Powrót do kategorii

UA – Bock 187 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon pojemnościowy wzorowany na klasyku U87, udoskonalona konstrukcja David Bock, charakterystyka kardioidalna, filtr 120Hz, Pad -10dB, max SPL 125dB, transformator Cinemag, w zestawie drewniany futerał, ręcznie składany w Kalifornii

Sugerowana cena detaliczna brutto 5550 zł

Opis szczegółowy

Zrób wszystko z klasycznym mikrofonem, który nigdy nie opuszcza statywu

Wielkomembranowy mikrofon pojemnościowy FET UA Bock 187 zapewni twojemu studiu klasyczne brzmienie legendarnego U87 ulepszone o kilka nowoczesnych właściwości. Każdy mikrofon jest wykonywany ręcznie w Santa Cruz w Kalifornii zgodnie z rygorystycznymi specyfikacjami światowej sławy konstruktora mikrofonów Davida Bocka.

Dodaj do swojej szafki na mikrofony ręcznie wykonane arcydzieło

UA Bock 187 to zainspirowane przez Davida Bocka podejście do legendarnych mikrofonów U87, które badał i których utrzymaniem się zajmował przez dwie dekady jako główny inżynier techniczny w najlepszych studiach nagraniowych na świecie. Ręcznie wykonany w Custom Shopie UA w Santa Cruz w Kalifornii mikrofon UA Bock 187 zapewnia brzmienie doskonałego egzemplarza tego kultowego mikrofonu studyjnego.

Uchwyć klasyczne brzmienia z nowoczesną wszechstronnością

Stare klasyczne mikrofony U87 są znane ze swojej prezencji, ale mogą stać się zbyt ostre przy większych poziomach głośności. UA Bock 187 stanowi ulepszenie tej klasycznej konstrukcji dzięki większemu transformatorowi, udoskonalonemu obwodowi i unikalnemu trybowi „fat”, który zapewnia wzmocnienie w zakresie od 10 Hz do 400 Hz. Przekłada się to na większy zakres dynamiki, prezencję oraz pełne brzmienie wokali, gitar i nie tylko.

Główne cechy:

  • Najwyższej jakości studyjny mikrofon pojemnościowy FET o dużej membranie i charakterystyce kardioidalnej, wykonany ręcznie w UA Custom Shopie w Santa Cruz w Kalifornii.
  • Brzmienie najlepszych egzemplarzy kultowego mikrofonu z nowoczesnymi ulepszeniami Davida Bocka
  • Minimalistyczny obwód FET w klasie A
  • Duży transformator wyjściowy Cinemag zapewnia głębokie basy i zwiększony zapas dynamiki dla niskich częstotliwości
  • Tryb „Fat” zapewnia podbicie niskich tonów w zakresie od 10 Hz do 400 Hz.
  • Filtr górnoprzepustowy (120 Hz), tłumik (-10 dB)
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 16 kHz, ±2 dB
  • Maks. SPL: 125 dB SPL, 1% THD
  • Wymaga zasilania fantomowego 48 V
  • Wysokiej jakości drewniana skrzynka do przechowywania

Podobne produkty

RODE M3 – Mikrofon pojemnościowy

RODE M3 – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny mikrofon pojemnościowy, opcja zasilania bateryjnego, charakterystyka kardioidalna, w zestawie pokrowiec i osłona przeciwwietrzna

Zobacz
RODE K2 – Mikrofon lampowy

RODE K2 – Mikrofon lampowy

Mikrofon lampowy o niskich szumach i wyrównanym paśmie, płynnie zmieniana charakterystyka, pozłacana membrana 1″, lampa 6922, w zestawie uchwyt elastyczny SM6, zasilacz lampowy, kabel 10m oraz pokrowiec

Zobacz
PreSonus Interfejs Monitorowy Central Station Plus

PreSonus Interfejs Monitorowy Central Station Plus

Studyjny kontroler monitorów, 3 pary wejść analogowych [2 x TRS, 1 x RCA], wejście S/PDIF oraz Toslink, wyjścia na 3 pary monitorów, wyświetlacz poziomu sygnału LED, TalkBack z mikrofonem, 2 wzmacniacze słuchawkowe, przyciski Mono, Mute i DIM z regulacją

Zobacz
RODE NT4 – Mikrofon pojemnościowy stereo

RODE NT4 – Mikrofon pojemnościowy stereo

Uniwersalny mikrofon stereofoniczny, 2 kapsuły 0.5 cala, w zestawie osłona przeciwwietrzna WS4, uchwyt sztywny RM3, kabel stereo Dual XLR oraz pokrowiec

Zobacz