Powrót do kategorii

UA – APOLLO 8 QUAD – Interfejs Audio Thunderbolt

Interfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 24 OUT] 24-bity/192kHz, 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 8 wejść analogowych [4 preampy UA], 10 wyjść analogowych, 2 wyjścia słuchawkowe, cyfrowe I/O [ADAT, S/PDIF]

Cena promocyjna 10499 zł

Specyfikacja

Dane ogólne
  • Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach,
  • 18 x 24 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych:
    – Osiem kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia mikrofonowe, liniowe lub wysokoimpedancyjne,
    – 14 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez 8 wyjść liniowych mono,
  • Stereofoniczne wyjścia monitorowe (możliwość przełączenia na ustalone wyjścia liniowe),
  • Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe,
  • 10 kanałów z cyfrowymi wejściami/wyjściami przez:
    – Osiem kanałów ADAT Optical Lightpipe I/O z S/MUX dla wysokich częstotliwości próbkowania,
    – Dwa kanały koncentrycznego S/PDIF I/O z konwersją częstotliwości próbkowania,
  • Dwa porty Thunderbolt umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami Thunderbolt,
  • Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac),
  • Cztery wysokiej jakości, bardzo transparentne, sterowane cyfrowo analogowe przedwzmacniacze mikrofonowe,
  • Technologia Unison™ zapewniająca głęboką integrację preampów UAD i odpowiednich wtyczek,
  • Regulacja wszystkich parametrów preampu z poziomu przedniego panelu i oprogramowania,
  • Włączany filtr górnoprzepustowy, zasilanie phantom 48V, pad, odwrócenie polaryzacji i łączenie stereo,
  • Monitorowanie,
  • Wyjścia do monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych),
  • Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku,
  • Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu,
  • Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe z niezależnymi szynami miksera,
  • Niezależna regulacja poziomu wyjść słuchawkowych na przednim panelu,
  • Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn
    Możliwość ustawienia wyjść S/PDIF w taki sposób, aby dublowały wyjścia monitorowe,
  • Dwa naprzemienne wyjścia monitorowe wybierane z poziomu przedniego panelu lub oprogramowania Console,
  • Programowalny przycisk na przednim panelu do obsługi funkcji związanych z monitorowaniem: alternatywne głośniki, dim i mono,
  • Pokładowy UAD–2,
  • Modele DUO i QUAD wyposażone są w dwa lub cztery procesory SHARC®,
  • Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych i cyfrowych wejściach,
  • Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW,
  • Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu,
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”,
  • Pełna kolekcja wtyczek UAD dostępna jest w sklepie internetowym UA,
  • Łatwa aktualizacja firmware’u,
  • Format rack 1U,
  • Rok gwarancji obejmującej części i robociznę.
Oprogramowanie

Aplikacja Console:

  • Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym,
  • Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD,
  • Zdalne sterowania funkcjami Apollo 8p,
  • Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console.

Wtyczka Console Recall:

  • Zapisuje konfigurację Console wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania,
  • Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW,
  • Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units.

Aplikacja UAD Meter & Control Panel:

  • Konfiguruje ustawienia globalne UAD i monitoruje wykorzystanie systemu
Wymagania systemowe

Systemy Thunderbolt
UAD Powered Plug–Ins wersja 8

  • Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2,
  • Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite,
  • 4 GB wolnego miejsca na dysku,
  • Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD,
  • Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64,
  • Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno)
System

Uwaga: Cała specyfikacja zawiera typowe parametry, o ile nie wskazano inaczej, przetestowane w następujących warunkach: Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne.

  • Zestaw wejść/wyjść,
  • Wejścia mikrofonowe – 4,
  • Wysokoimpedancyjne (Hi–Z) wejścia instrumentalne – 2,
  • Analogowe wejścia linowe – 8,
  • Analogowe wyjścia liniowe – 8 (łącznie z wyjściami monitorowymi – 10),
  • Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo),
  • Wyjścia słuchawkowe stereo – 2,
  • ADAT – do ośmiu kanałów przez podwójne porty I/O z S/MUX,
  • S/PDIF – Jedno wejście stereo, jedno wyjście stereo,
  • Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1),
  • Word Clock – 1 wejście, 1 wyjście,
  • Przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • Głębia bitowa – 24–bity,
  • Jednoczesne przetwarzanie analogowo-cyfrowe 8 kanałów,
  • Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo-analogowe 14 kanałów,
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
  • Wejścia/wyjścia analogowe,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB,
  • Wejścia mikrofonowe: 1-4,
  • Typ złącza: żeńskie XLR, plus na pinie 2 (Combo XLR/TRS),
  • Zasilanie Phantom: +48V (włączane osobno dla każdego wejścia mikrofonowego),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 73 dB (kabel 10”),
  • Domyślna impedancja wejściowa: 5,4 kiloomów (zmieniana przez wtyczki Unison),
  • Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
  • Tłumik 20 dB (włączany osobno dla każdego wejścia),
  • Maksymalny poziom wejściowy: +25 dBu (minimalny poziom wzmocnienia, włączony tłumik),
  • Wejścia wysokoimpedancyjne (Hi–Z): 1–2,
  • Typ złącza: żeńskie TS 1/4″, niesymetryczne,
  • Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 101,5 dBFS,
  • Impedancja wejściowa: 1 Megaom (zmieniana przez wtyczki Unison),
  • Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu,
  • Wejścia liniowe: 1 – 4,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
  • Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
  • Zakres wzmocnienia: od +10 dB do +65 dB (Line Input Gain = ON),
  • Poziom referencyjny +4 dBu (Line Input Gain = BYPASS),
  • Maksymalny poziom wejściowy: + 20,2 dBu,
  • Wejścia liniowe: 5 – 8,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
  • Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
  • Wzmocnienie (wybierane dla każdego wejścia osobno) +4 dBu lub – 10 dBV,
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny),
  • Wyjścia liniowe: 1 – 8,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Poziom równowagi stereo: ±0,05 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
  • Wyjścia monitorowe lewe i prawe,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
  • Wyjścia słuchawkowe stereo: 1 – 2,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 101 dBFS,
  • Maksymalna moc wyjściowa: 160 mW przy obciążeniu 300 omów,
  • Wejścia/wyjścia cyfrowe,
  • S/PDIF,
  • Typ złącza: żeńskie RCA,
  • Format IEC958,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • ADAT,
  • Typ złącza (dzielone z ADAT) optyczne TOSLINK JIS F05,
  • Format ADAT Digital Lightpipe z S/MUX,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • Przypisanie kanałów przy 44,1 kHz, 48 kHz Port 1 = Kanały 1–8, Port 2 = 1 – 8 (zdublowane),
  • Przypisanie kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz Port 1 = Kanały 1–4, Port 2 = Kanały 5 – 8,
  • Przypisanie kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz Port 1 = Kanały 1–2, Port 2 = Kanały 3 – 4,
  • Word Clock,
  • Typ złącza: BNC,
  • Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania,
  • Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana,
  • Źródła synchronizacji,
  • Wewnętrzne, Word Clock, S/PDIF, ADAT,
  • Parametry elektryczne,
  • Zewnętrzny zasilacz AC – DC,
    Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC,
  • Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz,
  • Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H),
  • Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5%,
  • Maksymalny pobór mocy: 50 watów.
Parametry mechaniczne
  • Szerokość: 28,3 cm,
  • Wysokość = 4,5 cm ( 1U),
  • Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm,
  • Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm,
  • Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm,
  • Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg,
  • Waga (samo urządzenie): 4,13 kg.
Zawartość opakowania
  • Interfejs audio Apollo 8,
  • Zasilacz zewnętrzny,
  • Kabel zasilający AC (IEC),
  • Zestaw 4 śrub do montażu w racku.

Opis szczegółowy

Apollo 8. Przetwarzanie audio nowej generacji z klasycznym, analogowym brzmieniem.
Apollo 8 to nowa, zgrabna wersja jednego z najpopularniejszych na świecie profesjonalnych interfejsów audio – zapewnia jeszcze lepsze brzmienie z barwą i ogólnym wrażeniem analogowego nagrywania. Interfejs 18 x 24 na Thunderbolt oferuje oryginalną analogową konstrukcję UA, przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji, umieszczając wiodącą w swojej klasie jakość dźwięku w nowej eleganckiej obudowie. Apollo 8 został zbudowany w oparciu o 50–letnią tradycję tworzenia doskonałych analogowych konstrukcji przez firmę UA. Został wyposażony także w potężny akcelerator UAD–2 QUAD lub DUO oraz cztery przedwzmacniacze mikrofonowe Unison™, dostarczając wydajność audio przewyższającą wszystko w swojej klasie.

Najważniejsze cechy:

  • Przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji do profesjonalnej produkcji muzyki,
  • Wbudowany DSP UAD–2 QUAD lub DUO Core pozwalający na przetwarzanie w czasie rzeczywistym,
  • 4 przedwzmacniacze mikrofonowe z technologią Unison™, umożliwiające nagrywanie przez emulacje preampów Neve, API i Universal Audio*,
  • Interfejs audio 18 x 24 Thunderbolt 2 dla komputerów Mac z potężnym oprogramowaniem sterującym Console 2.0,
  • Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac),
  • Wygodna obsługa monitorowania z poziomu przedniego panelu, łącznie z takimi funkcjami jak Alt Speakers oraz przypisywalne Dim lub Mono,
  • Zawiera pakiet wtyczek „Realtime Analog Classics Plus”,
  • Światowej klasy analogowa konstrukcja UA, najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania.

Światowe brzmienie z najlepszymi przetwornikami A/D i D/A Apollo
Pierwsza wersja Apollo, wprowadzona w 2012 roku, szybko stała się standardem dla producentów i realizatorów współczesnej muzyki, a obecnie także dla wielu z artystów na świecie. Apollo 8 ma jeszcze lepszą jakość dźwięku dzięki całkowicie przeprojektowanemu przetwarzaniu A/D i D/A światowej klasy – dając zwiększony zakres dynamiki i jeszcze niższy poziom THD. Inżynierowie UA, bazując na 50–letniej tradycji w projektowaniu układów, zaczęli od obsesyjnego przesłuchiwania najnowszych przetworników, łącząc je z całkowicie przeprojektowanym układem analogowym. Rezultat końcowy – zakres dynamiki przy przetwarzaniu A/D i D/A lepszy o 3 dB w stosunku do poprzedniej wersji Apollo – został potwierdzony w obszernych, podwójnie ślepych testach i stawia Apollo 8 w roli wyraźnego lidera w swojej klasie.

Przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy wtyczek UAD do nagrywania, miksowania i masteringu
Wyobraź sobie, że masz klasyczne, analogowe studio zajmujące tylko jedno miejsce w racku. Apollo 8 pozwala na nagrywanie przez wtyczki UAD, w tym vintage’owe korektory EQ, kompresory, pogłosy, echa taśmowe itp. – przy prawie zerowej latencji, niezależnie od wielkości bufora w oprogramowaniu audio. Dzięki nagradzanym wtyczkom UAD od firm Ampex, Lexicon, Neve, Manley, Roland, SSL, Studer i in. Apollo 8 serwuje autentyczne, ciepłe analogowe brzmienie.
Kluczem do jego analogowego brzmienia jest wbudowany akcelerator DSP UAD–2 DUO lub QUAD, który zasila wtyczki UAD, zmniejszając jednocześnie obciążenie komputera.
Apollo 8 dostarczany jest w zestawie z pakietem wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”. A później możesz wybierać z obszernej i nieustannie poszerzanej kolekcji wtyczek dostępnych w sklepie internetowym UA.

„Wtyczki UAD są niesamowite…. Używałem ich we wszystkich moich projektach w ciągu ostatnich kilku lat”
—Dan Auerbach (The Black Keys)

Biblioteka wtyczek UAD (UAD Powered Plug–In Library)

Cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z technologią Unison™
Apollo 8 jest wyposażony w cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z Unison, pozwalające na nagrywanie projektów z barwnymi brzmieniami od Neve, API i Universal Audio. Przełomowa dla Apollo technologia Unison pozwala na uzyskanie takiego samego brzmienia, co w przypadku najbardziej pożądanych na świecie preampów lampowych i tranzystorowych – włączając w to parametry impedancji tych urządzeń, najlepsze ustawienia („sweet spoty”) stopnie wzmocnienia i zachowanie układów. Tajemnicą Unison jest integracja sprzętowo–programowa pomiędzy przedwzmacniaczami w Apollo i wbudowanym akceleratorem przetwarzania UAD–2. Po prostu umieść wybraną wtyczkę z brzmieniem lampowego lub tranzystorowego preampu na wybranym wejściu i nagrywaj w czasie rzeczywistym przez zachwycające emulacje, takie jak dołączone wtyczki UA 610–B Tube Preamp lub Neve 1073 i API 212L.

Dopasowanie impedancji i wzmocnienia
Apollo 8 jest jeszcze lepszy dzięki dodaniu technologii Unison do wysokoimpedancyjnych wejść instrumentalnych znajdujących się na przednim panelu, dających Ci precyzyjne dopasowane impedancji i wzmocnienia dla nowo dodanych modeli efektów gitarowych takich jak Ibanez Tube Screamer TS808.
Ulepszony monitoring i organizacja pracy
W porównaniu do poprzedniej wersji Apollo 8 ma mnóstwo nowych funkcji na przednim panelu, w tym Alt Speakers, Dim i Mono oraz daje możliwość monitorowania i mierzenia poziomów wejść i wyjść.

Rozszerz swój system
Dzięki oprogramowaniu Apollo Expanded użytkownicy interfejsów wyposażonych w złącze Thunderbolt: Apollo Twin, Apollo 8, Apollo 8p i Apollo 16 mogą łączyć ze sobą do czterech interfejsów Apollo i 6 urządzeń UAD–2 – dodając wejścia/wyjścia i moc DSP wraz z rozwojem studia. Apollo Expanded zapewnia także płynną integrację z poprzednimi generacjami interfejsów Apollo przez Thunderbolt.
Dzięki aplikacji Console 2.0 – całkowicie przeprojektowanej w stosunku do Console z pierwszej wersji Apollo – możesz skorzystać z ponad 25 nowych funkcji, o które prosili użytkownicy, takich jak presety Channel Strip, funkcja Drag & Drop (przeciągnij i upuść), dynamiczna zmiana wielkości okien i in.

Apollo Artist Sessions
Zapoznaj się z UA Apollo Artist Sessions, sesjami nagranymi i zmiksowanymi na interfejsach Apollo przy użyciu wtyczek UAD.

Apollo 8. Stworzony do nagrywania.
Panel przedni i tylni
Najczęściej używane funkcje związane z nagrywaniem i monitorowaniem zostały umieszczone w Apollo na przednim panelu, dając do nich szybki i bezpośredni dostęp. Tylni panel również zapewnia wszystkie specjalne wejścia/wyjścia o wysokiej jakości, wymagane w pracy typowego studia produkcyjnego.

Pakiet Realtime Analog Classics Plus
W pakiecie Realtime Analog Classics Plus dostajesz nie tylko legendarne kompresory, takie jak Fairchild 670 Legacy i korektory takie jak Pultec EQP–1 Legacy, lecz także zachwycające emulacje wzmacniaczy gitarowych i basowych firmy Softube oraz kamień milowy – UA – 610–B Tube Preamp and EQ.

UA 610–B Tube Preamp and EQ
Wtyczka 610–B Tube Preamp i EQ nada Twoim ścieżkom to samo legendarne ciepło i charakter klasycznych urządzeń, które były wykorzystywane przy nagrywaniu praktycznie wszystkich gwiazd, od Duke’a Ellingtona, po Coldplay. Dzięki emulacji całej ścieżki sygnału, łącznie z lampowymi wzmacniaczami, transformatorami i nieliniowością układów wtyczka 610–B Tube Preamp and EQ wszczepia blask detali i nasycenie do każdego sygnału – niezależnie od tego, czy „re–ampujesz”, czy nagrywasz ścieżkę przez 610–B i przełomową technologię Universal Audio Unison™ – jest pierwszym i jedynym sposobem na prawdziwą emulację najlepszych ustawień stopni wzmocnienia w klasycznych analogowych preampach mikrofonowych i zachowania podzespołów na stopniu wejściowym.

Wtyczka Raw Distortion
Wtyczka Raw Distortion to zmodelowany vintage’owy Pro Co Rat z początku lat osiemdziesiątych, dostarczający owo piaszczyste, dynamiczne i wulgarne brzmienie legendarnego efektu gitarowego. A dzięki technologii Unison™ możesz podłączyć się do Apollo Twin, DUO lub QUAD i doświadczyć tych samych interakcji układu, zakresu wzmocnienia i punktów przesterowania, dających prawdziwe brzmienie, czucie i reakcję prawdziwego sprzętu.

Softube Amp Room Essentials
Amp Room Essentials zawiera dwie wtyczki – Amp Room Half–Stack i Bass Amp Room 8×10 i daje Ci brzmienia gitarowe i basowe dla każdego gatunku. Amp Room Half–Stack bazuje na vintage’owym brytyjskim half–sacku, dając ścianę lejącego się przesteru, zaś Bass Amp Room 8 x 10 oferuje potężne brzmienia i funkcje, takie jak możliwość domiksowania czystego sygnału (DI). Obie wtyczki mają możliwość zmiany umieszczenia mikrofonu, by móc dostroić brzmienie niezależnie od tego, czy nagrywasz w czasie rzeczywistym, czy robisz „re–amping”.

Fairchild 670 (Legacy)
Najbardziej pożądany kompresor na świecie – klasyczny lampowy limiter Fairchild 670 nada Twoim ścieżkom i miksom wyraźnego, lampowego ciepła i charakteru. Niezależnie od tego, czy szukasz subtelnej kompresji dla głównego wokalu, czy bardziej odważnych tekstur, które sprawdzą się na ścieżkach gitar, basu lub bębnów, Fairchild 670 doda klasycznego „blasku” do wszystkiego, co przez niego przepuścisz.

UA Precision Enhancer Hz
Ustaw w ekspercki sposób niskie częstotliwości w Twoich nagraniach z wtyczką Precision Enhancer Hz. Precision Enhancer Hz może uzyskać wymagające rezultaty przy minimum ustawień i może dodać ciężaru do próbek stopy, pogrubić brzmienie syntetycznego basu lub po prostu sprawić, że niskie częstotliwości w Twoich ścieżkach będą lepiej słyszalne na mniejszych głośnikach.

1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
Uzyskaj klasyczną, ultraszybką kompresję FET z najbardziej rozpoznawalnego kompresora na świecie. 1176 nada ścieżkom perkusji, wokali, gitar i basu energii, prezencji i charakteru oraz charakterystycznych harmonicznych przy przesterowaniu. 1176LN ozdobił niezliczone nagrania, od Led Zeppelin po White Stripes i Red Hot Chili Peppers.

Pultec Pro Equalizers (Legacy)
Wtyczka Universal Audio Pultec Pro Legacy łączy w sobie Pultec MEQ–5 Midrange Equalizer i Pultec EQP–1 Program Equalizer, dwa najbardziej pożądane sprzętowe EQ w jednej wtyczce. Sekcja MEQ–5 pozwala na podbijanie i podcinanie środkowych częstotliwości z tą samą jedwabistą gładkością i osobowością prawdziwego sprzętu, zaś EQP–1A dodaje ciepłego, analogowego charakteru do pojedynczej ścieżki lub całego miksu – nawet jeśli nie jest aktywny.

Teletronix LA–2A Classic Leveling Amplifier (Legacy)
Ze swoją łagodną, zależną od programu kompresją optyczną i precyzyjnie zaprojektowanym wzmacniaczem lampowym, LA–2A jest najchętniej wybieranym kompresorem przez osoby profesjonalnie zajmujące się miksowaniem na całym świecie – szczególnie do wokali. Niewiarygodnie łatwe w obsłudze regulatory Peak Reduction i Gain dają Ci idealnie optycznie skompresowane brzmienie dla wokali, basu, perkusji i itp.

CS–1 Precision Channel
CS–1 Channel Strip zawiera EX–1 EQ/Compressor, DM–1 i DL–1L Delay Modulator i RS–1 Reflection Engine, zapewniając wszystkie narzędzia, których potrzebujesz do nagrywania i miksowania w jednej, prostej wtyczce. CS–1, z unikalnym wygładzającym algorytmem dla wszystkich regulatorów oraz przyciskami bypass, oszczędzającymi zasoby DSP, to potężne uderzenie spakowane do małego formatu.

RealVerb Pro
RealVerb Pro jest elastycznym, naturalnie brzmiącym pogłosem, bazującym na naszym unikalnym zestawie algorytmów. Pozwala na zaprojektowanie pomieszczenia dokładnie tak, jak byś chciał je usłyszeć. RealVerb Pro przekracza bariery prostych ustawień typu duże/małe i ciemne/jasne pomieszczenie, dając Ci naszą pozbawioną zniekształceń, wygładzającą regulację rozpraszania i bardzo długi „ogon” pogłosu.

Podobne produkty

RODE NT1000 – Mikrofon pojemnościowy

RODE NT1000 – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny [wokal, instrumenty], jeden z najcichszych mikrofonów na rynku [poziom szumu 6 dBA], charakterystyka kardioidalna

Zobacz
RODE NT5 Pair – Para mikrofonów pojemnościowych

RODE NT5 Pair – Para mikrofonów pojemnościowych

2 fabrycznie parowane mikrofony NT5, w zestawie walizka, uchwyty sztywne oraz osłony przeciwwietrzne

Zobacz
RME HDSP 9632 – Karta Audio PCI

RME HDSP 9632 – Karta Audio PCI

Karta audio PCI 6 IN/ 6 OUT [24-bity/ 192kHz], analog IN/OUT, optyczny ADAT [96 kHz], S/PDIF [192 kHz, coaxial], MIDI IN/OUT, wyjście słuchawkowe

Zobacz
RODE Broadcaster – Mikrofon pojemnościowy

RODE Broadcaster – Mikrofon pojemnościowy

Uniwersalny, studyjnej jakości mikrofon pojemnościowy adresowany do zastosowań radiowych, sygnalizacja „on air”

Zobacz