Powrót do kategorii

RME MADIface Pro

Interfejs audio MADI/ USB 2.0/ 3.0 [24-bity/ 192kHz], 68 IN/ 68 OUT, 4 wejścia [mic/ linia/ instrument], 4 wyjścia [2 x XLR, 2 x wyjście słuchawkowe], MADI, MIDI, MIDI over MADI, Tryb Stand-alone, TotalMix FX, kompatybilny z iPad, zasilanie poprzez USB

Sugerowana cena detaliczna brutto 5250 zł

Opis szczegółowy

64 kanały – zamiast 8!
Zaprezentowany w 2015 roku interfejs RME Babyface Pro zdobył duże uznanie w branży i uznawany jest obecnie za standard w profesjonalnym świecie nagraniowym. Wspaniałe brzmienie, jakość wykonania i profesjonalne złącza sprawiły, że model ten stał się podstawowym wyborem dla producentów, realizatorów i artystów na całym świecie.

Minął rok i RME wprowadza na rynek jeszcze lepszą wersję Babyface Pro. MADIface Pro ma taką samą, przepiękną obudowę z wbudowanymi złączami XLR i analogowymi, jednak złącza ADAT zastąpiono portami MADI. W rezultacie, używając jednego kabla możesz przetwarzać 64 kanały audio o nieskazitelnym brzmieniu w interfejsie, który zmieścisz w swojej torbie na laptopa obok komputera.

Nieduże wymiary i wszechstronny zestaw wejść i wyjść czynią z MADIface Pro idealne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie liczy się jakość dźwięku oraz mobilność. Równie przydatny w roli kontrolera, w zastosowaniach koncertowych, przemysłowych i podczas transmisji, MADIface Pro stanowi także kompletne rozwiązanie do studia nagrań.

Połączenia:

  • Nagrywanie/Odtwarzanie – 68 kanałów wejściowych/68 wyjściowych,
  • 4 wejścia analogowe (Mic, Line, Instrument),
  • 4 wyjścia analogowe (2 x XLR, 2 wyjścia słuchawkowe),
  • 1 x MADI wejście/wyjście,
  • 1 x MIDI In/Out plus MIDI przez MADI,
  • 1 x USB 2.0 (kompatybilny z USB 3),
  • Osobne wyjścia dla słuchawek o wysokiej i niskiej impedancji.

Podstawowe funkcje:
Dwa analogowe wejścia XLR mikrofonowo-instrumentalne, dwa wyjścia liniowe, dwa uniwersalne wejścia TS liniowe lub instrumentalne, oraz 2 stereofoniczne wyjścia TRS dla słuchawek o niskiej i wysokiej impedancji zapewniają wszystko, czego potrzebujesz do pracy nad swoimi projektami w studio lub w trasie. Do tego w TotalMix FX znajdziesz nieograniczone możliwości krosowania i miksowania kanałów, oraz 3-pasmową korekcję parametryczną i efekty reverb/echo. Zestaw niezbędnych funkcji uzupełniają wejście i wyjście MIDI. Urządzenie zasilane jest przez USB i zazwyczaj – jeśli nie używasz portów MADI – nie wymaga zewnętrznego zasilacza.

MADI I/O
Optyczne porty MADI I/O umożliwiają transmisję 64 kanałów wejściowych oraz wyjściowych z częstotliwością próbkowania do 192 kHz. Sekcja MADI jest w pełni kontrolowana w TotalMix FX, razem z torami analogowymi, co w sumie daje 68 kanałów wejściowych i 68 kanałów wyjściowych dostępnych przez USB 2.
Aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu na moc, projektanci z RME zaimplementowali funkcję opóźnionego startu transceivera MADI przy rozruchu, oraz opcję czasowego wyłączenia modułu, gdy nie jest potrzebny. MADIface Pro posiada zasilacz zewnętrzny z blokowanym złączem.

W trybie samodzielnym
Gdy interfejs nie jest podłączony do komputera MADIface Pro przełącza się do trybu stand-alone. Łatwy w obsłudze panel sterowania z dedykowanymi przyciskami i czterema wskaźnikami poziomów, oraz funkcja niezależnego zapisu wszystkich, aktualnych ustawień stanowią już istotny element obsługi w trakcie pracy dla wielu obecnych użytkowników Babyface Pro.

W trybie stand-alone dodano bardzo przydatną funkcję monitora MADI. Kanały MADI 1-64 przechodzą niezmienione od wyjścia do wejścia (ale odświeżone za pomocą MADIface Pro SteadyClock III). Opcjonalnie kanały 1/2 można zamienić sygnałami wejściowymi 1/2, 3/4, MADI 1/2 lub ustawionym przez użytkownika miksem tych wszystkich kanałów. Wyjścia analogowe można wykorzystać do odsłuchu dowolnej wejściowej pary kanałów MADI.

RME USB 2.0
RME potrafi zapewnić profesjonalną jakość przetwarzania przez USB 2.0, dzięki czemu MADIface Pro może nagrywać i odtwarzać równolegle 68 kanałów, przy ustawieniach bufora na poziomie 32 sampli (najniższa wartość zależy od wydajności komputera). MADIface Pro działa też w trybie Class Compliant z iPadem™ – do dyspozycji są wtedy 24 kanały wejścia/wyjścia (4 analogowe, 20 kanałów MADI). Do sterowania tym, naprawdę profesjonalnym i przenośnym sprzętem można użyć opcjonalnej aplikacji dla iOS RME TotalMix FX for iPad™, która dostępna jest w App Store.

Podobne produkty

RME MADIface XT

RME MADIface XT

Interfejs Audio USB 3.0 [196 IN/ 198 OUT], 3 x MADI I/O [2 x optical, 1 x coaxial], 2 x Analog Mic/Line [XLR/TRS], 4 x Analog OUT [XLR, Phones], AES/EBU, MIDI, 3 x wirtualne MIDI przez MADI, WordClock, TotalMix FX, SteadyClock, DIGICheck

Zobacz
RME FireFace UFX II – Interfejs Audio USB

RME FireFace UFX II – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB [30 IN/ 30 OUT], 24-bity/192kHz, 12 analog I/O [TRS], Main Out [XLR], 4 preampy mikrofonowe, 2 wyjścia słuchawkowe, AES/EBU, 2 x ADAT, WordClock, 2 x MIDI, DURec [rejestracja audio na flash/ HDD], TotalMix FX, sterownik ARC USB [opcja]

Zobacz
PreSonus AudioBox 1818 VSL – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox 1818 VSL – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 [18 IN/ 18 OUT] 24-bity/96kHz, 8 wejść combo [6 mic/line + 2 mic/instrument], 8 wyjść audio TRS, ADAT, S/PDIF, wyjście słuchawkowe, MIDI, oprogramowanie Studio One 4 Artist oraz Virtual StudioLive VSL [blok efektów bez latencji]

Zobacz
PreSonus AudioBox iOne – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox iOne – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 24-bity/96kHz, tryb class-compliant [iPad], 1 wejście mikrofonowe XLR, 1 wejście instrumentalne TS, 2 wyjścia liniowe TRS, wyjście słuchawkowe, w zestawie oprogramowanie Studio One 4 Artist, Capture Duo [iPad]

Zobacz