Powrót do kategorii

Black Lion Revolution 2×2 – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB-C [2 IN/2 OUT] 24-bity/192kHz, 2 wejścia Combo [Mic/Line/Inst], kondensatory [Wima, Nichicon i Vishay], 2 wyjścia liniowe TRS, S/PDIF, wyjście słuchawkowe, wskaźniki LED, Studio One 5 Artist, Izotope Elements, BrainWorx BX Digital

Sugerowana cena detaliczna brutto 1999 zł

Specyfikacja

  • Możliwość łączenia z komputerem poprzez port USB-C,
  • Charakter obudowy: desktop (biurkowa),
  • Równoczesne wejścia/wyjścia I/O: 2 x 2,
  • Rozdzielczość A/D: 24 bity/192 kHz,
  • Liczba przedwzmacniaczy: 2 x mikrofonowe, 2 x instrumentalne,
  • Zasilanie Phantom: Tak,
  • Wejścia analogowe: 2 x combo XLR-1/4″ (mikrofonowe / liniowe),
  • Wyjścia analogowe: 2 x 1/4″ (odsłuchowe),
  • Wejścia cyfrowe: 1 x koncentryczne SPDIF,
  • Słuchawki: 1 x jack 1/4″ TRS,
  • Oprogramowanie: PreSonus Studio One Artist,
  • Zasilanie: z magistrali USB.

Opis szczegółowy

Wysokiej klasy interfejs USB 2×2 do nagrywania, z oprogramowaniem Studio One Artist.

Główne cechy:

  • Od razu zmodyfikowany – nie ma potrzeby, aby ulepszać ten interfejs, ponieważ wszystkie możliwe modyfikacje, z jakich słynie Black Lion Audio, są już w nim zawarte.
  • Jakość dźwięku, na poziomie najdroższych, najwyższej klasy urządzeń.
  • 2 przedwzmacniacze, 2 wyjścia analogowe, 2 wejścia analogowe / 2×2 równoczesne.
  • Cudownie poręczny, zasilany przez USB.
  • Niebywałe taktowanie wewnętrzne z użyciem technologii „Macro-MMC”.
  • Najwyższej klasy kondensatory Vishay, Nichicon i Wima oraz układy scalone.
  • Niewiarygodnie niski stosunek sygnału do szumu.
  • Wszystkie wejścia i wyjścia są w pełni symetryczne i odseparowane w sposób spotykany wyłącznie w sprzęcie z najwyższej półki.
  • Wewnętrzna technologia „PG-i” ogranicza zanieczyszczenie sygnału szumem pochodzącym z urządzeń zewnętrznych.
  • Zestaw zawiera oprogramowanie PreSonus Studio One Artist oraz wtyczki firm Izotope, Brainworx i Lindell.

Zmodyfikowany od samego początku

Black Lion Audio został ochrzczony mianem „króla modów audio”. Przez lata zmodyfikowali niezliczoną liczbę interfejsów do nagrywania. Ale wciąż zadawano im pytanie: kiedy wreszcie stworzą własny interfejs? Planowanie, konstruowanie i praca nad tym projektem trwała latami i w pełnej tajemnicy.
Potrzeba imponującej ilości projektów, aby potrafić zrewolucjonizować studyjnej klasy interfejsy zasilane z magistrali USB. Ale teraz nadszedł czas, aby Black Lion Audio dał swoją odpowiedź i wyszedł w świat z Revolution 2×2: najlepszym spośród przenośnych interfejsów do nagrywania. Revolution nie jest kolejnym przeciętnym interfejsem od starszego brata – to interfejs, o który świat od zawsze się upominał.

Najlepszy dźwięk, jaki słyszeliście

Najbardziej rewolucyjną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę w Revolution 2×2, jest jakość dźwięku. Ta jakość, którą zwykle da się osiągnąć w dużych, wysokiej klasy przetwornikach wartych tysiące dolarów, jest odtąd dostępna w produkcie, który mieści się w dłoni – i na dodatek nie pozbawia Cię oszczędności życia. Revolution korzysta z nowej technologii taktowania „Macro-MMC”. Jest ona owocem doświadczenia zdobytego przez Black Lion Audio w pracy nad niezliczoną liczbą urządzeń taktujących i ich modyfikacji. Implementacja obwodu Macro-MMC przenosi konwertery na nowy poziom; daleko poza to, co dotąd prezentowały inne interfejsy do nagrywania. Black Lion Audio wmontowali tu również swoją najlepszą technologię A/D // D/A, oddając nam do dyspozycji tak nieporównaną moc tworzenia nagrań, z jaką nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia – w tak małym, poręcznym i niedrogim interfejsie.

Analogowy projekt z najwyżej półki

Krótko mówiąc, cyfrowa jakość hi-fi to za mało – potrzeba autentycznego analogowego układu, aby osiągnąć profesjonalne brzmienie podczas nagrywania i odtwarzania. Revolution 2×2 jest zbudowany z najnowocześniejszych, high-endowych układów scalonych. Układ wyposażono w najwyższej klasy kondensatory Vishay, Nichicon, Wima. Wszystkie wewnętrzne stopnie wzmocnienia zostały zoptymalizowane pod kątem najniższego stosunku sygnału do szumu. Wszystkie analogowe wejścia/wyjścia nie tylko zostały zbudowane z najlepszych komponentów, ale są one również w pełni symetryczne i odseparowane – aż po sam rdzeń konwertera! Większość producentów nie stosuje tych praktyk z takim rygorem, pozwalając tym samym na powstawanie zakłóceń i szumów zarówno podczas nagrywania jak i odtwarzania.

Szumoodporny

We wnętrzu Revolution działa również technologia „PG-i”, stworzona w oparciu o bogate doświadczenie, jakie firma Black Lion Audio zdobyła projektując „najlepsze w swojej klasie” kondycjonery zasilania.
Wszystkie szyny zasilające Revolution 2×2 są dokładnie filtrowane na każdym etapie aktywności – taka dbałość to coś, czego nie znajdziemy nawet w najbardziej szanowanym sprzęcie z najwyższej półki. Zasilanie jest odseparowane w całym układzie: w przedwzmacniaczach, przetwornikach, wewnętrznym zasilaniu, a nawet w zegarze. To w znacznym stopniu pomaga ograniczać zanieczyszczenie sygnału szumem pochodzącym z innych urządzeń podłączanych do Revolution 2×2.

Kompletny pakiet oprogramowania

Rewolucyjny interfejs wymaga, by go połączyć z równie przełomowym oprogramowaniem, i Revolution 2×2 coś takiego nam zapewnia. Nowy pakiet oprogramowania Revolution zaspokoi wszystkie Wasze potrzeby, od DAW po wtyczki.
Listę oprogramowania składającego się na pakiet Revolution Software Suite otwiera PreSonus Studio One Artist – absolutnie czołowa stacja DAW, dzięki której sprostacie wszystkim wyzwaniom produkcyjnym. A gdyby tego było mało, do pakietu dołączyliśmy także kolekcję wtyczek firm Izotope, Brainworx i Lindell.

Podobne produkty

PreSonus AudioBox iTwo Studio – Zestaw Nagraniowy

PreSonus AudioBox iTwo Studio – Zestaw Nagraniowy

Zestaw do nagrywania [interfejs AudioBox iTwo USB 2.0/iPad, słuchawki studyjne Presonus HD7, mikrofon pojemnościowy Presonus M7, kabel XLR, oprogramowanie Studio One 5 Artist

Zobacz
RME MADIface XT

RME MADIface XT

Interfejs Audio USB 3.0 [196 IN/ 198 OUT], 3 x MADI I/O [2 x optical, 1 x coaxial], 2 x Analog Mic/Line [XLR/TRS], 4 x Analog OUT [XLR, Phones], AES/EBU, MIDI, 3 x wirtualne MIDI przez MADI, WordClock, TotalMix FX, SteadyClock, DIGICheck

Zobacz
RME MADIface Pro

RME MADIface Pro

Interfejs audio MADI/ USB 2.0/ 3.0 [24-bity/ 192kHz], 68 IN/ 68 OUT, 4 wejścia [mic/ linia/ instrument], 4 wyjścia [2 x XLR, 2 x wyjście słuchawkowe], MADI, MIDI, MIDI over MADI, Tryb Stand-alone, TotalMix FX, kompatybilny z iPad, zasilanie poprzez USB

Zobacz
M-AUDIO AIR 192/14 – Interfejs Audio USB

M-AUDIO AIR 192/14 – Interfejs Audio USB

Interfejs Audio USB-C [8 IN/ 4 OUT] 24-bity/192kHz, 8 wejść audio [4 combo z preampami Crystal, 2 instrumentalne Hi-Z, 2 liniowe TRS], 4 wyjścia audio TRS, MIDI, wyjście słuchawkowe, zasilanie USB, ProTools First, Ableton Live Lite i inne

Zobacz