Powrót do kategorii

PreSonus AudioBox 1818 VSL – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 [18 IN/ 18 OUT] 24-bity/96kHz, 8 wejść combo [6 mic/line + 2 mic/instrument], 8 wyjść audio TRS, ADAT, S/PDIF, wyjście słuchawkowe, MIDI, oprogramowanie Studio One 4 Artist oraz Virtual StudioLive VSL [blok efektów bez latencji]

Sugerowana cena detaliczna brutto 1450 zł

Specyfikacja

Minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 1818VSL.

Windows
  • Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Mac
  • Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Wspólne dla systemów Windows i Mac
  • Port USB 2.0,
  • Zalecane połączenie z Internetem,
  • Napęd DVD-ROM (potrzebny do instalacji programu Studio One Artist).
  • Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego.  Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
    Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024×768 pikseli.
Wejścia mikrofonowe
  • Rodzaj złącza: Combo, XLR, żeńskie, symetryczne,
  • EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego -133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
  • THD+N: 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp sygnał-szum: 97 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
  • Zakres regulacji: -15 dB do +65 dB,
  • Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom):+16 dBu, < 0.5% THD,
  • Impedancja wejściowa: 1.7 kΩ,
  • Zasilanie fantomowe: +48 VDC, 10 mA.
Wejścia liniowe
  • Rodzaj złącza: Combo, ¼” TS, żeńskie, niesymetryczne,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
  • Zniekształcenia THD + N 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp od szumu: 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: od -20 dB do +20 dB,
  • Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ.
Wejścia instrumentalne
  • Rodzaj złącza: Combo, ¼” TS, żeńskie, niesymetryczne,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie,
  • Zniekształcenia THD + N 0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp od szumu: 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ.,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: od -30 dB do +50 dB,
  • Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD,
  • Impedancja wejściowa: 1 MΩ.
Wyjścia analogowe
  • Rodzaj złącza: ¼” TRS, żeńskie, symetryzowane,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (±0,25 dB),
  • Zniekształcenia THD + N 0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.,
  • Odstęp od szumu: 109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.,
  • Poziom wyjściowy +10 dBu, < 0.5% THD,
  • Impedancja wyjściowa 51Ω.
Wyjścia słuchawkowe
  • Rodzaj złącza: ¼” TRS, żeńskie, stereo,
  • Moc maksymalna 120 mW/ch przy obciąż. 60Ω,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.,
  • Zniekształcenia THD + N 0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone,
  • Odstęp od szumu: 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone.
Zasilanie
  • Zasilacz zewnętrzny +18 V DC, 2,6A, plus w środku,
  • Rodzaj złącza: 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł.
Dane cyfrowe
  • Dynamika konwersji AC: 114 dB, 48 kHz, A-ważone,
  • Dynamika konwersji CA: 114 dB, 48 kHz, A-ważone,
  • Połączenie: USB 2.0 high-speed,
  • Rozdzielczość bitowa: 24 bity,
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,
  • Latencja 2.8 ms – 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,
  • Wejście/wyjście optyczne ADAT: złącza Toslink™ , format ADAT/SMUX,
  • Wejście/wyjście S/PDIF: złącza RCA żeńskie,
  • Wyjście Word Clock: złącze BNC, 4.5 Vpp przy obc. 75Ω,
  • Wejście/wyjście MIDI DIN 5- pinowy.
Budowa
  • Rozmiar rack 1U, wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga: 2,1 kg,
  • Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).

Opis szczegółowy

AudioBox 1818VSL to najważniejszy produkt z nowej generacji interfejsów USB 2.0 audio/MIDI marki PreSonus. Będący kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. AudioBox 1818VSL wyróżnia się zestawem funkcji, znakomitym brzmieniem i ceną, którą w tej kategorii produktów trzeba uznać za bezprecedensową. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają wykorzystać moc obliczeniową komputera i stosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, korektora pół-parametrycznego i filtra górno-przepustowego FAT Channel, które dostępne są w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2 – przy niezauważalnej latencji. Jest to świetny wybór dla studiów projektowych, występujących zespołów, a także jako wyposażenie szkolnych sali muzycznych, rozmaitych instalacji firmowych i innych systemów robionych na specjalne zamówienie.

Interfejs to profesjonalne urządzenie w pełnym tego słowa znaczeniu: posiada najwyższej klasy konwertery 24-bit/96 kHz; przedwzmacniacze XMAX™ w klasie A, wejścia i wyjścia cyfrowe ADAT, koaksjalne wejścia i wyjścia S/PDIF; wyjście word-clock, wejście/wyjście MIDI. Do tego całość umieszczona została w wytrzymałej, metalowej obudowie, którą można zamontować w skrzyni rack.

Co więcej, dzięki możliwościom systemu VSL, z AudioBoxem 1818VSL mamy także dostęp do programowego miksera 26×8. W rezultacie, korzystając z AudioBoxa 1818VSL i laptopa lub innego komputera, możesz miksować studyjne sesje lub występujące na żywo całe zespoły – wszystko z odsłuchem i nagrywaniem przy przetwarzaniu w (lub nie) czasie rzeczywistym! Dzięki doskonalej integracji sprzętu PreSonus z oprogramowaniem zrobisz to szybko i łatwo, bez konieczności użycia sprzętowego miksera, szafy efektów zewnętrznych i przy minimalnej liczbą połączeń.

Dlaczego lepiej słyszeć działanie efektów i procesorów w odsłuchu?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchu sygnału przetwarzanego efektami to jak gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych przez muzyków dźwięków, a całość brzmi bardziej naturalnie niż przy sztucznie wykreowanym studyjnym obrazie dźwiękowym. W rezultacie uzyskujemy lepsze wykonanie i tym samym, lepsze nagrania.

W programie DAW na pewno masz całe mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż się wydaje. To prawda, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo, więc kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchach studyjnych, oryginalny sygnał słychać odrobinę wcześniej od sygnału przetworzonego, co jest bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się w ten sposób nagrywać. Na szczęście doskonali inżynierowie z PreSonusa włożyli mnóstwo pracy w to, by zredukować opóźnienie przy przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz też nagrywać z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji masz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne i układ korekcji z toru Fat channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.

PreSonus słynie z doskonałych procesorów
Firma PreSonus nie wymyśliła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła to lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów niezajmujący się, na co dzień produkcją procesorów sygnału dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i parę efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał przetwarzać można, a także tworzyć i ładować gotowe ustawienia, korzystając z wygodnej funkcji przeciągnij-i-upuść, dostępnej w VSL. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i wybitnie prosta obsługa oznacza lepsze rezultaty i dużo więcej zabawy!

Najwyższej jakości brzmienie z wszechstronnego, wytrzymałego interfejsu
Wszechstronny, przenośny interfejs AudioBox 1818VSL posiada dwa wygodne w obsłudze, wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo na panelu przednim i sześć, również dostępnych z przodu wejść typu combo mikrofonowo-instrumentalnych, pełne zasilanie fantomowe 48 V (włączane w dwóch grupach), oraz 8 wyjść liniowych. Optyczne wejście/wyjście ADAT pozwala na wykorzystanie kolejnych 8 kanałów wejścia i wyjścia (przy parametrach 44.1 lub 48 kHz; a 4 kanałów przy wyborze 88.1 lub 96 kHz). Następne dwa kanały dostępne są na złączach S/PDIF, co w sumie daje nam 18 wejściowych kanałów audio i 18 kanałów wyjściowych.

Brzmienie interfejsu to PreSonus w najczystszej postaci – interfejs posiada w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które są w mikserach StudioLive oraz najwyższej jakości konwertery 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB, gwarantujące czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono także w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (uwaga z poziomem głośności!)

Doskonałe brzmienie przedwzmacniaczy PreSonusa to jeden z najważniejszych powodów, dla których tak wielu profesjonalistów branży audio wybiera interfejsy PreSonus. XMAX jest najlepszym tranzystorowym przedwzmacniaczem produkowanym przez firmę PreSonus, a jego trzy główne zalety to:

Wysokie napięcie. Przedwzmacniacz XMAX działa pod napięciem 30V. Większość zwykłych układów, opartych na wzmacniaczach operacyjnych wykorzystuje napięcie od 10 V do 18 V. Wyższe napięcie zasilające zapewnia większy zakres dynamiki, lepsze brzmienie niskiego pasma, łagodniejsze pasmo górne i ogólnie bogatsze brzmienie.
Elementy dyskretne – zamiast wzmacniaczy operacyjnych. W układzie zastosowano wyłącznie prawdziwe tranzystory, rezystory i kondensatory, które gwarantują ultra-niski poziom szumów i transparentność. Wzmacniacze operacyjne powodują szumy, podbarwiają sygnał i sprawiają, że dźwięk brzmi szorstko.
Układ w klasie A. Układ w klasie A nie wprowadza zniekształceń i zapewnia bardziej prawdziwe, czystsze i bardziej muzyczne brzmienie niż układy w klasie AB, jakie znaleźć można w wielu przedwzmacniaczach.

Ostatecznym rezultatem zastosowania takiego układu w preampie XMAX jest wysoki headroom, niski poziom szumów, szeroki zakres dynamiczny, poszerzone pasmo przetwarzania i – co najważniejsze – muzykalność i transparentność, wyrównane brzmienie pasma najwyższego, głęboki bas i wszystko pomiędzy.

Konstrukcja, która wytrzyma każdą trasę
Zatrzymajmy się teraz i zastanówmy przez chwilę: mówimy o doskonale brzmiącym interfejsie 18×18 z dostępnym w komputerze mikserem, z pełnym asortymentem narzędzi dynamicznych i korekcją, z efektami pogłosu i delaya dla wybranych torów, do tego z obsługą MIDI i synchronizacją word-clock, w postaci pojedynczego modułu montowanego w racku! A to jeszcze nie wszystko.

Funkcjonalność i zalety oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Presety zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko ustawić dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar itd.
Doskonale zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 1818VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac oraz Windows; i w przeciwieństwie do wielu współczesnych produktów, jego cena jest bardzo przystępna.

Zatem, zapraszamy cię na testy AudioBoxa 1818VSL: to jest interfejs USB 2.0 nowej generacji, wyposażony w szeroki zestaw wejść i wyjść, w tym osiem wejść i wyjść analogowych; wejścia i wyjścia optyczne ADAT i cyfrowe S/PDIF, pozwalający na przetwarzanie i stosowanie efektów w czasie rzeczywistym, z niską latencją; z wyjściem word-clock, o niesłychanie wytrzymałej konstrukcji; z możliwością miksowania na drodze programowej i o brzmieniu najwyższej klasy, high-end – a wszystko w cenie, która musisz zobaczyć, żeby uwierzyć!

Funkcje
Interfejs do rejestracji audio USB 2.0, 24-bit / 96 kHz, 18 x 18 kanałów wejścia i wyjścia

2 Wejścia mikrofonowo-instrumentalne na panelu przednim, dla każdego:

  • Złącze typu Combo – wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼” jack,
  • Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
  • Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.

6 wejść mikrofonowo-liniowych, dla każdego:

  • Złącze typu Combo – wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼” jack,
  • Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
  • Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu,
  • Pełne zasilanie fantomowi +48 V dla mikrofonów pojemnościowych (włączane w dwóch grupach dla kanałów 1-4 i 5-8),
  • Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
  • Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
  • Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
  • Wskaźnik LED dla przesterowania poziomu na każdym kanale,
  • Wskaźnik poziomu na wyjściu głównym L/P (podwójny zestaw 7 x LED),
  • Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
  • W zestawie wieloślad programowy typu DAW – Studio One™ Artist.

W zestawie VIRTUAL STUDIOLIVE – oprogramowanie o następujących funkcjach:

  • Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
  • Mikser DSP 26 x 8,
  • Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego, z powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny,
  • 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
  • Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.

Wejścia i wyjścia:

  • 1 port USB 2.0,
  • 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne – na złączach typu Combo XLR/¼” jack,
  • 6 wejść mikrofonowo/liniowych na złączach typu Combo XLR/¼” jack,
  • 2 główne (kanały L/P) wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
  • 6 pomocniczych wyjść liniowych (kanały L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
  • Obsługujące 8 kanałów wejście/wyjście ADAT (przy ustawieniu 44.1 lub 48 kHz); 4 kanały – dla parametrów 88,2 lub 96 kHz.,
  • 2 kanały (stereo) S/PDIF, wejście i wyjście, na złączy koaksjalnym,
  • Wyjście słuchawkowe stereo – ¼” jack,
  • Wyjście word-clock na złączu BNC,
  • Gniazdo MIDI In/Out.

Przetwarzanie cyfrowe:

  • Rozdzielczość 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
  • Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
  • Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
  • Obsługa ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

Budowa:

  • Wymiary: rack 1U,
  • Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga 2,1 kg,
  • Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).

Oprogramowanie:

  • Virtual StudioLive (VSL) – przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
  • Studio One Artist – rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonus (typu DAW), z nieograniczoną liczbą ścieżek i z ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.

Podobne produkty

PreSonus AudioBox iTwo Studio – Zestaw Nagraniowy

PreSonus AudioBox iTwo Studio – Zestaw Nagraniowy

Zestaw do nagrywania [interfejs AudioBox iTwo USB 2.0/iPad, słuchawki studyjne Presonus HD7, mikrofon pojemnościowy Presonus M7, kabel XLR, oprogramowanie Studio One 4 Artist

Zobacz
PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox iTwo – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 24-bity/96kHz, tryb class-compliant [iPad], 2 wejścia combo [mikrofonowo/ instrumentalno/ liniowe], 2 wyjścia liniowe TRS, wyjście słuchawkowe, MIDI IN/OUT, w zestawie oprogramowanie Studio One 4 Artist, Capture Duo [iPad]

Zobacz
PreSonus AudioBox 44 VSL – Interfejs Audio USB

PreSonus AudioBox 44 VSL – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB 2.0 [4 IN/ 4 OUT] 24-bity/96kHz, 4 wejścia combo [2 mic/line + 2 mic/instrument], 4 wyjścia audio TRS, wyjście słuchawkowe, MIDI, oprogramowanie Studio One 4 Artist oraz Virtual StudioLive VSL [blok efektów bez latencji]

Zobacz
PreSonus AudioBox USB 96 Studio – Zestaw Nagr.

PreSonus AudioBox USB 96 Studio – Zestaw Nagr.

Zestaw do nagrywania [interfejs AudioBox USB 96, słuchawki studyjne Presonus HD7, mikrofon pojemnościowy Presonus M7, kabel XLR, oprogramowanie Studio One 4 Artist

Zobacz

Podobne produkty

PreSonus Studio 192 Mobile – Interfejs Audio USB 3

PreSonus Studio 192 Mobile – Interfejs Audio USB 3

Interfejs audio USB 3.0 [22 IN/ 26 OUT] 24-bity/192kHz, system procesorów FAT CHANNEL, 4 wejścia analogowe [2 preampy XMAX, 2 wejścia liniowe TRS], 6 wyjść analogowych TRS, wyjście słuchawkowe, 2 x ADAT, S/PDIF, tryb Zero-Latency, Studio One 4 Artist

Zobacz
RME FireFace UFX+ Interfejs Audio USB/Thunderbolt

RME FireFace UFX+ Interfejs Audio USB/Thunderbolt

Interfejs Audio Thunderbolt/ USB 3.0 [94 IN/ 94 OUT], 24-bity/192kHz, 12 analog I/O [TRS], 4 preampy mikrofonowe, MADI, AES/EBU, 2 x ADAT, Word Clock, 2 x MIDI, DURec [rejestracja audio na flash/ HDD], TotalMix FX, sterownik ARC USB [opcja]

Zobacz
RME MADIface USB

RME MADIface USB

Karta MADI [64 IN/ 64 OUT] poprzez USB 2.0 !!!, 24-bity/192 kHz, interfejs MADI I/O [optyczne i elektryczne BNC], solidna obudowa, bus-powered, technologia SteadyClock, kompatybilna ze wszystkimi standardami MADI

Zobacz
AKAI EIE PRO – Interfejs audio USB

AKAI EIE PRO – Interfejs audio USB

Interfejs audio USB 2.0 24-bity/96kHz, 4 wejścia combo [XLR, jack TRS], 4 wyjścia audio TRS, 4 inserty jack, wyjście słuchawkowe, 2 wskaźniki VU, MIDI In/Out, hub USB, klasyczny design, oprogramowanie AVID Pro Tools Express

Zobacz