Powrót do kategorii

MOOG Minifooger TREM

Analogowy efekt typu Tremolo, True Bypass, SHAPE/ SPEED/ DEPTH/ TONE

Sugerowana cena detaliczna brutto 790 zł

Specyfikacja

  • Ścieżka sygnałowa: 100% analogowa,
  • Rodzaj wyłącznika: True bypass,
  • Zasilanie: + 9 V DC,
  • Waga: 0.5 kg,
  • Obudowa: Aluminiowa, odlewana,
  • Wymiary: dł. – 14.4 cm, szer. – 8.3 cm, wys. – 5.8 cm,
  • Tempo LFO: od 0.6 Hz do 12 Hz, przy Shape w ustawieniu środkowym,
  • Regulacja barwy TONE: Filtr dolno-przepustowy [lowpass] 165 Hz – 20 KHz, 6 dB/oktawę [tylko sygnał przetworzony],
  • Wejście EXPRESSION: Do sterowania parametrem Speed [maks. poziom wejść. + 5 V DC],
  • Impedancja wejściowa: Ω1 MΩ,
  • Impedancja wyjściowa: Maks. 200 Ω,
  • Natężenie prądu: 11 mA.

Opis szczegółowy

MF Trem to analogowy efekt tremolo, wykorzystujący symetryczny układ modulacji i sub-oscylator VCO. Za pomocą tego, wyjątkowego urządzenia wykreujesz szeroką gamę efektów tremolo, uzyskanych na drodze zmian fazowych. Twórz efekty tremolo klasycznego i optycznego, reagujące na zawartość harmoniczną lub przejdź do głębszej edycji i sięgnij do pierwotnego brzmienia efektów phaser oraz chorus. Regulacja Shape, działająca w połączeniu z kontrolerami Tone i Mix pozwala uzyskać subtelne falowanie albo efekty rytmiczne, perkusyjne i efekt głośnika obrotowego. Po podłączeniu pedału ekspresji do dedykowanego wejścia możesz bez użycia rąk zmieniać prędkość tremolo [Speed] przechodząc płynnie od efektów falowania do wirowania dźwięku.

REGULACJA

SHAPE – przełącznik do zmiany kształtu przebiegów. W pozycji centralnej dostępny jest przebieg wznosząco-opadający o łagodnym kształcie. Świetnie sprawdza się do tremolo w stylu optycznym. W pozycji po prawej stronie przebieg modulacji ma strome podejście i łagodnie opada. Z tym przebiegiem można tworzyć modulację o nagłym i perkusyjnym charakterze, co daje bardzo muzyczne rezultaty w połączeniu z regulacją parametru Tone. W pozycji skrajnie lewej regulatora przebieg ma łagodne podejście i nagły spadek. Taki kształt pozwala uzyskać brzmienia przypominające efekt odwróconego dźwięku – przy niskim tempie i głośnika obrotowego – przy modulacji w szybszym tempie.

SPEED – regulacja tempa Tremolo. Przy wolniejszych ustawieniach dźwięk faluje, pływa i łagodnie się przeobraża. Przy zwiększaniu tempa brzmienie staje się bardziej konkretne i zaczyna przypominać dźwięki z głośnika obrotowego. Pokrętła Shape i Depth bezpośrednio wpływają na charakter rytmiczny i wyeksponowanie tempa efektu tremolo. Jest to coraz bardziej słyszalne przy przechodzeniu od pozycji minimalnej do maksymalnej.

DEPTH – w ustawieniu minimalnym tremolo brzmi subtelnie i słychać więcej sygnału czystego. Im większa wartość na skali gałki Depth tym efekt tremolo jest bardziej słyszalny w miksie, bowiem pojawiają się efekty wzrastania i znoszenia fazy. W pozycji centralnej zaczyna już mocno kołysać. Charakter przemiany brzmienia zależy w dużej mierze od ustawień Speed. W pozycji maksymalnej tremolo działa z podwójną prędkością i wszystkie dźwięki przechodzą przez regulację Tone.

TONE
– Ta gałka ma wpływ tylko na sygnał efektu tremolo, natomiast sygnał podstawowy zostaje nienaruszony. W położeniu maksymalnym wszystkie częstotliwości sygnału poddane są efektowi tremolo. Przy zmniejszaniu wartości na skali Tone, efekt tremolo staje się bardziej subtelny. Od położenia środkowego w lewo regulację Tone można wykorzystać do efektu tremolo tylko dla niższych dźwięków z instrumentu lub do uzyskania klasycznego brzmienia głośnika obrotowego i phasera.

EXPRESSION – wejście przypisane do parametru Speed. Pedał ekspresji można wykorzystać do płynnego przechodzenia między wysokim a niskim tempem modulacji.

  • True Bypass,
  • Regulacja Shape, przełącznik kształtu przebiegu, do brzmień łagodnych, odwróconych, efektów głośnika obrotowego i o charakterze perkusyjnym,
  • Regulacja Tone harmonicznie wpływa na sygnał przetworzony, co pozwala osiągnąć szeroką gamę efektów,
  • Efekt reaguje w sposób muzyczny na dynamikę gry, pozycje akordów i zawartość harmoniczną,
  • Pedałem ekspresji można sterować prędkością tremolo [Speed] i tworzyć wspaniałe efekty falowania i wirowania dźwięku,
  • Stworzony do użycia z każdą gitarą, wzmacniaczem lub gitarą basową w dowolnej konfiguracji.

Podobne produkty

MOOG MoogerFooger MF-103 12-Stage Phaser

MOOG MoogerFooger MF-103 12-Stage Phaser

Analogowy phaser

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-101 Lowpass Filter

MOOG MoogerFooger MF-101 Lowpass Filter

Analogowy filtr dolnoprzepustowy

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

Analogowy chorus / flanger z MIDI

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-102 Ring Modulator

MOOG MoogerFooger MF-102 Ring Modulator

Analogowy modulator pierścieniowy

Zobacz

Podobne produkty

DPA d:vote 4099 Sax – Mikrofon do saksofonu

DPA d:vote 4099 Sax – Mikrofon do saksofonu

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do saksofonu z mocowaniem

Zobacz
LANEY IRONHEART IRT-PULSE – Gitarowy Preamp z USB

LANEY IRONHEART IRT-PULSE – Gitarowy Preamp z USB

Lampowy preamp oraz interfejs Audio USB 2.0, możliwość reampingu, 2 kanały [clean/ hot], lampy preampu 2 x ECC83, symulacja kolumny, gniazdo footswitch, przester drive, Equalizer z opcją Preshape [Bright, Dark], Gain, Volume, wyjście słuchawkowe

Zobacz
ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

1 x SC – 1 x SC, 62.5/125 µm, simplex, O – 2mm, 1m

Zobacz
DPA d:vote 4099 Bass – Mikrofon do kontrabasu

DPA d:vote 4099 Bass – Mikrofon do kontrabasu

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do kontrabasu z mocowaniem

Zobacz