Powrót do kategorii

Avantone CK-6 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon pojemnościowy, beztransformatorowy, charakterystyka kardioidalna, kapsuła 32mm, pasmo przenoszenia 35Hz – 20KHz, maks. SPL 136dB, zasilanie 48V, waga 0.4kg, w zestawie uchwyt elastyczny, torba transportowa

Sugerowana cena detaliczna brutto 860 zł

Specyfikacja

  • Typ: Beztransformatorowy mikrofon pojemnościowy,
  • Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna,
  • Kapsuła: Jednostronna, 32 mm, z centralnym podłączeniem przewodów (center-terminated), napylana złotem mylarowa membrana (6 mikronów),
  • Pasmo przenoszenia: 35 – 20 000 Hz +/- 3,5 dB,
  • Impedancja wyjściowa: <=200 Ω,
  • Maksymalny SPL: 136 dB (0,5% THD przy 1000 Hz),
  • Równoważny poziom szumów: <17 dB,
  • Złącze wyjściowe: męskie XLR 3-pinowe,
  • Włącznik filtra górnoprzepustowego: 80 Hz 6dB/oktawę,
  • Włącznik tłumika: -10 dB,
  • Zapotrzebowanie na moc: standardowe zasilanie fantomowe 48 V / 5mA,
  • Akcesoria w zestawie:
    – Uchwyt antywstrząsowy
    – Torba transportowa
    – Kartonowe pudełko wyłożone białą pianką,
  • Wymiary: 155 mm x 46 mm,
  • Masa: 0,4 kg,
  • Wykończenie: elementy z polerowanego niklu / korpus wykończony czerwonym lakierem metalicznym (Cabernet Red).

Opis szczegółowy

CK-6 Classic w wersji standardowej wykorzystuje w torze audio wysokiej klasy kondensatory polistyrenowe i metalizowane kondensatory polipropylenowe. Jest to wyraz przywiązania firmy Avantone do jakości, ponieważ są to zazwyczaj elementy „ulepszające”, montowane przez osoby lub firmy zajmujące się profesjonalnym modyfikowaniem mikrofonów! Każde studio może z dumą zaoferować CK-6 Classic do omikrofonowania instrumentów i wokalu. Emanuje klasą zarówno wizualnie, jak i dźwiękowo.

Konstrukcję, charakter i wydajność można bezpośrednio porównać ze świetnymi studyjnymi mikrofonami FET, ale za ułamek ich ceny!

Produkowany jest przy użyciu najlepszych materiałów, które zapewniają bardzo solidne wrażenie, doskonałą integralność strukturalną i niezawodność. Uniwersalny mikrofon CV-95 jest w stanie zapewnić profesjonalne rezultaty o czystym charakterze dźwiękowym.

Dołączony specjalny uchwyt Custom Retro Shockmount jest doskonały do precyzyjnego ustawiania mikrofonu przy jednoczesnej ochronie mikrofonu przed niepożądanymi wibracjami. Taka izolacja pozwala na uzyskanie doskonałych, profesjonalnych wyników.

CK-6 Classic posiada oddzielne włączniki tłumika -10 dB i filtra górnoprzepustowego 80 Hz. Tłumik -10dB można włączyć przy mikrofonowaniu źródeł wytwarzających bardzo wysoki poziom ciśnienia akustycznego, aby nie przeciążyć elektroniki. Przełącznik filtra górnoprzepustowego 80 Hz można włączyć, aby zmniejszyć dudnienie i zatrzymać niepożądane niskie częstotliwości, zanim „zamulą” nagrania.

Podobne produkty

IK iRig Mic Studio XLR – Mikrofon pojemnościowy

IK iRig Mic Studio XLR – Mikrofon pojemnościowy

Analogowy mikrofon pojemnościowy, charakterystyka kardioidalna, membrana 1 cal, zasilanie Phantom 48V przy podłączeniu do interfejsu [iRig Pro Duo, iRig Pro, iRig Pre], w zestawie kabel mikrofonowy XLR 2m, uchwyt sztywny oraz statyw tripod

Zobacz
MXL V69 Mogami – Mikrofon lampowy

MXL V69 Mogami – Mikrofon lampowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], charakterystyka kardioidalna, kapsuła 1 cal, okablowanie wewnętrzne Mogami, w zestawie walizka typu flightcase, zasilacz, uchwyt sztywny i elastyczny, 2 kable Mogami 4.6m do połączenia mikrofonu z zasilaczem i preampem

Zobacz
MXL 440 – Mikrofon pojemnościowy

MXL 440 – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], charakterystyka kardioidalna, w zestawie uchwyt sztywny

Zobacz
RME HDSP 9632 – Karta Audio PCI

RME HDSP 9632 – Karta Audio PCI

Karta audio PCI 6 IN/ 6 OUT [24-bity/ 192kHz], analog IN/OUT, optyczny ADAT [96 kHz], S/PDIF [192 kHz, coaxial], MIDI IN/OUT, wyjście słuchawkowe

Zobacz