nagrywania jest to, że szczęśliwe przypadki, których można doświadczyć z analogowym sprzętem, w programie DAW się po prostu nie zdarzają. Ludzie, którzy tak mówią, najwyraźniej nigdy nie wypróbowali korektora Softube Trident A-Range.

„Z zadowoleniem przyznaję, że to niesamowicie wierne software’owe odtworzenie mojej oryginalnej konstrukcji A-Range.” – Professor Malcolm Toft, oryginalny konstruktor konsolety A-Range w Trident Audio Developments

Trident A-Range to nie tylko bardzo przyjemnie brzmiący i bardzo charakterystyczny korektor. Jego cztery pasma integrują się czasami w dosyć nieoczekiwany sposób. Zazwyczaj okazuje się, że korektor daje coś znacznie lepszego, niż oczekiwałeś po konkretnym ustawieniu. Trident A-Range jest w tym sensie bardziej instrumentem muzycznym, niż tylko fachowym narzędziem. Uważamy, że to jest jeden z głównych powodów, dla których został użyty na tak wielu wspaniałych albumach rockowych i dlaczego nadal jest jednym z najbardziej pożądanych urządzeń audio.

Zbudowano zaledwie trzynaście konsolet A-Range, a wtyczka Softube jest wierną symulacją kanału 15. Trident A-Range ze Sweet Silence Studio „B” w Danii. To ulubiony kanał producenta Flemminga Rasmussena do nagrywania głównych wokali. Flemming wykorzystał go również do gitar rytmicznych i solowych na „Ride The Lighting” i „Master of Puppets” Metaliki, jak również gitary Ritchie’go Blackmore’a na albumach „Rainbow: Difficult to Cure” i „Bent out of Shape”.

Kanał A-Range wyposażony jest w czteropasmową korekcję oraz filtry: górnozaporowy i dolnozaporowy. Przy mocniejszym wysterowaniu konsolety możliwe jest uzyskanie przesterowania i skutecznego nasycenia, które w pewnych w sytuacjach się sprawdza, a w niektórych nie! Dodaliśmy osobną regulację Saturation, abyś mógł w łatwo wybrać odpowiednie ustawienie. Ustaw je na niższym poziomie, aby uzyskać czyste brzmienie (i mniejsze obciążenie procesora), lub na wyższym poziomie dla brzmienia ciężko pracującej konsolety Trident A-Range.

W skrócie

  • Korektor, który ma własną wolę,
  • Stworzony we współpracy z oryginalnym konstruktorem, profesorem Malcolmem Toftem,
  • Starannie przygotowane modele cyfrowe każdego komponentu,
  • Regulator Saturation,
  • Bardzo małe zapotrzebowanie na moc procesora.

Podobne produkty

Sonnox LIMITER Native

Sonnox LIMITER Native

Unikalna funkcja Enhance, funkcja autokompensacji, 5 typów funkcji Dithering dla rozdzielczości 16- lub 24-bity, 16 gotowych presetów, 64-bity [AAX / AU / VST]

Zobacz
Softube Tube-Tech PE 1C

Softube Tube-Tech PE 1C

Pasywny, bazujący na lampach korektor, symulacja transformatora wyjściowego, analogowe zachowanie częstotliwości, fazy oraz przesterowania

Zobacz
Softube Valley People Dyna-mite

Softube Valley People Dyna-mite

Limiter/ expander, tryby [Ducking, Keying], pokrętło Threshold, innowacyjne pokrętło Range

Zobacz
Sonnox EQ Native

Sonnox EQ Native

5-pasmowy equalizer parametryczny, filtr górno- i dolnoprzepustowy z regulowanym nachyleniem [maks. 36dB/oktawę], 4 różne typy equalizera, praca do 192kHz, 64-bity [AAX / AU / VST]

Zobacz