Powrót do kategorii

Avantone CK-6 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon pojemnościowy, beztransformatorowy, charakterystyka kardioidalna, kapsuła 32mm, pasmo przenoszenia 35Hz – 20KHz, maks. SPL 136dB, zasilanie 48V, waga 0.4kg, w zestawie uchwyt elastyczny, torba transportowa

Cena promocyjna 744 zł

Specyfikacja

  • Typ: Beztransformatorowy mikrofon pojemnościowy,
  • Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna,
  • Kapsuła: Jednostronna, 32 mm, z centralnym podłączeniem przewodów (center-terminated), napylana złotem mylarowa membrana (6 mikronów),
  • Pasmo przenoszenia: 35 – 20 000 Hz +/- 3,5 dB,
  • Impedancja wyjściowa: <=200 Ω,
  • Maksymalny SPL: 136 dB (0,5% THD przy 1000 Hz),
  • Równoważny poziom szumów: <17 dB,
  • Złącze wyjściowe: męskie XLR 3-pinowe,
  • Włącznik filtra górnoprzepustowego: 80 Hz 6dB/oktawę,
  • Włącznik tłumika: -10 dB,
  • Zapotrzebowanie na moc: standardowe zasilanie fantomowe 48 V / 5mA,
  • Akcesoria w zestawie:
    – Uchwyt antywstrząsowy
    – Torba transportowa
    – Kartonowe pudełko wyłożone białą pianką,
  • Wymiary: 155 mm x 46 mm,
  • Masa: 0,4 kg,
  • Wykończenie: elementy z polerowanego niklu / korpus wykończony czerwonym lakierem metalicznym (Cabernet Red).

Opis szczegółowy

CK-6 Classic w wersji standardowej wykorzystuje w torze audio wysokiej klasy kondensatory polistyrenowe i metalizowane kondensatory polipropylenowe. Jest to wyraz przywiązania firmy Avantone do jakości, ponieważ są to zazwyczaj elementy „ulepszające”, montowane przez osoby lub firmy zajmujące się profesjonalnym modyfikowaniem mikrofonów! Każde studio może z dumą zaoferować CK-6 Classic do omikrofonowania instrumentów i wokalu. Emanuje klasą zarówno wizualnie, jak i dźwiękowo.

Konstrukcję, charakter i wydajność można bezpośrednio porównać ze świetnymi studyjnymi mikrofonami FET, ale za ułamek ich ceny!

Produkowany jest przy użyciu najlepszych materiałów, które zapewniają bardzo solidne wrażenie, doskonałą integralność strukturalną i niezawodność. Uniwersalny mikrofon CV-95 jest w stanie zapewnić profesjonalne rezultaty o czystym charakterze dźwiękowym.

Dołączony specjalny uchwyt Custom Retro Shockmount jest doskonały do precyzyjnego ustawiania mikrofonu przy jednoczesnej ochronie mikrofonu przed niepożądanymi wibracjami. Taka izolacja pozwala na uzyskanie doskonałych, profesjonalnych wyników.

CK-6 Classic posiada oddzielne włączniki tłumika -10 dB i filtra górnoprzepustowego 80 Hz. Tłumik -10dB można włączyć przy mikrofonowaniu źródeł wytwarzających bardzo wysoki poziom ciśnienia akustycznego, aby nie przeciążyć elektroniki. Przełącznik filtra górnoprzepustowego 80 Hz można włączyć, aby zmniejszyć dudnienie i zatrzymać niepożądane niskie częstotliwości, zanim „zamulą” nagrania.

Podobne produkty

PreSonus PX-1 – Mikrofon pojemnościowy

PreSonus PX-1 – Mikrofon pojemnościowy

Wielkomembranowy mikrofon pojemnościowy, idealny do wokali, gitar, podcastów, charakterystyka kardioidalna, kapsuła 25mm pokryta złotem, czułość 25mV/Pa, pasmo przenoszenia 20Hz – 18kHz, SPL 135dB, w zestawie uchwyt sztywny i walizka

Zobacz
MXL 770 Mogami – Mikrofon pojemnościowy

MXL 770 Mogami – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], charakterystyka kardioidalna, filtr dolnozaporowy, tłumik -10dB, pasmo przenoszenia 20Hz – 20kHz, SPL 137dB, w zestawie walizka, uchwyt sztywny i elastyczny, kolor czarny

Zobacz
MXL 2006 Mogami – Mikrofon pojemnościowy

MXL 2006 Mogami – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], charakterystyka kardioidalna, kapsuła 1 cal, niskoszumowe okablowanie wewnętrzne Mogami, w zestawie walizka, uchwyt elastyczny

Zobacz
Marantz MPM2000U – Mikrofon pojemnościowy USB

Marantz MPM2000U – Mikrofon pojemnościowy USB

Mikrofon pojemnościowy USB, kapsuła back-elektretowa 16mm, charakterystyka kardioidalna, kompatybilny PC/ Mac, szybki konwerter AD 16-bitów/ 48kHz, w zestawie uchwyt elastyczny, kabel USB oraz walizka

Zobacz