Powrót do kategorii

Warm WA-JP Jet Phaser – Efekt gitarowy

Odwzorowany legendarny phaser typu JET, 6 trybów działania [Jet 1-4, Phase 1-2], pokrętła [Jet Level, Mode, Resonance i Slow Rate], wbudowany fuzz, rezystory z folii węglowej, kondensatory foliowe, true bypass, zasilanie bateryjne lub DC 9V

Sugerowana cena detaliczna brutto 1050 zł

Specyfikacja

  • Wierne odtworzenie oryginalnego obwodu phasera „jet”
  • Wykorzystuje komponenty najwyższej jakości, w tym rezystory z folii węglowej i kondensatory foliowe
  • True bypass
  • Sześć trybów: JET (1–4), PHASE (1–2)
  • Przełączniki nożne EFFECT/NORMAL i FAST/SLOW
  • Pokrętła JET LEVEL, MODE, RESONANCE i SLOW RATE
  • Stopniowa zmiana parametru rate po naciśnięciu przełącznika FAST/SLOW co symuluje obrotowy głośnik organowy
  • Gniazda wejściowe i wyjściowe jack 1/4″
  • Przełącznik DC ADAPTER/BATTERY
  • Solidna stalowa obudowa z eleganckimi drewnianymi panelami bocznymi
  • Zasilany dwoma bateriami 9 V lub adapterem DC 18 V (w zestawie)
  • Pobór mocy: 9mA
  • Szerokość: 26 cm
  • Głębokość: 16,5 cm
  • Wysokość: 5,75 cm
  • Waga: 2 kg

 

Opis szczegółowy

Odrodzenie klasyka: przedstawiamy Jet Phaser

Lata siedemdziesiąte były niesamowitym czasem. Młodzi ludzie nosili dzwony, łańcuchy i afro, a w radiu wszędzie można było usłyszeć puls i wir efektów phaser. Wyglądało na to, że wszyscy włączyli je do swojego brzmienia. Od wspaniałych gitarzystów: Davida Gilmoura, Briana Maya i Eddiego Van Halena po pionierskie brzmienia genialnych klawiszowców Steely Dana, Herbie Hancocka i Richarda Tee w duecie z Paul’em Simonon’em. Ze wszystkich konstrukcji dostępnych w tamtym okresie jedno urządzenie Phaser wyróżniało się spośród innych ze względu na swoją elastyczność, jakość dźwięku i wbudowany efekt fuzz. Zostało natychmiast wykorzystane przez pioniera funkowego basu Larry’ego Grahama jako rdzeń jego brzmienia. Zarówno z Sly and The Family Stone jak i z własnym Graham Central Station.

Warm Audio Jet Phaser to hiper-autentyczne odtworzenie tego słynnego pedału, od obwodu audio po wygląd i teksturę obudowy, z tym wyjątkiem, że efekt posiada true bypass i jest znacznie tańszy i bardziej niezawodny niż egzemplarze z rynku vintage!

Jet Set

Jet Phaser zawiera sześć trybów, z których dwa są oznaczone jako „PHASE”, a cztery jako „JET”. Dwa tryby PHASE wytwarzają tradycyjne efekty fazowania, przy czym pierwszy ma umiarkowaną głębokość modulacji dla uzyskania bardziej subtelnych dźwięków, a drugi ma zwiększoną głębię, aby wydobyć bardziej ekstremalne brzmienia.

Na tym jednak kończą się podobieństwa do normalnych kostek typu phaser. Cztery tryby JET wykorzystują efekt „jet” (lub fuzz) i wtedy dopiero robi się naprawdę fajnie!

Istnieją cztery kombinacje fuzz/phaser:

  • Jasny fuzz/płytkie fazowanie
  • Jasny fuzz/głębokie fazowanie
  • Ciemny fuzz/płytkie fazowanie
  • Ciemny fuzz/głębokie fazowanie

Gdy tryby JET są aktywne, poziom wyjściowy efektu jest kontrolowany za pomocą pokrętła JET LEVEL. W razie potrzeby umożliwia to ustawienie trybów JET jako boostera – co może być idealne do solówek!

Kreatywna kontrola

Jet Phaser posiada również gałkę RESONANCE, która jest aktywna we wszystkich sześciu trybach, umożliwiając wybieranie różnych ilości szalonych filtrów w stylu sci-fi. Dodatkowo zyskujesz kreatywną kontrolę nad szybkością modulacji: pokrętło SLOW RATE pozwala ustawić główną prędkość modulacji, a naciśnięcie przełącznika nożnego FAST/SLOW zawsze zwiększa ją do maksimum. To bardzo fajna opcja, ponieważ zmiana modulacji z szybkiej na wolną jest stopniowa i działa na podobnej zasadzie jak obrotowy głośnik organowy. W przeciwieństwie do większości phaserów, Jet Phaser może faktycznie uzyskać pożądany efekt zmiany prędkości poprzez ciągłe naciskanie przełącznika nożnego FAST/SLOW, tak jak to robią klawiszowcy organowi!

Jet Phaser posiada true bypass, który sprawia, że można go łatwo dołączyć do dowolnego zestawu efektów. Zasilanie 18 V zapewnia mu wysoki headroom i nieskazitelną jakość dźwięku (może być zasilany za pomocą dołączonego adaptera 18 V DC lub dwóch baterii 9 V). Wiemy już, że ten efekt będzie brzmiał świetnie na gitarze, basie i klawiszach, ale nie pozwól, aby to powstrzymało Cię przed zastosowaniem go na ścieżce wokalu lub perkusji – użyj swojej wyobraźni!

Podobne produkty

Eventide MicroPitch Delay

Eventide MicroPitch Delay

Efekt gitarowy Pitch Shifter Delay, podwójny pitch-shifted delay z de-tuning, generator obwiedni, 5 presetów, footswitch o podwójnym działaniu [latch, momentary], przełącznik guitar/ line, kompatybilność z MIDI przez TRS lub USB, Bypass [4 rodzaje]

Zobacz
IK Z-TONE Buffer Boost – Efekt gitarowy

IK Z-TONE Buffer Boost – Efekt gitarowy

Gitarowy preamp i DI-box z efektem Boost, aktywny/ pasywny pickup, kanały PURE i JFET, regulacja impedancji Z-TONE, tłumik -20dB, wyjścia XLR i jack, dynamika 114dB, gain [-8dB do +8dB], pasmo przenoszenia 5Hz – 30kHz, zasilanie Phantom lub bateria 9V

Zobacz
UA – UAFX Astra Modulation Machine

UA – UAFX Astra Modulation Machine

Profesjonalny Modulator, analog modeling UA, 3 typy modulacji [Chorus Brigade, Flanger DBLR, Trem 65], dodatkowe tryby dla Vibrato, Doubling, tryby pracy Preset/ Live, Analogowe Dry-Through, Stereo/ Dual Mono, True Bypass, ciche przełączanie

Zobacz
UA – UAFX Dream ’65 Reverb Amplifier

UA – UAFX Dream ’65 Reverb Amplifier

Emulacja wzmacniacza gitarowego, analog modeling UA, 3 typy głośnika, 3 typy układu boost, pogłos sprężynowy, vibrato, konfigurowalne footswitche, tryby pracy Preset/ Live, Stereo/ Dual Mono, True Bypass, kontrola aplikacją mobilną

Zobacz