Powrót do kategorii

MOOG Minifooger DELAY

Analogowy efekt typu Delay 35mS – 700mS, True Bypass, TIME/ FEEDBACK/ MIX/ DRIVE

Sugerowana cena detaliczna brutto 850 zł

Specyfikacja

  • Ścieżka sygnałowa: 100% analogowa,
  • Rodzaj wyłącznika: true bypass,
  • Zasilanie: + 9 V DC,
  • Waga: 0.5 kg,
  • Obudowa: aluminiowa, odlewana,
  • Wymiary: (dł.) 14.4 cm, (szer.) 8.3 cm, (wys.) 5.8 cm,
  • Czas powtórzenia: <35 ms – 700 ms,
  • Funkcja DRIVE: działa w zakresie >22 dB,
  • Wejście EXPRESSION: Zamiennie – do regulacji parametrów ,Time lub Feedback [maks. poziom wejść. + 5 V DC],
  • Impedancja wejściowa: >1 MOm,
  • Impedancja wyjściowa: Maks. 1000 Ω,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 10 dBμ,
  • Natężenie prądu: nominalne 21 mA / maks. 25 mA.

Opis szczegółowy

Minifooger Delay to w 100% analogowy efekt delaya, generujący tłuste, głębokie i soczyście analogowe powtórzenia sygnału o długości od 35 ms do 700 ms. Przy krótszych czasach powtórek MF Delay jest szybki i wyraźny. Idealnie nadaje się do tworzenia klasycznych brzmień slap-back z ekspresyjnym powtórzeniem, a także pogłosów w stylu płytowym. Przy ustawieniu średnich i dłuższych wartości czasowych powtórzenia stają się ciemniejsze i wybrzmiewają swobodnie tworząc ciepłe tło o charakterze, jakiego nie uzyskasz z żadnego innego efektu delay. Do kostki możesz podłączyć pedał ekspresji i płynnie kontrolować narastające odbicia, lub przełączyć efekt do trybu czasowego i uzyskać efekty chorusa/flangera oraz delaya taśmowego. W środku MF Delay znalazło się ponad 300, starannie dobranych części, w tym: 4 układy Bucket Brigade Delay, dyskretny blok wejściowy JFET oraz „wintydżowy” układ kompandera, dzięki którym efekt oferuje tak doskonałe brzmienie o niepowtarzalnym charakterze.

REGULACJA

TIME – czas powtórzenia regulowany w zakresie 35 ms – 700 ms. Przy krótkim czasie, powtórki brzmią jaśniej i wyraźniej, idealne do efektów slap-back i delayów/pogłosów w stylu płytowym. Kiedy zwiększysz czas Time, wybrzmienia delaya staną się cieplejsze, aby dźwięki mogły się schować i naturalnie wygasać pod każdą, kolejną nutą lub akordem.

FEEDBACK – regulacja liczby powtórzeń, od pojedynczego powtórzenia, do nieskończonych wybrzmień rozpraszających się do postaci pogłosu. W pozycji pokrętła na godzinę 2 powtórki zaczynają wybrzmiewać w sposób nieskończony. To znakomite narzędzie do tworzenia plam dźwiękowych i efektów, w których nuty zanikają w szerokim, muzycznym szumie. W pozycji krańcowej Feedback MF Delay przechodzi do stanu samo-oscylacji.

MIX – ustawienie proporcji między sygnałami czystym i przetworzonym. W pozycji minimalnej powtórek delaya prawie nie słychać. To przydatne ustawienie do tworzenia tzw. duszków [ghost delays], które przypominają naturalny pogłos pomieszczenia. W ustawieniu maksymalnym sygnału czystego nie słychać zupełnie, co idealnie sprawdza się wówczas, gdy efektu MF Delay używasz w pętli efektowej wzmacniacza.

DRIVE – blok pre-delay dostarcza ponad 22 dB wzmocnienia zarówno dla sygnału wejściowego i powtarzanego. Przy niskich wartościach świetnie nadaje się do subtelnego podbicia i lekkiego podbarwienia dźwięku. W ustawieniu środkowym brzmienie staje się ostrzejsze, z wyraźniejszym pasmem środkowym. W pozycji krańcowej Drive otrzymasz niewiarygodnie naturalne podbicie/overdive ze swojego efektu delay, które doskonale brzmi samo w sobie lub w połączeniu z efektem MF Drive.

WEJŚCIE EXPRESSION – To wejście przypisane do regulacji Time pozwala na tworzenie wszelkich efektów od chorusa/flangera i delaya taśmowego do monstrualnej transpozycji dźwięków. Gdy pedał ekspresji jest przypisany do parametru Feedback, możesz zwiększać i zmniejszać poziom wybrzmienia od nieskończoności do subtelnych powtórzeń.

  • Układ True Bypass,
  • Analogowy efekt delay [do 700 ms] na układach Bucket Brigade,
  • Klasyczny układ wzmocnienia Drive o ponad 22 dB, do podbicia i wzbogacenia sygnału,
  • Kontrola ilości powtórzeń Feedback – od zera do nieskończoności,
  • Wejście dla pedału ekspresji – do sterowania parametrami Time lub Feedback,
  • Pokrętło Mix z funkcją całkowitego wyciszenie sygnału podstawowego,
  • W środku ponad 300 starannie dobranych komponentów,
  • „Wintydżowy” obwód kompandera,
  • Zaprojektowany do użycia z każdą gitarą, wzmacniaczem lub gitarą basową, w dowolnej konfiguracji.

Podobne produkty

MOOG MoogerFooger MF-103 12-Stage Phaser

MOOG MoogerFooger MF-103 12-Stage Phaser

Analogowy phaser

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

MOOG MoogerFooger MF-108M Cluster Flux

Analogowy chorus / flanger z MIDI

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-102 Ring Modulator

MOOG MoogerFooger MF-102 Ring Modulator

Analogowy modulator pierścieniowy

Zobacz
MOOG MoogerFooger MF-101 Lowpass Filter

MOOG MoogerFooger MF-101 Lowpass Filter

Analogowy filtr dolnoprzepustowy

Zobacz

Podobne produkty

ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

ALVA – Kabel Optyczny MADI Simplex 1m

1 x SC – 1 x SC, 62.5/125 µm, simplex, O – 2mm, 1m

Zobacz
ALVA – Kabel D-Sub25 – 8 x XLRm 3m

ALVA – Kabel D-Sub25 – 8 x XLRm 3m

D-Sub25m – 8 x XLR [męski], O – 15 mm, 3m

Zobacz
DPA d:vote 4099 Cello – Mikrofon do wiolonczeli

DPA d:vote 4099 Cello – Mikrofon do wiolonczeli

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do wiolonczeli z mocowaniem

Zobacz
DPA d:vote 4099 Sax – Mikrofon do saksofonu

DPA d:vote 4099 Sax – Mikrofon do saksofonu

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do saksofonu z mocowaniem

Zobacz