Powrót do kategorii

Waldorf Blofeld Keyboard Black – Syntezator

Wirtualny syntezator analogowy, klawiatura półważona 4 oktawy, nowa generacja instrumentów Waldorf, 1000 brzmień, możliwość ładowania brzmień z MicroQ, edytor komputerowy, wyświetlacz LCD, moduł samplerowy w standardzie [pamięć 60MB], kolor obudowy czarny

Sugerowana cena detaliczna brutto 2999 zł

Specyfikacja

Dane ogólne
  • 60 MB pamięci na próbki  [nowość!],
  • Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami, Velocity oraz Aftertouch  [nowość!],
  • Wewnętrzny zasilacz sieciowy  [nowość!],
  • Kółka Pitchbend i Modulation  [nowość!],
  • Maksymalnie 25 głosów polifonii,
  • 16-kanałowy multitimbral,
  • Ponad 1000 brzmień,
  • Solidna, metalowa obudowa,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • Przełącznik oktaw  [nowość!],
  • Możliwośc podłączenia pedału Sustain  [nowość!],
  • Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
  • Dioda LED wskazująca aktywność MIDI,
  • Gałka głośności,
  • Przycisk zasilania sieciowego Power,
  • Wyjście Stereo,
  • Wyjście słuchawkowe,
  • Wejście MIDI In.
  • Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out:
    –  korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera,
    – Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy,
    – Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy.
Na każdy głos
  • 3 oscylatory.
  • Modele oscylatorów:
    – Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance],
    – Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance,
    – Trójkątny,
    – Sinusoidalny.
  • Fale Wavetable:
    – Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance,
    – Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brilliance,
    – Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2.
  • Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
  • Synchronizacja oscylatorów,
  • Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2,
  • Generator szumu z wyborem rodzaju.
  • 2 niezależne filtry Multi Mode:
    – Filtr FM,
    – Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji],
    – Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
    – Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB,
    – Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
    – Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB,
    – Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne],
    – Dolnoprzepustowy filtr PPG.
  • Parametr „Drive” – 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,
  • Clip,
  • Hard,
  • Medium,
  • Soft,
  • Sine Shaper,
  • itd.
  • Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana:
    – Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio,
    – Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI,
    – Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku.
  • Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji:
    – Modulacja wysokości dźwięku,
    – Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa,
    – Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu,
    – Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra,
    – Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa,
    – Pan 1 / 2 modulacja,
    – Modulacja wzmacniacza.
  • 4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami.
  • 3 modulatory LFO:
    –  synchronizowane z zegarem MIDI Clock,
    – uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu],
    – monofoniczne LFO,
    – parametr Keytrack.
  • 4 obwiednie z wyborem typu:
    – Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię, – ADSR,
    – ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack],
    – Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2),
    – Pętla na wszystkie fazy obwiedni.
  • Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono
Na każdy kanał
  • Zaawansowany Arpeggiator:
    – Tryby Hold i One Shot,
    – Synchronizowany do zegara MIDI Clock,
    – Kierunek góra, dół, losowy,
    – Zakres maksymalnie do 10 oktaw,
    – Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut.
  • Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków].
  • Parametry programowane na każdy krok:
    – akcent, czas, długość, glide wł/wył, pauza, akord,
    poprzednia nuta, losowo nie z listy nut, pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut.
  • 1 blok efektów na każdy kanał,
  • 1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie.
  • Typy efektów: Chorus, Flanger, Phaser, Overdrive, Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus], Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów], Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów], Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów].

Opis szczegółowy

Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.
Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu – wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard „urósł” nie tylko z zewnątrz. Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem. Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę – w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i „traktować” je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie…;-)

Podobnie jak inne syntezatory Waldorf, Blofeld Keyboard produkowany jest w Niemczech, choć jego cena wcale by na to nie wskazywała. Jakość wykonania jest pierwszorzędna, więc chyba szykuje się kolejny hit!

Główne cechy:

  • 60 MB pamięci na próbki,
  • 16 częściowy multitimbral,
  • Polifonia: max 25 głosów,
  • Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch,
  • Możliwośc podłączenia pedału Sustain,
  • Wewnętrzny zasilacz sieciowy,
  • Kółka Pitchbend i Modulation,
  • Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample,
  • MIDI In/Out,
  • Solidna metalowa obudowa,
  • Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128×64,
  • Ponad 1000 brzmień,
  • 3 oscylatory, 2 filtry na głos,
  • Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów,
  • 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos,
  • Rozbudowana sekcja modulacyjna,
  • Zaawansowany arpeggiator,
  • Rozbudowana sekcja efektów,
  • Przełącznik oktaw,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux.

Podobne produkty

Waldorf Blofeld – Syntezator black

Waldorf Blofeld – Syntezator black

Wirtualny syntezator analogowy, moduł desktop, nowa generacja instrumentów Waldorf, 1000 brzmień, możliwość ładowania brzmień z MicroQ, edytor komputerowy, wyświetlacz LCD, możliwości rozbudowy i updatu, kolor obudowy czarny

Zobacz
Waldorf Blofeld sample upgrade

Waldorf Blofeld sample upgrade

Moduł samplera do syntezatora Blofeld, dodatkowa pamięć 60MB na dowolne próbki dźwiękowe

Zobacz
Waldorf Blofeld Keyboard White – Syntezator

Waldorf Blofeld Keyboard White – Syntezator

Wirtualny syntezator analogowy, klawiatura półważona 4 oktawy, nowa generacja instrumentów Waldorf, 1000 brzmień, możliwość ładowania brzmień z MicroQ, edytor komputerowy, wyświetlacz LCD, moduł samplerowy w standardzie [pamięć 60MB], kolor obudowy biały

Zobacz
Waldorf Blofeld – Syntezator white

Waldorf Blofeld – Syntezator white

Wirtualny syntezator analogowy, moduł desktop, nowa generacja instrumentów Waldorf, 1000 brzmień, możliwość ładowania brzmień z MicroQ, edytor komputerowy, wyświetlacz LCD, możliwości rozbudowy i updatu, kolor obudowy biały

Zobacz

Podobne produkty

Vintage VJ74BLK – Bass Guitar Gloss Black

Vintage VJ74BLK – Bass Guitar Gloss Black

Gitara basowa VJ74 GLOSS BLACK, osprzęt chrom, 2 przetworniki Wilkinson WJB800, korpus wschodnia topola, gryf klon, mostek stały

Zobacz
MIDITECH Klawiatura MidiStart Music 49

MIDITECH Klawiatura MidiStart Music 49

Klawiatura MIDI/ USB 4 oktawy, zasilanie [USB, zasilacz], kółko modulacyjne oraz pitch-bender, gniazda MIDI Out oraz Sustain, Samplitude Silver, Independence, IK Amplitube CS, Toontrack EZ Mix2 Lite, Waldorf Edition LE 2, Imageline PoiZone, Finale Notepad

Zobacz
MOOG THEREMIN Etherwave Standard Black

MOOG THEREMIN Etherwave Standard Black

Etherwave Standard bez wyjść w standardzie CV [obudowa w kolorze czarnym]

Zobacz
Vintage V964NAT – Active Bass Guitar Natural

Vintage V964NAT – Active Bass Guitar Natural

Gitara basowa V964 NATURAL, aktywna, osprzęt chrom, korpus wschodnia topola, gryf klon, płyta wierzchnia klon płomienisty, przetworniki Wilkinson WSM4, mostek stały, 3-band EQ

Zobacz