Powrót do kategorii

Softube Passive-Active Pack

Kolekcja 3 różnych korektorów [Passive, Active, Focusing Equalizer]

Sugerowana cena detaliczna brutto 555 zł

Opis szczegółowy

Passive-Active Pack to kolekcja trzech różnych korektorów, z których każdy ma własny charakter i swoje kaprysy. Korektory Passive i Active symulują prawdziwe urządzenia, które były wykorzystywane przy tysiącach nagrań w przeszłości i obecnie. Focusing Equalizer łączy powyższe z analogowo brzmiącym nasyceniem i nowatorskim funkcjonowaniem.

Kolekcja ta zawiera trzy bardzo przydatne modele korektorów, które są unikalne dla Softube.

„Passive-Active Pack jest wielkim dziełem Softube, stworzonym z wizją, ale także z pełnym szacunkiem dla brzmienia pewnego rzadkiego zestawu. Co więcej, cena jest o wiele niższa, niż porównywalne symulacje analogów z najwyżej półki” – Magazyn „Computer Music”

Passive Equalizer to symulacja słynnego niemieckiego pasywnego korektora 3-pasmowego, która charakteryzuje się szerokim pasmem oraz niezrównanym, czystym i otwartym brzmieniem. Podbicie niskiego pasma daje ciepły dół, idealny do pogrubienia stopy lub gitary basowej. Podcięcie góry o 6 dB pozwala na pozbycie się wysokich częstotliwości w bardzo „muzyczny” sposób. Podbicie góry jest czyste, otwarte i pozwala tchnąć życie w każdą ścieżkę.

Active Equalizer jest symulacją konstrukcji aktywnego korektora, wyprodukowanego gdzieś w szwajcarskich alpach w latach siedemdziesiątych. Podczas gdy Passive Equalizer jest szeroki, czysty i nienachalny, Active Equalizer jest bardziej precyzyjny, z bardziej zwartym, skupionym brzmieniem. To niezwykle przydane narzędzie do rozwiązywania problemów, kiedy musisz się zagłębić w szczegóły.

Focusing Equalizer jest inspirującym i nietradycyjnym podejściem do korekcji, stworzonym w całości przez Softube. Focusing Equalizer działa w bardzo muzyczny sposób i w dużym stopniu myśli za Ciebie.

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że używanie korektora z ograniczonym zestawem opcji odbywa się kosztem wszechstronności – dlaczego ktoś miałby używać korektora 3-pasmowego, kiedy można użyć korektora cyfrowego z mnóstwem pasm, płynną regulacją wzmocnienia, regulowanym Q i wieloma różnymi krzywymi? Otóż w korekcji chodzi przede wszystkim o tworzenie brzmienia. Korektor, w którym konstruktor dokonał za Ciebie kilka wyborów, jest jak doświadczony inżynier dźwięku, który Ci pomaga i udziela wskazówek.

Passive Equalizer w skrócie

  • Trzy pasma o wyjątkowo szerokim i otwartym brzmieniu,
  • Doskonała regulacja wysokich tonów bez cyfrowej ostrości,
  • Ciepły dół i błyszcząca góra.

Active Equalizer w skrócie

  • Filtry o zwartym, skupionym brzmieniu,
  • Podcięcie dołu i góry,
  • Trzy parametryczne pasma z regulacją wzmocnienia co 2 dB (-/+ 16 dB), regulacja częstotliwości z zachodzącymi na siebie, ale niekolidującymi ze sobą pasmami (50-500 Hz, 380Hz-3,8 kHz, 1,8-18 kHz) i wybór wąskiego lub szerokiego szczytu (Q) dla każdego pasma.

Features Focusing Equalizer w skrócie

  • Inspirujący, niekonwencjonalny i bardzo użyteczny sposób funkcjonowania,
  • Wybór między pasywnym lub aktywnym charakterem korekcji,
  • Korektor 3-pasmowy, który automatycznie i muzycznie zmienia ustawienia wraz regulacją filtrów dolno- i górnoprzepustowych (Low i High Cut),
  • Pokrętło regulacji nasycenia (Saturation) z miernikiem i wyborem typu saturacji.

Podobne produkty

Softube Drawmer 1973 Multi-Band Compressor

Softube Drawmer 1973 Multi-Band Compressor

Kompresor 3-pasmowy FET, dodatkowy tryb Mid-Side i side-chain, precyzyjna kontrola nad dynamiką dźwięku źródłowego

Zobacz
Softube SSL XL 9000 K-Series Console 1

Softube SSL XL 9000 K-Series Console 1

Emulacja sprzętowej wersji Solid State Logic XL 9000

Zobacz
Softube FET Compressor

Softube FET Compressor

Kompresor z superszybkim czasem ataku, przesterowanie stopnia wejściowego i wyjściowego, Lookahead, kompresja równoległa

Zobacz
Toontrack EZmix 2

Toontrack EZmix 2

Plug-in do szybkiego i skutecznego miksu całej sesji, profesjonalne ustawienia bębnów, wokali, gitar, basów oraz klawiszy, narzędzie dla muzyków nie zajmujących się miksowaniem oraz profesjonalistów, którym zależy na czasie, kompatybilny z AU/ RTAS/ VST

Zobacz