Powrót do kategorii

DPA ST2015 – Zestaw stereo mikrofonów 2015

2 parowane mikrofony 2015, uchwyty, osłony przeciwwietrzne, walizka

Sugerowana cena detaliczna brutto 7030 zł

Specyfikacja

  • Charakterystyka kierunkowa: szeroka kardioida
  • Zasada działania: gradient ciśnienia
  • Typ kapsuły: wstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
  • Rzeczywiste pasmo przenoszenia: ±2 dB, przy 30 cm 40 Hz – 18 kHz
  • Czułość nominalna ±2 dB przy 1 kHz 12 mV/Pa; -37,7 dB re. 1 V/Pa
  • Ekwiwalentny poziom szumów, A ważony. Typ. 18 dB(A) re 20 µPa (max. 20 dB(A))
  • Zniekształcenia, THD < 1%147 dB SPL (147 dB SPL szczyt)
  • Zakres dynamiki Typ. 132 dB
  • Max SPL, THD 10% 150 dB(153 SPL szczyt)
  • Znamionowa impedancja wyjściowa 60 Ω
  • Minimalna impedancja obciążenia 2 kΩ
  • Zdolność obsługi kabli 100 m (328 stóp)
  • Współczynnik tłumienia (CMRR)> 60 dB
    Zasilanie (dla pełnej wydajności) P48 (zasilanie fantomowe)
  • Pobór prądu: 0,7 mA
  • Złącze: XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: – faza
  • Kolor: czarny mat
  • Waga: 83 g
  • Średnica mikrofonu: 19 mm
  • Średnica kapsuły: 17 mm
  • Długość mikrofonu: 94 mm (3.7 in)
  • Maksymalne napięcie wyjściowe, RMS8,7 V
  • Biegunowość: +V przy pin 2 dla dodatniego ciśnienia akustycznego
  • Zakres temperatur od -40°C do 45°C (od -40°F do 113°F)
  • Wilgotność względna (RH) do 90%

Opis szczegółowy

Dwa mikrofony DPA 2015 specjalnie dobrane w parę stereo

Mikrofony typu overhead do zastosowań live

Kompaktowy, szerokokardioidalny mikrofon 2015 jest przeznaczony do zestawu perkusyjnego lub innych grup instrumentów.

  • Trwała, wzmocniona konstrukcja
  • Jednolita, szerokokardioidalna kierunkowość
  • Przestrzenny dźwięk dzięki poszerzonej charakterystyce względem klasycznej kardioidy
  • Naturalne i precyzyjne przetwarzanie dźwięku
  • Kompaktowa konstrukcja zapewniająca dyskretne umieszczenie na scenie.

W warunkach scenicznych, gdy konwencjonalna charakterystyka kardioidalna nie jest „otwarta” wystarczająco, wybierz parę mikrofonów szerokokardioidalnych 2015. Sprawdzą się idealnie jako overheady by uchwycić zbalansowane brzmienie całych grup instrumentów takich jak zestaw bębnów.

Ponadto, jest doskonałym wyborem podczas nagrywania grup instrumentów ze złożonymi charakterystykami radiacji, ponieważ szeroko kardioidalna konstrukcja (znana również jako półkulista, subkardioidalna lub hipokardioidalna) obejmuje szerszy kąt dźwięku.

Trwała, wzmocniona konstrukcja

2015 jest skonstruowany tak, aby wytrzymać często nieostrożne obchodzenie się z mikrofonem na scenie. Ma grubszą, solidniejszą konstrukcję korpusu z mosiądzu, która jest bardzo trwała i znana ze swojej odporności na korozję oraz dużej tolerancji na zmęczenie metalu. Oprócz zastosowanych wytrzymałych materiałów, powierzchnie uchwytu mikrofonu i grill są pokryte ochronnym czarnym chromowanym wykończeniem, które zapewnia bardziej szlachetne starzenie się mikrofonu.

Jednolita kardioidalna kierunkowość

2015 posiada szerokokardioidalną kapsułę z płaską odpowiedzią poza osią mikrofonu, z czego słyną mikrofony DPA.
Poza wysokim wzmocnieniem przed sprzężeniem zwrotnym, ta cecha ułatwia inżynierom dźwięku radzenie sobie z przesłuchami z innych instrumentów znajdujących się w bliskiej odległości. 2015 odbiera dźwięki spoza osi w bardzo naturalny i stłumiony sposób.

Przestrzenna, szerokokardioidalna charakterystyka

Model 2015 można ustawić nad zestawem perkusyjnym bliżej niż normalnie umieszcza się mikrofony overheadowe i nadal zbierać dźwięk równomiernie z całego zestawu perkusyjnego. Ta bliższa pozycja skutkuje silniejszym sygnałem z zestawu perkusyjnego, a tym samym mniejszymi przesłuchami ze sceny.

Naturalna i precyzyjna reprodukcja dźwięku

Jak wszystkie inne mikrofony DPA, 2015 dostarcza czystą, transparentną jakość dźwięku.

Kompaktowa konstrukcja do dyskretnego umieszczenia na scenie

Chociaż 2015 można kupić jako pojedynczy mikrofon, to tak naprawdę wyróżni się jako dopasowana para stereo, dobrana z tolerancją czułości +/- 1,5 dB. Kompaktowa konstrukcja tej pary stereo zapewnia otwarty, naturalny odbiór dźwięku bez ograniczania ekspresji na scenie podczas koncertu.

Główne zastosowanie

  • Overheady nad bębnami
  • Fortepian, ujęcia dalekie i bliskie strun
  • Grupy instrumentów dętych
  • Wibrafony
  • Ksylofony
  • Duże marimby
  • Inne duże instrumenty

Podobne produkty

RODE NT2-A – Zestaw do nagrań wokalnych

RODE NT2-A – Zestaw do nagrań wokalnych

Uniwersalny [wokal, instrumenty], 3 charakterystyki [kardioidalna, dookólna, ósemkowa], trójpozycyjne przełączniki filtra i tłumika, M.I.P.A. 2006 – najlepszy mikrofon studyjny, w zestawie uchwyt elastyczny, pop-filtr, wysokiej klasy przewód mikrofonowy

Zobacz
RODE NT2000 – Mikrofon pojemnościowy

RODE NT2000 – Mikrofon pojemnościowy

Pierwszy mikrofon z płynną zmianą parametrów [charakterystyka, filtr, tłumik], w zestawie uchwyt elastyczny, duża odporność na wysokie ciśnienie akustyczne

Zobacz
RODE NT6 – Mikrofon pojemnościowy

RODE NT6 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon z oddzieloną kapsułą łączoną z korpusem mikrofonu za pomocą specjalnego wzmacnianego kabla o długości 3m; idealny do nagrań w miejscach z ograniczoną przestrzenią na umieszczenie mikrofonu

Zobacz
PreSonus Interfejs Monitorowy Central Station Plus

PreSonus Interfejs Monitorowy Central Station Plus

Studyjny kontroler monitorów, 3 pary wejść analogowych [2 x TRS, 1 x RCA], wejście S/PDIF oraz Toslink, wyjścia na 3 pary monitorów, wyświetlacz poziomu sygnału LED, TalkBack z mikrofonem, 2 wzmacniacze słuchawkowe, przyciski Mono, Mute i DIM z regulacją

Zobacz