Powrót do kategorii

Sequential Take 5

Analogowy syntezator polifoniczny 5-głosów, klawiatura Fatar 3.5 oktawy z aftertouch, 2 oscylatory na głos plus noise, filtr low pass [Prophet-5], 5-stopniowe ADSR, LFO, 2 procesory efektów, overdrive, 64-krokowy sekwencer, arpeggiator, USB, MIDI

Sugerowana cena detaliczna brutto 8190 zł

Specyfikacja

Oscylatory
  • Dwa analogowe VCO na głos,
  • Płynnie zmienny kształt fali (sinusoidalny, piłokształtny, zmienna modulacja szerokości impulsów) na oscylator,
  • Synchronizacja twarda: oscylator 1 synchronizuje się z oscylatorem 2,
  • Generator suboktaw prostokątnych (oscylator 1) na głos,
  • Włączanie/wyłączanie śledzenia klawiatury dla każdego oscylatora,
  • FM na panelu przednim (modulacja częstotliwości)
Mikser
  • Oscylator 1 wartość,
  • Oscylator 1 wartość suboktaw,
  • Oscylator 2 wartość,
  • Ilość białego szumu
Filtr dolnoprzepustowy
  • Czterobiegunowy, rezonansowy, analogowy filtr dolnoprzepustowy na głos, oparty na projekcie Prophet 5 Rev 4,
  • Filtr można wprowadzić w samo-oscylację za pomocą kontroli rezonansu,
  • Parametr obwiedni filtra dwubiegunowego
Obwiednie
  • Dwa 5-stopniowe generatory obwiedni (ADSR + delay) ze zmiennym routingiem (filtr, wzmacniacz, bramka),
  • Modulacja prędkości każdej z obwiedni,
  • Obwiednie można swobodnie przypisywać do wielu destynacji modulacji
Oscylator niskich częstotliwości
  • Pięć kształtów fal: trójkąt, piłokształtna, odwrócona piłokształtna, kwadratowa i losowa (sample and hold),
  • Synchronizacja zegara (wewnętrzny lub zewnętrzny zegar MIDI),
  • Możliwość swobodnego przypisywania do wielu destynacji modulacji
Efekty cyfrowe
  • Jeden dedykowany pogłos z tłumieniem, pre-delay, decay i tone,
  • Jeden multiefekt z delay’em stereo, delay’em BBD, delay’em taśmowym, chorusem, flangerem, phaserem, ring modulatorem, głośnikiem obrotowym typu Leslie, przesterem, filtrem górnoprzepustowym,
  • Dedykowany efekt Overdrive
Pokrętło Vintage
  • Odtwarza charakterystykę klasycznych syntezatorów, wprowadzając mikro-fluktuacje w oscylatorach, filtrach i obwiedni na głos.
Aftertouch
  • Źródło: kanał (mono) aftertouch z dwubiegunową wartością,
  • Możliwość swobodnego przypisywania aftertouch do wielu destynacji modulacji
Zegar
  • Zegar główny z możliwością nabicia tempa,
  • Kontrola i wyświetlacz BPM,
  • Synchronizacja zegara MIDI
Arpeggiator
  • W górę, w dół, w górę + w dół, losowo, przypisywanie trybów,
  • Synchronizacja z zegarem MIDI,
  • Re-latching arpeggiatora
Sekwencer
  • Polifoniczny sekwencer krokowy z maksymalnie 64 krokami wraz z ties i rests
Kontrola nad urządzeniem
  • Pełnowymiarowa, półważona, 3,5-oktawowa, klawiatura dynamiczna Fatar z aftertouch,
  • Sprężynowe koło pitch z możliwością wyboru zakresu na program z niezależnie regulowanymi kontrolkami transpozycji górnego i dolnego koła pitch;
  • Tryb niskiego podziału tworzy dwie niezależne strefy wydajności o różnych zakresach oktaw,
  • Przełącznik blokady blokuje trzymane nuty,
  • Slide polifoniczny (portamento),
  • Tryb Unison (monofoniczny) z konfigurowalną liczbą głosów, od jednego do wszystkich pięciu głosów oraz trybami klawiszy,
  • Przełącznik fabryczny: gdy wyłączony, panel przedni działa w trybie live. To, co widzisz, jest tym, co słyszysz.
Pamięć Patch
  • 128 miejsc na ustawienia użytkownika i 128 ustawień fabrycznych
Wejścia/wyjścia
  • 1 wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI Thru,
  • Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI,
  • 1 wejście Sustain/przycisku nożnego,
  • 1 wejście pedału ekspresji,
  • Główne wyjście stereo (2 x 1/4″ jack),
  • Wyjście słuchawkowe (gniazdo słuchawkowe stereo 1/4″)
Zasilanie
  • Wejście zasilania IEC AC do zasilania wewnętrznego,
  • Działa na całym świecie pod napięciem od 100 do 240 woltów przy 50 do 60 Hz; Maksymalny pobór mocy 14 watów
Specyfikacja fizyczna
  • Klawiatura: jakość premium, 3,5-oktawowa, półważona Fatar,
  • Wymiary: 63,5 cm x 32,4 cm x 11,2 cm,
  • Waga: 7,7 kg

Opis szczegółowy

Nowy instrument oferuje potężną syntezę opartą na VCO/VCF w przystępnej cenie, dzięki czemu znajduje się w zasięgu ręki zarówno początkujących jak i profesjonalistów.

Take 5® to zupełnie nowy, kompaktowy i przenośny, pięciogłosowy syntezator polifoniczny oparty na VCO/VCF, zaprojektowany zarówno z myślą o nowicjuszach w świecie syntezatorów, jak i profesjonalistach.

W pełni funkcjonalny syntezator subtraktywny Take 5 ma dwa VCO i sub-oscylatory na głos, klasyczny 4-biegunowy, rezonansowy filtr analogowy z Prophet-5 Rev 4, 44 pełnowymiarowe klawisze i wysokiej jakości klawiaturę Fatar. Sprytna funkcja podziału klawiatury na dwie oddzielne strefy daje graczom dużo większe możliwości niż wiele innych kompaktowych syntezatorów. Podwójne efekty cyfrowe i dedykowane przesterowanie, bezstopniowe kształtowanie fali oraz dostęp do analogowego FM na panelu przednim pozwalają Take 5 pokryć szeroki zakres dźwięków, od brzmień vintage po współczesne.

„Take 5 oddaje klasyczne brzmienie i dziedzictwo Sequential w ręce ludzi, którzy być może nie byli w stanie doświadczyć tego wcześniej” – powiedział Dave Smith, założyciel i główny projektant produktu Sequential. „Spakowanie tak dużej mocy na tak niewielkiej powierzchni było rodzajem wyzwania, które uwielbiamy. Przez cały czas tworzenia byliśmy zdumieni tym, jak potężnie brzmi ten syntezator i jak szalenie jest wszechstronny. Praca nad nim była przyjemnością i nie mogę się doczekać, aby usłyszeć, co stworzą dzięki nim nasi klienci”.

Ta wszechstronność pochodzi z silnika dźwiękowego Take 5. Dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają tradycyjne kształtowanie fal sinusoidalnych, piłokształtnych i impulsowych, podczas gdy proste analogowe FM dodają w razie potrzeby złożone harmonicznie. 4-biegunowy filtr analogowy Prophet-5-lineage kształtuje dźwięk oscylatorów i suboscylatora w klasyczny sposób, podczas gdy sterowanie Drive zapewnia dodatkowe uderzenie. Pokrętło Vintage dodaje mikro wariacje do oscylatora, filtra i zachowania obwiedni z głosu na głos co pozwala uzyskać jeszcze więcej ciepła.

Zestaw funkcji Take 5 uzupełniają dwa LFO (1 globalny i 1 LFO na głos), obwiednie ADSR + delay, dwa efekty cyfrowe (dedykowany pogłos oraz zestaw efektów delay i innych) osobny dodatkowy efekt overdrive i szerokie możliwości modulacji. 64-stopniowy sekwencer polifoniczny i rozbudowany arpeggiator dopełniają całości.

Dyrektor generalny Sequential, David Gibbons, podsumował Take 5 w ten sposób: „Dla graczy, którzy chcieli wejść w analogowe syntezatory polifoniczne, ale zostali zniechęceni ceną lub złożonością, Take 5 jest idealną bramą do syntezy subtraktywnej i kreatywnej mocy najlepszych syntezatorów marki Sequential. To najwyższa jakość Sequentiala w cenie, która jest w zasięgu prawie każdego. Mobilność jest również ogromnym plusem — nie zmęczysz się nosząc instrument ze sceny do studia, a dodatkowo nie tracisz nic z funkcjonalności najlepszych instrumentów Sequentiala.

Podobne produkty

AKAI MPK 249 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

AKAI MPK 249 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

Klawiatura 4 oktawy, 16 podświetlanych padów z maszyn MPC, 8 enkoderów, 8 sliderów, 8 przycisków, transport, kompatybilna z iOS, dołączone oprogramowanie Ableton Live Lite, AIR Hybrid 3, SONiVOX Twist, MPC Essentials

Zobacz
M-AUDIO Oxygen 25 IV – Klawiatura Sterująca

M-AUDIO Oxygen 25 IV – Klawiatura Sterująca

Klawiatura dynamiczna 2 oktawy, 8 padów perkusyjnych, 8 potencjometrów, 1 slider, transport, wyświetlacz LED, zasilanie przez USB, Plug and Play, Automapa, dołączone oprogramowanie SONiVOX Twist oraz Ableton Live Lite

Zobacz
M-AUDIO Axiom AIR Mini 32

M-AUDIO Axiom AIR Mini 32

Mini klawiatura 32 klawisze, 8 padów perkusyjnych, 8 potencjometrów, 5 przycisków, transport, Plug and Play, dołączone oprogramowanie AIR Ignite oraz Ableton Live Lite

Zobacz
AKAI MPX8 – Mobile Sample Player

AKAI MPX8 – Mobile Sample Player

Sample player na karty SD, 8 padów perkusyjnych, polifonia 8 głosów, 2 wyjścia audio TRS, wyjście słuchawkowe, 21 brzmień wewnętrznych [bez ograniczeń z karty SD], aplikacja [drag-and-drop sample editor] automatycznie konwertuje sample do formatu WAV

Zobacz