Powrót do kategorii

RME Babyface PRO FS – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB [12 IN/ 12 OUT], 24-bity/192kHz, 4 analog I/O [TRS], 2 preampy mikrofonowe, ADAT lub S/PDIF, MIDI, 2 wyjścia słuchawkowe, TotalMix FX, kompatybilny z iPad

Sugerowana cena detaliczna brutto 4440 zł

Opis szczegółowy

Kilka lat temu Babyface Pro ponownie zademonstrował absolutne zaangażowanie RME w najwyższą jakość wykonania, nie tylko w układach audio i rozwoju sterowników, lecz także w mechanice. Ten wysokiej klasy przenośny interfejs został stworzony z najwyższą precyzją z bloku aluminiowego i zawiera nowo skonstruowane układy analogowe i cyfrowe. Innowacyjne technologie oszczędzania energii zapewniły najwyższą wierność bez kompromisów w zakresie poziomów, szumów i zniekształceń.

W nowym interfejsie Babyface Pro FS wprowadzono jeszcze więcej ulepszeń:

  • Przełącznik +19/+4 dBu na spodzie dodaje bezpośredni sposób redukcji poziomu wyjściowego, poprawia tym samym SNR dla czułych monitorów aktywnych, zapobiega zniekształceniom/przeładowaniom i pomaga utrzymać suwaki FX TotalMix w okolicach 0 dB zamiast dużego tłumienia.
  • Pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera.
  • Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrosła z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB. Wykorzystują teraz te same wzmacniacze operacyjne co ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.
  • SNR wejścia mikrofonowego poprawił się z 112,2 dB do 113,7 dB, a wejść liniowych TRS poprawił się z 114 dB do 116,3 dB (120 dBA). THD wejść liniowych poprawiono o 8 dB.
  • Latencja została zmniejszona o 6 próbek po stronie AD dzięki nowym przetwornikom ADC (5 próbek AD, 7 próbek DA. Szybciej się nie da…).
  • Wszystkie powyższe ulepszenia zostały osiągnięte bez zwiększania zużycia energii przez urządzenie.
  • K-Slot do ochrony przed kradzieżą.
  • Zasilanie słuchawek w serii ADI-2.

Tory słuchawkowe z ADI-2

Dwa wyjścia słuchawkowe, oferujące równolegle gniazda TRS i mini-jack, posiadają całkowicie oddzielne stopnie wzmocnienia, aby idealnie pasowały do słuchawek o niskiej i wysokiej impedancji, co gwarantuje nieskazitelne efekty dźwiękowe bez względu na rodzaj zastosowanych słuchawek.

Moc wyjścia słuchawkowego TRS 3,5 mm wzrasta z 70 mW do 90 mW. THD obu wyjść słuchawkowych poprawiło się nawet o 10 dB ze względu na użycie tych samych wyjściowych wzmacniaczy operacyjnych, co w ADI-2 Pro. Impedancja wyjścia TRS 3,5 mm została obniżona z 2 Ω do 0,1 Ω.

Nagrywanie w pełnym zakresie – ulepszone wejścia mikrofonowe i liniowe

Dla głównych wejść/wyjść RME zaprojektowało gniazdo XLR, które bezproblemowo integruje się z obudową i pozwala oszczędzić miejsce.

Dwa sterowane cyfrowo przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 76 dB, regulowany co 1 dB, w tym tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowe parametry EIN (równoważny szum wejściowy), jak również zabezpieczenie przed przeładowaniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie.

Niezwykle wydajna konstrukcja Babyface Pro prawie nigdy nie wymaga zewnętrznego zasilacza – jest idealnie stabilny na zasilaniu z magistrali USB 3, a także większości portów USB 2, bez uszczerbku dla jakichkolwiek parametrów technicznych. Dzięki temu idealnie nadaje się do mobilnych nagrań, nawet z parą ulubionych mikrofonów pojemnościowych.

Kompleksowy zestaw funkcji uzupełnia optyczne wejście/wyjście TOSLINK; można go używać jako portu ADAT z obsługą SMUX lub SPDIF dla sesji do 192 kHz. W połączeniu z zewnętrznym konwerterem ADAT Babyface Pro w pełni obsługuje 12 wejść analogowych, jak również 12 wyjść, co czyni go idealnym rozwiązaniem do wielościeżkowych zastosowań live i studyjnych. Do wejść jack 3 i 4 w Babyface Pro możesz podłączyć każdy instrument, liniowy lub wysoko impedancyjny. Nagrywaj swoją gitarę w podróży bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu. Pakiet dopełnia wejście/wyście MIDI dostępne za pomocą dołączonego kabla.

Bardziej PROfesjonalna wydajność dzięki funkcji SteadyClock FS

W cyfrowym audio częstotliwość zegara jest istotnym czynnikiem, ponieważ tworzy korelację pomiędzy bitami audio i odniesieniem czasowym. Niestety częstotliwość zegara nie zawsze jest tak stabilna, jak sobie tego życzysz. Babyface Pro FS oferuje pełny układ SteadyClock FS jak w ADI-2 Pro FS dla zapewnienia najniższego poziomu zniekształceń jittera i najwyższej odporności na jittera. Doskonała wydajność we wszystkich trybach zegara i wysokiej jakości konwersja analogowa, aby usłyszeć mix taki, jakim jest. Konwersja formatów cyfrowych w produktach RME odbywa się bez utraty czy degradacji, a SteadyClock FS zapewnia, że obraz dźwiękowy nigdy nie ulegnie degradacji. Pomaga to zoptymalizować nagrania i miksy, ponieważ scena dźwiękowa ma większą głębię i przejrzystość.

Miksowanie i routing z TotalMix FX & TotalMix Remote

Tak jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, Babyface Pro FS również zawiera potężny cyfrowy mikser, działający w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne trasowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzanie do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i niezrównaną elastyczność trasowania.

Babyface Pro FS jest dostarczany z systemem RME TotalMix FX, dostępnym dla systemów Windows i Mac OS X. Dostępna jest również wersja na iOS. To niesamowicie wszechstronne oprogramowanie pozwala na używanie Babyface Pro w każdej sytuacji. Na przykład miksowanie gitary i wokali do odsłuchu na słuchawkach nigdy nie było łatwiejsze. Oparty na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay.

Dodatkowo najnowsze oprogramowanie RME, TotalMix Remote, zwiększa moc interfejsu Babyface Pro FS poprzez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.

Bazujący na FPGA mikser DSP dodaje uniwersalny 3-pasmowy korektor parametryczny do wszystkich wejść i wyjść. Dostępne są również efekty reverb i delay. Najnowszej generacji przetworniki AD/DA o niskiej latencji, w połączeniu z unikalną technologią SteadyClock FS firmy RME, zapewniają wyjątkowe parametry, które zadowolą najbardziej wymagających profesjonalistów. RME Babyface Pro, łączący ogromny zestaw funkcji z doskonałością brzmieniową i intuicyjną obsługą, zarówno w studio, jak i w podróży, jest najbardziej wszechstronnym i uniwersalnym kompaktowym interfejsem audio, jaki kiedykolwiek powstał.

Łatwy w obsłudze i doskonale stabilny

Prosto do sedna bez zakłóceń: referencyjna konstrukcja Babyface Pro nie pozostawia nic do życzenia. Urządzenia RME są przeznaczone do zachowywania muzyki w jej obecnym kształcie. Sygnały audio są przekazywane w całości, nic nie jest dodawane, nic nie jest zabierane. W przypadku nowego Babyface obwody audio zostały ulepszone tak, aby spełniały nawet najwyższe poziomy wzmocnienia z najlepszym zakresem dynamiki. Zgrabny interfejs użytkownika dostarcza wielu informacji i jest przejrzysty. Dzięki temu dostęp do każdej funkcji i trybu konfiguracji Babyface Pro jest intuicyjny i łatwy w obsłudze.

RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

W ramach filozofii produktowej RME zawsze rozwijamy i optymalizujemy naszą podstawową technologię. RME utorowało drogę dla wielokanałowego dźwięku i jako pierwsze zapewniło profesjonalną wydajność przez USB 2.0. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju niezawodnych, stabilnych i regularnie aktualizowanych sterowników dla naszych produktów oraz niezachwianego nacisku na jakość dźwięku. Gwarantuje to, że Twój Babyface Pro FS nigdy nie będzie przestarzały i zawsze będzie aktualizowany.

A ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest zależne od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.

Podobne produkty

M-AUDIO AIR 192/6 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/6 – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB-C [2 IN/ 2 OUT] 24-bity/192kHz, 2 wejścia combo [preamp Crystal], 2 wejścia instrumentalne Hi-Z TRS, 2 wyjścia TRS, MIDI, wyjście słuchawkowe, solidna metalowa obudowa, zasilanie USB, ProTools First, Ableton Live Lite i inne

Zobacz
MIDITECH AudioLink III – Interfejs Audio

MIDITECH AudioLink III – Interfejs Audio

Interfejs Audio USB 16-bitów/48kHz, 2 wejście Combo [instrumentalne Hi-Z, mikrofonowe], zasilanie USB, Samplitude Silver, Independence, IK Amplitube CS, Toontrack EZ Mix2 Lite, Waldorf Edition LE 2, PoiZone Synthesizer, Finale Notepad

Zobacz
RME Digiface AVB

RME Digiface AVB

Interfejs audio UBS 3.0 [128 IN/ 128 OUT], 16 strumieni wejściowych/ wyjściowych, Gigabit Ethernet [zgodny z 802.3], wyjście słuchawkowe, WordClock, zasilanie z magistrali, stos protokołów AVB zgodny z IEEE 802.1 BA, TotalMix FX

Zobacz
RME MADIface USB

RME MADIface USB

Karta MADI [64 IN/ 64 OUT] poprzez USB 2.0 !!!, 24-bity/192 kHz, interfejs MADI I/O [optyczne i elektryczne BNC], solidna obudowa, bus-powered, technologia SteadyClock, kompatybilna ze wszystkimi standardami MADI

Zobacz