Powrót do kategorii

MOOG Matriarch – Syntezator Semi-modularny

Semi-modularny syntezator analogowy z wbudowanym arpeggiatorem, tryb mono, duo i 4 głosowa parafonia, analogowy delay stereo, sekwenser 256 kroków, klawiatura 49 klawiszy, pitch bender, koło modulacji, CV, MIDI, USB MIDI

Sugerowana cena detaliczna brutto 10700 zł

Specyfikacja

  • Typ: Semimodularny syntezator analogowy
  • Silnik brzmieniowy: 100% analogowy
  • Liczba klawiszy: 49 pełnowymiarowych klawiszy
  • Rodzaj klawiszy: Dynamiczne z aftertouch (funkcje Velocity i Aftertouch nie są podłączone na stałe – są dostępne przez złącza MIDI, KBD VEL OUT i KB AT OUT)
  • Inne elementy sterujące: Pitch bend, Koło modulacji, Regulowany Glide, wejście pedału ekspresji do wyjścia CV i wejście pedału sustain
  • Polifonia: Monofoniczna, parafoniczna 2-głosowa i parafoniczna 4-głosowa

Opis szczegółowy

Matriarch to 4-głosowy parafoniczny syntezator analogowy z wbudowanym sekwencerem, arpeggiatorem, stereofonicznymi filtrami drabinkowymi i stereofonicznym analogowym delayem.
To najważniejszy członek rodziny semimodularnych analogowych syntezatorów Mooga.

Twórz bogate, ewoluujące patterny akordów natychmiast, bez konieczności patchowania, a następnie wykorzystaj mnóstwo inspirujących tekstur, nowych dźwięków i niekończące się zasoby szczęśliwych wypadków dzięki 90 modularnym patchpointom w Matriarch.
Matriarch, bazujący na obwodach vintage klasycznych modułów syntezatora Moog, jest katalizatorem kreatywnych pomysłów i medium dla wielowymiarowej ekspresji.

Parafoniczna gra

  • Twórz sekwencje i graj w trybach mono oraz parafonicznym 2- lub 4-głosowym.
  • Powtórzenia klasyczne lub ping-pong z niekończącym się ogonem delaya.
  • Twórz, zniekształcaj i odrywaj niekończące się obszary dźwięku za pomocą 90 modularnych patchpointów.

Matriarch to analogowy syntezator przywiązujący szczególną uwagę do wyobraźni. Patchowalna budowa i klasyczne obwody Mooga w Matriarch nagradzają otwartą eksplorację niekończącymi się możliwościami dźwiękowymi i niezrównanym analogowym brzmieniem.

Dzięki 4-głosowej parafonii można łatwo tworzyć bogate harmoniczne formy, które można sekwencjonować, zapisywać i przesuwać za pomocą intuicyjnego 256-krokowego sekwencera w Matriarch lub łączyć analogowe VCO do gry na potężnymi 4-oscylatorowym syntezatorze mono.

W 100% analogowa ścieżka sygnałowa Matriarch, z szerokim wyborem modułów syntezy bazujących na oryginalnych konstrukcjach Boba Mooga, obejmuje dynamiczne słownictwo brzmieniowe – od przesterowanego monofonicznego basu po delikatnie ewoluujące parafoniczne „plucki”, które przechodzą przez różne przebiegi w strumień niekończącego się delaya. Łącząc moc klasycznych stereofonicznych filtrów drabinkowych, dwóch generatorów obwiedni, analogowych delayów i stereofonicznych VCA, Matriarch dostarcza wielowymiarowe brzmienie, które umożliwia dźwiękową eksplorację czasu i przestrzeni.

Mimo że semimodularna konstrukcja syntezatora nie wymaga stosowania absolutnie żadnego patchowania, na całym panelu łatwo dostępnych jest 90 modularnych patchpointów, a w zestawie znajdują się kable 3,5 mm. Ten potężny instrument elektroniczny jest bardzo wszechstronnym nabytkiem dla każdego studia i sceny, i w mgnieniu oka i bez trudu może przekształcić się z klawiatury do gry we w pełni modularny syntezator analogowy.

Oprócz samodzielnego funkcjonowania Matriarch może również idealnie pełnić rolę procesora zewnętrznych źródeł dźwięku i potężnej klawiatury front-endowa do rozszerzenia systemu modularnego DFAM, Mother-32, Grandmother lub Eurorack.

Matriarch: Miejsce / Czas / Pamięć

Matriarch rzuca światło na współzależność między poczuciem miejsca, naszym postrzeganiem dźwięku ułożonego w czasie i wrażeniami, jakie one po sobie pozostawiają.

Główne cechy Matriarch

  • TRYBY GŁOSOWE
    Mono, duo i 4-głosowa parafonia
  • ANALOGOWY DELAY
    Analogowy delay stereofoniczny z możliwością synchronizacji MIDI do 700 ms w stereo lub z powtórzeniami typu ping/pong
  • SEKWENCER
    256-krokowy sekwencer z maksymalnie 4 dźwiękami/krok i 12 zapisywanymi patternami. Można go odłączyć od Matriarch w celu współpracy z zewnętrznym sprzętem.
  • ARPEGGIATOR
    Arpeggiator z wyborem trybu (Order, Forward/Backward, Random).
  • KONSTRUKCJA SEMIMODULARNA
    Semimodularny syntezator analogowy – nie wymaga patchowania.

Podobne produkty

AKAI MPK 249 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

AKAI MPK 249 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

Klawiatura 4 oktawy, 16 podświetlanych padów z maszyn MPC, 8 enkoderów, 8 sliderów, 8 przycisków, transport, kompatybilna z iOS, dołączone oprogramowanie Ableton Live Lite, AIR Hybrid 3, SONiVOX Twist, MPC Essentials

Zobacz
M-AUDIO Oxygen 25 IV – Klawiatura Sterująca

M-AUDIO Oxygen 25 IV – Klawiatura Sterująca

Klawiatura dynamiczna 2 oktawy, 8 padów perkusyjnych, 8 potencjometrów, 1 slider, transport, wyświetlacz LED, zasilanie przez USB, Plug and Play, Automapa, dołączone oprogramowanie SONiVOX Twist oraz Ableton Live Lite

Zobacz
AKAI MPD 218 – Kontroler USB/MIDI

AKAI MPD 218 – Kontroler USB/MIDI

Kontroler USB/MIDI, 16 padów perkusyjnych z MPC [3 banki], 6 enkoderów, 16 presetów, Note Repeat, Full Level, zasilanie poprzez USB, w zestawie Ableton Live Lite, Akai Pro MPC Essentials, Sonivox Big Bang Cinematic Percussion i Big Bang Universal Drums

Zobacz
AKAI MPK 225 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

AKAI MPK 225 – Klawiatura sterująca USB/MIDI

Klawiatura 2 oktawy, 8 podświetlanych padów z maszyn MPC, 8 enkoderów, 4 podświetlane przyciski, transport, kompatybilna z iOS, dołączone oprogramowanie Ableton Live Lite, AIR Hybrid 3, SONiVOX Twist, MPC Essentials

Zobacz