Marcin Bors to ceniony multiinstrumentalista, producent muzyczny, kompozytor, aranżer, a także właściciel studia Fonoplastykon i oficyny wydawniczej Saints Of Suburbia.
Już od trzech lat korzysta ze sprzętu Universal Audio – począwszy od skromnych, dwuśladowych nagrań realizowanych za pomocą Apollo Twin, poprzez wielośladowe z użyciem Apollo X8, a skończywszy na skomplikowanych sesjach z dziesiątkami pluginów obsługiwanych przez dwie karty PCI i Thunderbolt.
O platformie UAD i interfejsach audio Apollo Marcin Bors mówi:
„Głównymi zaletami każdego z moich systemów UAD/Apollo jest nie tylko doskonały dźwięk, ale również wyjątkowa stabilność działania, kompatybilność i możliwość przenoszenia sesji miedzy moim stacjonarnym zestawem a stanowiskami moich asystentów, czy wreszcie walory edukacyjno-poznawcze”.
„Dzięki wyjątkowo szerokiej ofercie pluginów – zarówno emulacji klasycznych urządzeń studyjnych (m.in. UA, Fairchild, Pulse Technologies), jak i całkowicie nowych, autorskich rozwiązań (np. seria Precision) – każdy użytkownik systemu ma okazję przejść kurs historii technik nagraniowych, zamienić swój DAW w każdą z najbardziej zasłużonych konsolet XX wieku (UA, Neve, Helios, SSL), poznać tajniki efektów przestrzennych lat 80. ubiegłego wieku (Lexicon, AMS, KORG), czy też zapoznać się z wieloma z najbardziej ezoterycznych urządzeń produkowanych współcześnie (Chandler Limited, Shadow Hills)”.
„Dodajmy do tego kilkanaście symulacji wzmacniaczy gitarowych i basowych tuzów tego rynku (Marshall, Fender, Diezel, Fuchs, Ampeg) – i mamy pełny obrazek szczęścia z logiem UA na froncie” – mówi w podsumowaniu.