Powrót do kategorii

RME MADIface USB

Karta MADI [64 IN/ 64 OUT] poprzez USB 2.0 !!!, 24-bity/192 kHz, interfejs MADI I/O [optyczne i elektryczne BNC], solidna obudowa, bus-powered, technologia SteadyClock, kompatybilna ze wszystkimi standardami MADI

Sugerowana cena detaliczna brutto 3900 zł

Specyfikacja

Dane ogólne
  • Wejścia/ Wyjścia: 2 x wejście/wyjście MADI, optyczne i koncentryczne [BNC],
  • Wejście i wyjście MIDI: przez wirtualny port MIDI,
  • Tryby zegara: master [wewnętrzny] i slave [wejście MADI],
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, zmienne [synchronizacja/DDS],
  • Jitter: < 1 ns, wewnętrznie i dla wszystkich wejść,
  • Czułość jittera: PLL działa bez problemów nawet dla jittera 100 ns,
  • Praca w trybie Seamless Redundancy dla obu wejść,
  • TotalMix: mikser 2048 kanałów, rozdzielczość wewnętrzna 48-bitów,
  • TotalMix: submiksy bez latencji i perfekcyjny ASIO Direct Monitoring,
  • Połączenie: USB 2.0, zasilanie z portu,
  • W komplecie DIGICheck, wszechstronne narzędzie RME do analizy, testów i pomiarów.
Sterowniki
  • Windows XP/Vista/7/8 [ulti-Client ASIO 2.3 i WDM],
  • Mac OS X [10.6 lub wyższy, Core Audio, Core MIDI].

Opis szczegółowy

Przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu!
MADIface USB to kompaktowy interfejs MADI I/O podłączany przez USB 2.0. Urządzenie przy nagrywaniu i odtwarzaniu obsługuje pełne 64 kanały formatu MADI i współpracuje z komputerami Mac oraz PC. Oba wejścia można wykorzystać do pracy w trybie pełnej redundancji. Opcjonalnie, oba wejścia i wyjścia MADI mogą obsługiwać jednocześnie pełne 128 kanałów wejściowych i wyjściowych, konfigurowanych przez TotalMix. Kiedy nieduże urządzenie nie jest podłączone do komputera, działa jako niezwykły, dwukierunkowy konwerter formatów oraz aktywny przekaźnik.
Solidna konstrukcja i zasilanie przez USB, czynią z interfejsu narzędzie łatwe i niezawodne w eksploatacji. MADIface USB to przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu, a także idealne rozwiązanie na biurko, dzięki któremu podłączysz urządzenia MADI do komputerów Mac i PC. Prawdziwe cudo w kwestiach możliwości, funkcjonalności i bezawaryjnej obsługi – tak, jak spodziewasz się po RME!

Funkcje i tryby pracy
MADIface USB, po podłączeniu do Mac’a lub PC, może pracować w kilku trybach: 64 Channel Mix, trybie redundancji, 128 Channel Mix i jako bezpośredni przekaźnik.

W ustawieniu Disable TotalMix wielofunkcyjny mikser wewnętrzny i matryca połączeń TotalMix jest całkowicie wyłączony. Wszystkie dane wejściowe i wyjściowe są nagrywane i odtwarzane bezpośrednio, z pominięciem miksera i routera. W tym trybie na wyjściach pojawia się taki sam, zdublowany sygnał.

W trybie 64 Channel Mix w TotalMix dostępne są 64 kanały wejścia, odtwarzania i wyjścia. Wszystkie ustawienia w TotalMix wykorzystują dane z jednego portu wejściowego MADI i wysyłają identyczne dane do obu portów wyjściowych MADI. Aktualnie aktywny port wejściowy MADI można skonfigurować w panelu Settings.

Opcja AutoSelect włącza funkcję automatycznego wyboru wejścia. Przy użyciu obu wejść w tym samym czasie, AutoSelect ustawia urządzenie w trybie redundancji – Seamless Redundancy. MADIface USB w czasie rzeczywistym przełączy się na drugie wejście, jeżeli na aktualnym wejściu będzie coś nie tak z sygnałem.

W trybie 128 Channel Mix ilość kanałów nagrywania i odtwarzania jest ograniczona do 64, a bieżące wejście określają ustawienia w panelu Settings. W TotalMix dostępne jest też drugie wejście i sygnał wyjściowy nie jest zdublowany, ale rozdzielony i w TotalMix dostępnych jest 128 kanałów wyjścia. Za pomocą kilku ruchów myszką można więc szybko skonfigurować niezależny miks wyjściowy, tor odsłuchu i szeregowy tor dla drugiego źródła dźwięku.

SteadyClock oraz kompatybilność MADI, z jakich słynie RME zapewniają bezkonfliktową współpracę z innymi urządzeniami. Technologię MIDI over MADI można wykorzystać do zdalnego sterowania innymi urządzeniami MADI. Pracę użytkownikowi ułatwi kompletny zestaw narzędzi do analizy audio – DIGICheck, dla systemów Mac OS X i Windows.

TotalMix
MADIface USB, jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, również wyposażono w potężny, cyfrowy, działający w czasie rzeczywistym mikser TotalMix FX. Dzięki temu sygnały można łączyć i kierować na praktyczne nieograniczone sposoby, ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback do dowolnych wyjść urządzenia. MADIface nie posiada układu DSP, więc nie ma efektów. Jednak posiada specjalną sekcję Control Room z ustawieniami Talkback, Main/Phones, grupami tłumików, grupami mute, i pełnym sterowaniem zdalnym z wykorzystaniem protokołów Mackie lub OSC, i dużo więcej.

Oto kilka typowych zastosowań TotalMix:
Ustawienie submiksów wolnych od opóźnienia [miksy słuchawkowe]. MADIface pozwala na stworzenie do 32 zupełnie niezależnych submiksów stereo. Odpowiada to 64 wysyłkom Aux na konsoletach analogowych.

Swobodne łączenie wejść i wyjść [funkcja krosownicy, różne zastosowania].

Dystrybucja sygnałów do różnych wyjść jednocześnie. TotalMix oferuje funkcje nowoczesnego splitera oraz dystrybutora sygnałów.

Równoczesne odtwarzanie różnych programów na pojedynczym wyjściu stereo. Sterownik ASIO typu multi-client umożliwia obsługę kilku programów w tym samym czasie. Kiedy odtwarzanie, playback odbywa się na rożnych kanałach używając TotalMix można je zmiksować i odsłuchać na jednym wyjściu stereo.

Miksowanie sygnału wejściowego z sygnałem odtwarzanym [pełny ASIO Direct Monitoring]. RME nie tylko jest pionierem rozwiązań ADM, ale również zapewnia najpełniejszą implementację ADM w swoich urządzeniach.

Integracja z urządzeniami zewnętrznymi. Wykorzystując TotalMix, w ścieżkę sygnałową przy odtwarzaniu albo w trakcie nagrywania można włączyć zewnętrzne efekty. W zależności od ustawienia, działa to jak inserty efektowe lub tory wysyłki i powrotu dla efektów. Na przykład, do ścieżki wokalnej można w czasie rzeczywistym włączyć efekt pogłosu w odsłuchu.

Dla każdego kanału wejściowego, playback i wyjścia sprzętowego przewidziano obliczane sprzętowo wskaźniki poziomów Peak i RMS. Wskaźniki poziomów są bardzo przydatne przy wykrywaniu obecności sygnału i kierunków routingu sygnałów audio.

Praca w trybie samodzielnym
W trybie pracy samodzielnej MADIface USB może być zasilany za pomocą zasilacza USB podłączanego do gniazdka lub akumulatorów, takich jak używane do telefonów komórkowych i odtwarzaczy MP3. Bez komputera nadrzędnego urządzenie działa w domyślnej konfiguracji. Przy użyciu jednego wejścia MADIface USB działa w trybie clock slave, i wykorzystuje częstotliwość próbkowania, która pojawia się na wejściu. AutoSelect jest aktywny, więc można korzystać z każdego z wejść. Dźwięk z wejścia przekazywany jest na wyjścia bez zmian. Format wyjściowy odpowiada formatowi wejściowemu [56/64 kanałów, 48k/96k Frame]. Przy użyciu dwóch wejść urządzenie przechodzi do trybu Double Processing Mode i aktywne są niezależnie dwa tory i dwie instancje SteadyClock. Układ połączeń wewnętrznych z równoległego zmienia się na podwójny krzyżowy [cross-coupled].

Dlatego w trybie samodzielnym urządzenie automatycznie działa jako aktywny przekaźnik, umożliwiając podwojenie długości połączenia do 100 m dla przewodów koncentrycznych i 2000 m dla kabli optycznych. Przy podłączeniu do dwóch wejść moduł działa jako dwu-kierunkowy konwerter formatów, z formatu koncentrycznego na optyczny i jednocześnie w drugą stronę. Jest to możliwe nawet, gdy podłączone urządzenie używa konwertera częstotliwości próbkowania – częstotliwość próbkowania może być różna na dwóch torach.

Dzięki zastosowaniu systemów redukcji jittera SteadyClock nowej generacji oraz funkcji odświeżania sygnał dla wyjść MADI, MADIface USB zapewnia nie zwyczajną, ale zaawansowaną konwersję sygnałów.

Połączenia:

  • Nagrywanie/odtwarzanie: 64 kanały wejściowe / 64 wyjściowe,
  • 2 x wejście/wyjście MADI [optyczne i koncentryczne],
  • TotalMix,
  • Nie wymaga zasilacza zewnętrznego,
  • Działa w trybie samodzielnym,
  • Tryb Seamless Redundancy.

Podobne produkty

M-AUDIO AIR 192/4 Vocal Studio Pro

M-AUDIO AIR 192/4 Vocal Studio Pro

Zestaw do rejestracji – Interfejs Audio USB-C AIR 192/4, słuchawki studyjne HDH-40, mikrofon Nova Black, uchwyt elastyczny, osłona przeciwwietrzna, kabel mikrofonowy oraz USB, Ableton Live Lite, MPC Beats, ReValver i inne

Zobacz
M-AUDIO AIR HUB – Przetwornik Audio USB

M-AUDIO AIR HUB – Przetwornik Audio USB

Przetwornik USB cyfrowo-analogowy 24-bity/192kHz z wbudowaną funkcją HUB [3 gniazda USB z zasilaniem], 2 symetryczne wyjścia audio TRS, duży metalowy potencjometr głośności, wyjście słuchawkowe z niezależną kontrolą poziomu

Zobacz
RME Digiface USB

RME Digiface USB

Interfejs Audio USB 2.0 [32 IN/ 34 OUT], 4 x ADAT/ SPDIF I/O, tryb SMUX/SMUX4, wyjście słuchawkowe, TotalMix, DIGICheck, zasilanie poprzez USB

Zobacz
M-AUDIO AIR 192/8 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/8 – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB-C [2 IN/ 4 OUT] 24-bity/192kHz, 2 wejścia combo [preamp Crystal], 2 wejścia instrumentalne Hi-Z TRS, 2 wyjścia TRS i 4 RCA, MIDI, wyjście słuchawkowe, solidna metalowa obudowa, zasilanie USB, Ableton Live Lite, MPC Beats, ReValver

Zobacz