Powrót do kategorii

RME Babyface PRO FS – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB [12 IN/ 12 OUT], 24-bity/192kHz, 4 analog I/O [TRS], 2 preampy mikrofonowe, ADAT lub S/PDIF, MIDI, 2 wyjścia słuchawkowe, TotalMix FX, kompatybilny z iPad

Sugerowana cena detaliczna brutto 3444 zł

Opis szczegółowy

Kilka lat temu Babyface Pro ponownie zademonstrował absolutne zaangażowanie RME w najwyższą jakość wykonania, nie tylko w układach audio i rozwoju sterowników, lecz także w mechanice. Ten wysokiej klasy przenośny interfejs został stworzony z najwyższą precyzją z bloku aluminiowego i zawiera nowo skonstruowane układy analogowe i cyfrowe. Innowacyjne technologie oszczędzania energii zapewniły najwyższą wierność bez kompromisów w zakresie poziomów, szumów i zniekształceń.

W nowym interfejsie Babyface Pro FS wprowadzono jeszcze więcej ulepszeń:

  • Przełącznik +19/+4 dBu na spodzie dodaje bezpośredni sposób redukcji poziomu wyjściowego, poprawia tym samym SNR dla czułych monitorów aktywnych, zapobiega zniekształceniom/przeładowaniom i pomaga utrzymać suwaki FX TotalMix w okolicach 0 dB zamiast dużego tłumienia.
  • Pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera.
  • Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrosła z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB. Wykorzystują teraz te same wzmacniacze operacyjne co ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.
  • SNR wejścia mikrofonowego poprawił się z 112,2 dB do 113,7 dB, a wejść liniowych TRS poprawił się z 114 dB do 116,3 dB (120 dBA). THD wejść liniowych poprawiono o 8 dB.
  • Latencja została zmniejszona o 6 próbek po stronie AD dzięki nowym przetwornikom ADC (5 próbek AD, 7 próbek DA. Szybciej się nie da…).
  • Wszystkie powyższe ulepszenia zostały osiągnięte bez zwiększania zużycia energii przez urządzenie.
  • K-Slot do ochrony przed kradzieżą.
  • Zasilanie słuchawek w serii ADI-2.

Tory słuchawkowe z ADI-2

Dwa wyjścia słuchawkowe, oferujące równolegle gniazda TRS i mini-jack, posiadają całkowicie oddzielne stopnie wzmocnienia, aby idealnie pasowały do słuchawek o niskiej i wysokiej impedancji, co gwarantuje nieskazitelne efekty dźwiękowe bez względu na rodzaj zastosowanych słuchawek.

Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrasta z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB ze względu na użycie tych samych wyjściowych wzmacniaczy operacyjnych, co w ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.

Nagrywanie w pełnym zakresie – ulepszone wejścia mikrofonowe i liniowe

Dla głównych wejść/wyjść RME zaprojektowało gniazdo XLR, które bezproblemowo integruje się z obudową i pozwala oszczędzić miejsce.

Dwa sterowane cyfrowo przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 76 dB, regulowany co 1 dB, w tym tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowe parametry EIN (równoważny szum wejściowy), jak również zabezpieczenie przed przeładowaniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie.

Niezwykle wydajna konstrukcja Babyface Pro prawie nigdy nie wymaga zewnętrznego zasilacza – jest idealnie stabilny na zasilaniu z magistrali USB 3, a także większości portów USB 2, bez uszczerbku dla jakichkolwiek parametrów technicznych. Dzięki temu idealnie nadaje się do mobilnych nagrań, nawet z parą ulubionych mikrofonów pojemnościowych.

Kompleksowy zestaw funkcji uzupełnia optyczne wejście/wyjście TOSLINK; można go używać jako portu ADAT z obsługą SMUX lub SPDIF dla sesji do 192 kHz. W połączeniu z zewnętrznym konwerterem ADAT Babyface Pro w pełni obsługuje 12 wejść analogowych, jak również 12 wyjść, co czyni go idealnym rozwiązaniem do wielościeżkowych zastosowań live i studyjnych. Do wejść jack 3 i 4 w Babyface Pro możesz podłączyć każdy instrument, liniowy lub wysoko impedancyjny. Nagrywaj swoją gitarę w podróży bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu. Pakiet dopełnia wejście/wyście MIDI dostępne za pomocą dołączonego kabla.

Bardziej PROfesjonalna wydajność dzięki funkcji SteadyClock FS

W cyfrowym audio częstotliwość zegara jest istotnym czynnikiem, ponieważ tworzy korelację pomiędzy bitami audio i odniesieniem czasowym. Niestety częstotliwość zegara nie zawsze jest tak stabilna, jak sobie tego życzysz. Babyface Pro FS oferuje pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera. Doskonała wydajność we wszystkich trybach zegara i wysokiej jakości konwersja analogowa, aby usłyszeć mix taki, jakim jest. Konwersja formatów cyfrowych w produktach RME odbywa się bez utraty czy degradacji, a SteadyClock FS zapewnia, że obraz dźwiękowy nigdy nie ulegnie degradacji. Pomaga to zoptymalizować nagrania i miksy, ponieważ scena dźwiękowa ma większą głębię i przejrzystość.

Miksowanie i routing z TotalMix FX & TotalMix Remote

Tak jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, Babyface Pro FS również zawiera potężny cyfrowy mikser, działający w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne trasowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzanie do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i niezrównaną elastyczność trasowania.

Babyface Pro FS jest dostarczany z systemem RME TotalMix FX, dostępnym dla systemów Windows i Mac OS X. Dostępna jest również wersja na iOS. To niesamowicie wszechstronne oprogramowanie pozwala na używanie Babyface Pro w każdej sytuacji. Na przykład miksowanie gitary i wokali do odsłuchu na słuchawkach nigdy nie było łatwiejsze. Oparty na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay.

Dodatkowo najnowsze oprogramowanie RME, TotalMix Remote, zwiększa moc interfejsu Babyface Pro FS poprzez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.

Bazujący na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay. Najnowszej generacji przetworniki AD/DA o niskiej latencji, w połączeniu z unikalną technologią SteadyClock FS firmy RME, zapewniają wyjątkowe parametry, które zadowolą najbardziej wymagających profesjonalistów. RME Babyface Pro, łączący ogromny zestaw funkcji z doskonałością brzmieniową i intuicyjną obsługą, zarówno w studio, jak i w podróży, jest najbardziej wszechstronnym i uniwersalnym kompaktowym interfejsem audio, jaki kiedykolwiek powstał.

Łatwy w obsłudze i doskonale stabilny

Prosto do sedna bez zakłóceń: referencyjna konstrukcja Babyface Pro nie pozostawia nic do życzenia. Urządzenia RME są przeznaczone do zachowywania muzyki w jej obecnym kształcie. Sygnały audio są przekazywane w całości, nic nie jest dodawane, nic nie jest zabierane. W przypadku nowego Babyface obwody audio zostały ulepszone tak, aby spełniały nawet najwyższe poziomy wzmocnienia z najlepszym zakresem dynamiki. Zgrabny interfejs użytkownika dostarcza wielu informacji i jest przejrzysty. Dzięki temu dostęp do każdej funkcji i trybu konfiguracji Babyface Pro jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

W ramach filozofii produktowej RME zawsze rozwijamy i optymalizujemy naszą podstawową technologię. RME utorowało drogę dla wielokanałowego dźwięku i jako pierwsze zapewniło profesjonalną wydajność przez USB 2.0. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju niezawodnych, stabilnych i regularnie aktualizowanych sterowników dla naszych produktów oraz niezachwianego nacisku na jakość dźwięku. Gwarantuje to, że Twój Babyface Pro FS nigdy nie będzie przestarzały i zawsze będzie aktualizowany.

A ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest zależne od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

Podobne produkty

MIDITECH Guitarface II – Interfejs Audio

MIDITECH Guitarface II – Interfejs Audio

Interfejs Audio USB 16-bitów/48kHz, 2 wejścia TRS [instrumentalne HI-Z, mikrofonowe], zasilanie USB, Samplitude Silver, Independence, IK Amplitube CS, Toontrack EZ Mix2 Lite, Waldorf Edition LE 2, PoiZone Synthesizer, Finale Notepad

Zobacz
PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 24-bity/96kHz, tryb class-compliant [iPad], 2 wejścia combo [mikrofonowo/ instrumentalno/ liniowe], 2 wyjścia liniowe TRS, wyjście słuchawkowe, MIDI IN/OUT, w zestawie oprogramowanie Studio One 4 Artist, Capture Duo [iPad]

Zobacz
RME FireFace UFX+ Interfejs Audio USB/Thunderbolt

RME FireFace UFX+ Interfejs Audio USB/Thunderbolt

Interfejs Audio Thunderbolt/ USB 3.0 [94 IN/ 94 OUT], 24-bity/192kHz, 12 analog I/O [TRS], 4 preampy mikrofonowe, MADI, AES/EBU, 2 x ADAT, Word Clock, 2 x MIDI, DURec [rejestracja audio na flash/ HDD], TotalMix FX, sterownik ARC USB [opcja]

Zobacz
RME MADIface USB

RME MADIface USB

Karta MADI [64 IN/ 64 OUT] poprzez USB 2.0 !!!, 24-bity/192 kHz, interfejs MADI I/O [optyczne i elektryczne BNC], solidna obudowa, bus-powered, technologia SteadyClock, kompatybilna ze wszystkimi standardami MADI

Zobacz