Powrót do kategorii

sE V BEAT – Mikrofon dynamiczny instrumentalny

Mikrofon dynamiczny instrumentalny do perkusji, charakterystyka superkardioidalna, aluminiowa kapsuła, pasmo przenoszenia 30Hz – 19kHz, kompaktowa konstrukcja, złącze XLR, obrotowe mocowanie do regulacji kąta ustawienia

Sugerowana cena detaliczna brutto 850 zł

Specyfikacja

  • Kapsuła: dynamiczna,
  • Cewka: aluminiowa,
  • Magnes: neodymowy,
  • Charakterystyka kierunkowa: superkardioidalna,
  • Pasmo przenoszenia: 30 Hz – 19 kHz,
  • Impedancja: 300 Ω,
  • Skuteczność: 2,0 mV/Pa (-54 dBV),
  • Złącze: 3-stykowe męskie złącze XLR,
  • Wysokość: 61 mm x Długość: 110 mm,
  • Waga: 347 g

 

Opis szczegółowy

„Świetny, naturalnie brzmiący mikrofon… sprawia, że moje bębny brzmią NIESAMOWICIE”.
Aaron Draper, perkusjonalista (John Mayer, Adele, Rihanna)

V BEAT i V CLAMP: Doskonała izolacja i bezproblemowe brzmienie, a wszystko to przy minimalnych wymiarach i maksymalnej uniwersalności.

Bezproblemowe, niesamowite brzmienie dla każdego werbla lub tomu, zarówno na scenie jak i poza nią

V BEAT to najbardziej kompaktowy mikrofon perkusyjny w swojej klasie, przeznaczony do pracy z werblem lub tomami. W przeciwieństwie do V7, który jest zoptymalizowany dla wokalu, V BEAT cechuje się tą samą wysoką jakością brzmienia, co dynamiczny mikrofon instrumentalny V7 X, ale w specjalnej, mniejszej obudowie. odpowiedniej dla perkusji. Z uwagi na to, że jest dostrojony do użytku instrumentalnego, może być również stosowany do takich źródeł jak kolumny gitarowe lub instrumenty dęte.

Jego specjalna kapsuła zapewnia bardzo szczegółowy, niezwykle naturalny charakter brzmienia werbli i tomów każdej wielkości, z niesamowitym odrzuceniem dźwięku spoza osi, aby zminimalizować przesłuchy z sąsiednich bębnów i talerzy. Jego ultra kompaktowa konstrukcja, równolegle umiejscowione złącze XLR i mocowanie do statywu dają mu najmniejsze wymiary w swojej klasie, a solidny jak skała uchwyt obrotowy pozwala na bardzo precyzyjną regulację kąta nachylenia – dzięki czemu można go skierować na niemal każdą część naciągu, aby uzyskać dowolny charakter brzmienia.

Kompaktowa, uniwersalna i minimalistyczna konstrukcja

V BEAT wykorzystuje konstrukcję mechaniczną o niesamowicie małych rozmiarach, ze złączem XLR i otworem do statywu zintegrowanym równolegle na spodniej stronie uchwytu obrotowego. Minimalizuje to wielkość V BEAT, usuwa wszelkie kable z pola widzenia i eliminuje potrzebę stosowania adapterów kątowych lub specjalnych kabli.

Oznacza to również, że nie ma niebezpieczeństwa, że kable będą przeszkadzać perkusiście, ponieważ są one trzymane z dala od talerzy i pałeczek perkusyjnych.

W przypadku zastosowania zgodnie z przeznaczeniem z V CLAMP, V BEAT staje się jeszcze bardziej kompaktowy i jeszcze bardziej wszechstronny.
V CLAMP dodaje kolejną oś ruchu pionowego dla jeszcze lepszej możliwości precyzyjnego pozycjonowania i zapewnia pewne mocowanie V BEAT do obręczy bębna, zwiększając przy tym tylko nieznaczenie rozmiary całego rozwiązania.

Serce V BEAT: kapsuła DMC7 X

Całkowicie nowa, specjalna kapsuła DMC7 X oferuje te same technologie i funkcje, co jej siostrzana konstrukcja z V7, włączając w to innowacyjną cewkę ze specjalnego aluminium. Podczas gdy V7 jest zoptymalizowany pod kątem wokalu, kapsuła V BEAT została specjalnie dostrojona do użytku instrumentalnego. Dzięki temu, że aluminium jest znacznie lżejszym materiałem niż branżowy standard (miedź), zapewnia ono otwarte i bogate w transjenty brzmienie, z głębokimi i czystymi niskimi tonami, gwarantującymi znakomite brzmienie mikrofonu. Średni zakres częstotliwości jest również niezwykle zrównoważony i wspiera naturalne rezonanse instrumentów perkusyjnych.

Doskonałe tłumienie pozaosiowe tej zaawansowanej kapsuły pomaga również odizolować perkusję od innych źródeł dźwięku na scenie – skutecznie redukując sceniczne przesłuchy z innych bębnów, talerzy itp. Superkardioidalna charakterystyka pozwala również na łatwe dostosowanie dołu pasma poprzez regulację efektu zbliżeniowego – czyli odległości od naciągu bębna.

Sprawdzone magnesy neodymowe, surowe tolerancje produkcyjne i najlepsze wykonanie.

Unikatowe, opatentowane, zintegrowane zawieszenie kapsuły

Zaawansowane wewnętrzne zawieszenie kapsuły V BEAT skutecznie oddziela kapsułę od drgań mechanicznych, izolując ją od wstrząsów i uderzeń oraz eliminując potrzebę stosowania zewnętrznego uchwytu antywstrząsowego.

Całkowicie metalowa obudowa, maskownica ze stali sprężynowej i pozłacane złącze XLR

Obudowa V BEAT jest w całości metalowa, bez żadnych delikatnych plastikowych części. Korpus z wysokiej jakości, bardzo wytrzymałego odlewu cynkowego został zaprojektowany tak, aby przez lata wytrzymać naprężenia występujące na scenie, siatka ze stali sprężynowej jest odporna na wgniecenia i korozję, co zapewnia doskonałą niezawodność, a pokrętło dokręcenia uchwytu obrotowego utrzymuje V BEAT w każdej pozycji.
Pozłacane styki w V BEAT zapewniają bezstratne i niezawodne złącze sygnałowe na wiele lat.

Wewnętrzna osłona przeciwwietrzna

Czerwona wewnętrzna osłona przeciwwietrzna skutecznie redukuje niepożądane głoski wybuchowe i szum wiatru – a jeśli wolisz bardziej subtelną wizualnie czarną gąbkę, dołączyliśmy ją również jako standardowe wyposażenie.

Nakrętka radełkowana dla innych akcesoriów montażowych

Niektóre popularne systemy mocowania mikrofonów perkusyjnych (takie jak LP® Mic Claw) zawierają radełkowaną nakrętkę do mocowania mikrofonu we właściwej pozycji. Jednakże te nakrętki innych firm mogą częściowo blokować gniazdo XLR w V BEAT ze względu na jego wyjątkowo małą konstrukcję – dlatego aby rozwiązać ten problem, dołączyliśmy nakrętkę radełkowaną o mniejszej średnicy zewnętrznej.

V BEAT + V CLAMP: Bezproblemowe, niesamowite brzmienie z każdym werblem lub tomem, przy minimalnym rozmiarze i maksymalnej uniwersalności. Nie ma się nad czym zastanawiać.

Zawartość opakowania:

  • Adapter gwintu,
  • Zasuwany pokrowiec,
  • Zapasowa czarna wewnętrzna osłona przeciwwietrzna (gąbka),
  • Naklejka z logo sE,
  • Instrukcja obsługi,
  • Nakrętka radełkowana do akcesoriów innych firm.

Podobne produkty

DPA 4099-DC-1-199-S – Mikrofon do saksofonu

DPA 4099-DC-1-199-S – Mikrofon do saksofonu

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do saksofonu z mocowaniem

Zobacz
DPA 4099-DC-2-199-T – Mikrofon do trąbki

DPA 4099-DC-2-199-T – Mikrofon do trąbki

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do instrumentów blaszanych [trąbka, puzon i inne]

Zobacz
DPA KIT-4099-DC-4R – Zestaw 4 mikrofonów

DPA KIT-4099-DC-4R – Zestaw 4 mikrofonów

Touring Kit, 4 mikrofony i akcesoria, obniżona czułość, pokrowce i walizka

Zobacz
MXL DX-2 – Mikrofon dynamiczny do pieca gitarowego

MXL DX-2 – Mikrofon dynamiczny do pieca gitarowego

Mikrofon dynamiczny z 2 kapsułami, charakterystyka [nerkowa/ super-nerkowa], konstrukcja adresowana do rejestracji pieca gitarowego lub zestawu głośnikowego, potencjometr Crossfade, odporność na wysokie poziomy ciśnienia SPL, w zestawie uchwyt sztywny

Zobacz