Powrót do kategorii

Avantone CK-6 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon pojemnościowy, beztransformatorowy, charakterystyka kardioidalna, kapsuła 32mm, pasmo przenoszenia 35Hz – 20KHz, maks. SPL 136dB, zasilanie 48V, waga 0.4kg, w zestawie uchwyt elastyczny, torba transportowa

Sugerowana cena detaliczna brutto 877 zł

Specyfikacja

  • Typ: Beztransformatorowy mikrofon pojemnościowy,
  • Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna,
  • Kapsuła: Jednostronna, 32 mm, z centralnym podłączeniem przewodów (center-terminated), napylana złotem mylarowa membrana (6 mikronów),
  • Pasmo przenoszenia: 35 – 20 000 Hz +/- 3,5 dB,
  • Impedancja wyjściowa: <=200 Ω,
  • Maksymalny SPL: 136 dB (0,5% THD przy 1000 Hz),
  • Równoważny poziom szumów: <17 dB,
  • Złącze wyjściowe: męskie XLR 3-pinowe,
  • Włącznik filtra górnoprzepustowego: 80 Hz 6dB/oktawę,
  • Włącznik tłumika: -10 dB,
  • Zapotrzebowanie na moc: standardowe zasilanie fantomowe 48 V / 5mA,
  • Akcesoria w zestawie:
    – Uchwyt antywstrząsowy
    – Torba transportowa
    – Kartonowe pudełko wyłożone białą pianką,
  • Wymiary: 155 mm x 46 mm,
  • Masa: 0,4 kg,
  • Wykończenie: elementy z polerowanego niklu / korpus wykończony czerwonym lakierem metalicznym (Cabernet Red).

Opis szczegółowy

CK-6 Classic w wersji standardowej wykorzystuje w torze audio wysokiej klasy kondensatory polistyrenowe i metalizowane kondensatory polipropylenowe. Jest to wyraz przywiązania firmy Avantone do jakości, ponieważ są to zazwyczaj elementy „ulepszające”, montowane przez osoby lub firmy zajmujące się profesjonalnym modyfikowaniem mikrofonów! Każde studio może z dumą zaoferować CK-6 Classic do omikrofonowania instrumentów i wokalu. Emanuje klasą zarówno wizualnie, jak i dźwiękowo.

Konstrukcję, charakter i wydajność można bezpośrednio porównać ze świetnymi studyjnymi mikrofonami FET, ale za ułamek ich ceny!

Produkowany jest przy użyciu najlepszych materiałów, które zapewniają bardzo solidne wrażenie, doskonałą integralność strukturalną i niezawodność. Uniwersalny mikrofon CV-95 jest w stanie zapewnić profesjonalne rezultaty o czystym charakterze dźwiękowym.

Dołączony specjalny uchwyt Custom Retro Shockmount jest doskonały do precyzyjnego ustawiania mikrofonu przy jednoczesnej ochronie mikrofonu przed niepożądanymi wibracjami. Taka izolacja pozwala na uzyskanie doskonałych, profesjonalnych wyników.

CK-6 Classic posiada oddzielne włączniki tłumika -10 dB i filtra górnoprzepustowego 80 Hz. Tłumik -10dB można włączyć przy mikrofonowaniu źródeł wytwarzających bardzo wysoki poziom ciśnienia akustycznego, aby nie przeciążyć elektroniki. Przełącznik filtra górnoprzepustowego 80 Hz można włączyć, aby zmniejszyć dudnienie i zatrzymać niepożądane niskie częstotliwości, zanim „zamulą” nagrania.

Podobne produkty

Marantz MPM1000 – Mikrofon pojemnościowy

Marantz MPM1000 – Mikrofon pojemnościowy

Mikrofon pojemnościowy, membrana 18mm, charakterystyka kardioidalna, w zestawie uchwyt elastyczny, osłona przeciwwietrzna, statyw trójnóg oraz kabel XLR

Zobacz
RODE NT1-A Kit – Zestaw do nagrań wokalnych

RODE NT1-A Kit – Zestaw do nagrań wokalnych

Uniwersalny [wokal, instrumenty], jeden z najcichszych mikrofonów na rynku [poziom szumu 5 dBA], charakterystyka kardioidalna, w zestawie uchwyt elastyczny, pop-filtr, wysokiej klasy przewód mikrofonowy

Zobacz
ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

ALVA – Kabel Optyczny Toslink metal 1m

Toslink – Toslink, O – 5mm, metalowe wtyczki, 1m

Zobacz
MXL V67i – Mikrofon pojemnościowy [2 membrany]

MXL V67i – Mikrofon pojemnościowy [2 membrany]

2 mikrofony w jednym; podwójna kapsuła 1 cal, z jednej strony ciepłe brzmienie [Warm], z drugiej jaśniejsze brzmienie w stylu lat 60-tych [Bright], przełączniki kapsuł oraz tłumika -6dB, w zestawie elegancka drewniana skrzynka i uchwyt sztywny

Zobacz